Het wielrentopic

Ben je tevreden over de Elite?

Ik denk erover om de Elite Suito te kopen. Ik mis nu na een week het sporten al en het weer is als ik vrij ben er meestal niet naar om buiten te fietsen :sob:

Zeker!! Ik vind hem stiller dan de flux en hij connect goed via bluetooth. De suito is geloof ik ook een hele fijne (die wordt ook met cassette geleverd geloof ik)

1 like

De suito T is zonder cassette maar dat heb ik ook nodig want heb een 10-speed ipv de 11-speed die bij de suito wordt meegeleverd.

2 likes

Heb vandaag m’n Suito binnen gekregen en ben er erg blij mee! Heerlijk gefietst, zoveel beter dan op de oude Tacx booster.

1 like

Joe, vraagje! In je strava jaaroverzicht, worden daar eigenlijk ook virtuele ritten in meegeteld?

Ja, die worden bij je gewone fietskilometers opgeteld.

2 likes

Voor de indoor fietsers: gaan jullie meedoen aan Tour de Zwift? Ik heb me net ingeschreven :blush:

2 likes

Door die zon heb ik zooo’n zin in wielrennen weer. Nog een paar graden warmer en dan ga ik. Ben bang dat ik inmiddels alweer uit m’n pakkie scheur, het is wel nodig om het weer op te pakken haha :joy:

Zijn jullie alweer op de fiets gestapt? Of veel zwifters hier? :stuck_out_tongue:

1 like

Hahah ja ik zat ook al naar het zonnetje te kijken. Mijn fiets staat momenteel nog in opslag, maar binnenkort gaan we weer! Ben ook echt heel benieuwd hoe het me afgaat, draag flink wat extra kilos met me mee vergeleken met de laatste keer dat ik gefietst heb
 Nouja gelukkig is de broek rekbaar!

1 like

Ik wil wel super graag maar tis me echt nog te koud, al helemaal met die wind. Mn vriend heeft wel een ronde van 50 km gedaan en met de wind mee heel chill en tegen de wind in ijskoud :sweat_smile:

Ik hoop echt binnenkort op zon, graad of 15 en niet teveel wind :crossed_fingers:t3:

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst weer gefietst en het was koud, maar goed aangekleed ook goed te doen! Echt lekker weer!

1 like

Zwifter hier! Hoop woensdag een stukje te kunnen fietsen buiten. Nu nachtdiensten dus kan helaas nog niet genieten van de zon :pensive:

Eindelijk weer eens lekker fietsweer :smiling_face_with_three_hearts: Wel koud, vooral tegen de wind in, maar echt genoten van het zonnetje vandaag.

4 likes

Ik heb afgelopen week 2x een rondje op de racefiets gedaan! Beide keren zo’n anderhalf uur. De eerste keer ging het echt superlekker en heb ik echt genoten van de zon, de tweede keer had ik me er een beetje op verkeken hoe koud het zou zijn met de wind en de ondergaande zon en toen was het echt zooo koud op de terugweg, toen had ik wel even spijt haha. Komende week wordt het woensdag en donderdag weer ietsje warmer, dan wil ik weer gaan.

2 likes

Ik ben gister ook voor het eerst weer geweest. Poeh, vond het nog best pittig, zo in je eentje in de koude wind. Moet echt weer wennen aan de houding op de fiets. En elke keer dat ik bij een stoplicht kwam dacht ik, please laat het rood zijn, dan kan ik even bijkomen. En ik vermoed dat ik te weinig gegeten heb
 Kwam thuis en kon echt alleen maar ellendig op de bank liggen, terwijl ik na het eten weer aan het meezingen was en grapjes aan het maken was tegen mijn vriend.

Maar goed, de kop is er weer af! En dat zonnetje, heerlijk!

Het viel me wel echt weer tegen hoeveel spul je nodig hebt voor een fietstochtje joh. Helm, buff, twee thermoshirts, 2 thermobroeken, broekje, shirtje, schoenen, handschoenen, overschoenen, bril, fietscomputer, banaantje, bidon, sleutels, ov kaart, telefoon.

4 likes

Ik heb mezelf weer wat overschat en heb het laatste stuk flinke tegenwind, dus ik ben ben even op een terrasje geploft om bij te komen. Blijk ik een suikervrije cassis gekregen te hebben? Haha daar heb je toch niets aan? Hierrr met die suikers!!

5 likes

Vanmiddag is de dag aangebroken dat ik eindelijk op de fiets stap :star_struck: het is 15 graden en zonnig, wil eigenlijk wel in korte broek en boven uiteraard lange mouwen. Of is dat te enthousiast?

Ga voor een rondje van 30 km, even erin komen :sweat_smile:

Edit: bewolkt en wind, wat is dit nou weer :pleading_face: het zou stralend weer worden

Ik vond korte broek en lange mouwen prima te doen vorige week. Veel plezier!
Mijn fiets is bij de fietsenmaker maar ik hoop dat ik hem vanmiddag kan ophalen, echt zin om lekker te fietsen in deze zon.

1 like

ben je nog in korte broek geweest? Ik vind dat nog wel te fris hoor! Zeker in de wind, en in de namiddag, het koelt snel af. Maar ik heb wel echt zin om weer alleen in broekje en shirtje te kunnen! Heb ook geen lange fietskleding, dus het is altijd een bij elkaar geraapt zootje, met echt allerlei verschillende kleurtjes en stofjes. Niet bepaald soigné :sweat_smile:

1 like

Het was helemaal bewolkt met flinke wind dus het werd een lange broek. Had het zeker niet koud (met onderhemd, fietsshirt en fleece shirt met lange mouwen). Het waaide veel harder dan ik dacht en ik had 2/3 wind tegen, dus heb flink lopen vloeken :joy: hopelijk volgende week iets minder wind haha

3 likes