Het wielrentopic

Prachtig! Maar het is al een tijd terug dat ik me erin verdiept heb maar toen kon je Canyon alleen online bestellen (of langs in hun fabriekshal). Dat leek me toch wel een beetje tricky ofzo.

1 like

Dat is nog steeds zo, daarom zijn de prijzen relatief laag.

1 like

Oh wow! Deze is echt heeeeel nice :heart_eyes:

1 like

Canyon is heel chill, kwalitatief hele goede fietsen voor die prijzen. Je mag je fiets 30 dagen proefrijden en als je het niks vindt, kun je hem terug sturen. Ik heb een mountainbike gehad van Canyon en die was top. Ik twijfelde toendertijd over de maat en daar heeft de klantenservice me heel fijn bij geholpen.

En mooie fiets @Neverfull :smile:

4 likes

Mooi!

Ik had deze week een fiets online besteld (Sensa) maar toch terug gestuurd. Dacht zal wel loslopen met framemaat (vergeleken met een vriendin ook) maar de zadel kon helemaal niet zo laag en het stuur toch te breed/ver weg. Mag nu pas een nieuwe fiets als ik een meting heb gedaan haha.

Ik ben weer helemaal aan het genieten van de TDF 's middags en nog leuker, tour du jour 's avonds. Meer liefhebbers hier?

1 like

Groot liefhebber hier! Ik kijk het liefst alles van de koers en 's avonds ook de praatprogramma’s

2 likes

Yesss! Ik vind alleen 23:00 echt zooo laat voor de Avondetappe dus dat wordt 's ochtends dan maar terugkijken haha. Heb je de netflixserie gezien?

1 like

Ja echt he! Gelukkig is het nu weer op normale tijden maar nu is er overlap met Vive le velo. Het is ook nooit goed. En ja, heb de Netflixserie gezien. Wat vond jij ervan? (Ik zie trouwens dat er ook een Tdf topic is, dat is misschien gepaster)

1 like

Ik vind het vooral leuk om de video’s van Tour de Tietema te kijken nu ze weer op de TDF zijn! :smile:

1 like

Mijn vriend had mij overgehaald om samen te gaan fietsen. We hebben beiden een gravelbike gekocht (van de Decathlon) en ik heb nu een paar ritjes gemaakt. Niet verwacht dat ik het ZO leuk zou vinden! Die rush wanneer je flink vaart kunt maken is echt geweldig :heart_eyes:

5 likes

Wat leuk! Misschien een domme vraag, maar waar mag je nou precies met een gravelbike fietsen? Op mountainbikepaden mag/kan het niet toch? En op normale bospaden (althans in mijn omgeving) mag je ook niet fietsen. Het lijkt me leuk, maar vraag me altijd af waar je nou terecht kunt met zo’n ding.

Geen idee of je niet op de mountainbikepaden mag, maar het lijkt me vooral minder comfortabel haha. In die zin lijkt het meer op een racefiets dan een mountainbike. Ik vind het vooral prettiger fietsen omdat we in het bos ook veel over schelpenpaden/grindpaden fietsen en dan wat minder bang ben voor een lekke band. Asfalt rijdt nog steeds het meest prettig!

1 like

Love thuiswerken. Net in de pauze een klein rondje (20 km) gefietst met dit heeeeerlijke weer.

8 likes

Ik krijg binnenkort de fietstrainer van mijn vriend, aangezien hij een ander model wou. En ik ben blij want dan kan ik toch het fietsen blijven onderhouden in de winter :grin: Ik doe er ook nog hardlopen naast, dus het zou voor 1-2 keer in de week zijn dat ik zou fietsen, en maximum 2 uurtjes (zeg ik nu) per keer. Maar dat mag de pret niet drukken :grin:
Als het niet regent ga ik uiteraard wel buiten, zoals vandaag ga ik een rondje doen. Maar de afgelopen weken waren echt niet fijn om buiten te gaan fietsen :cloud_with_rain: En als het dan eens droog was had ik eigenlijk een hardlooptraining op de planning staan…

3 likes

En, hoe bevalt het? Ik vind indoorfietsen echt best wel saai, maar ik heb sinds deze week er een extra scherm bij waardoor ik nu tijdens het zwiften lekker een serie kan kijken! Dat Watopia heb ik inmiddels ook wel gezien haha

2 likes

Ik heb het nog maar 1 keer gedaan, want blijkbaar past mijn 12speed niet helemaal op de body van de trainer. Vriend is nog op zoek naar een oplossing (terwijl die volgens mij voor de hand ligt; nieuwe body kopen voor 12speed) :laughing:
Maar het beviel me wel toen! Had een uurtje gefietst met weerstand. Ik had een serie opstaan, en de tijd ging wel redelijk snel voorbij. Wel een raar gevoel zo “stilstaand” fietsen.

1 like

Het is bij ons heerlijk fietsweer, heb echt genoten!

3 likes

Jaa lekker zonnetje he? Ik denk dat ik zo ook nog even ga, achterwiel staat niet in de trainer, geen excuusjes. Hoe ver ben je geweest?

1 like

Rondje Zuidlaardermeer! Voor ons 1,5 uur fietsen

1 like