Ik vind komoot heel chill met de betaalde versie (volgens mij heb ik eenmalig 25€ betaald), er staan veel routes op en je kan ook zelf routes maken, specifiek ook verharde wegen/ gravel selecteren. En wandelingen en hardlooproutes staan er ook veel op. Je kan er ook mee navigeren.
Het kost 7,99 per week of 99 voor een heel jaar, ik ga toch maar een anwb lidmaatschap afsluiten! Dat is iets van 17,99 voor een heel jaar.
Hallo ik ben op zoek naar iemand van 35 tot 50 die een keer met mij wil gaan fietsen. Ik heb een ebike en woon in Groningen. Groet Marleen ps ik ben 41 jaar
Ik denk dat je in het Groningentopic of het Fietsentopic wat meer kans hebt aangezien je een ebike hebt en geen racefiets!
Dankje voor de tip
Mijn langste rit tot nu toe was 43 km en ik overweeg om morgen 60 km te doen (in mijn eentje), moet vast lukken toch?
Ja hoor tuurlijk, rustig aan en neem voldoende eten en drinken mee
Ik heb al snoep en elektrolytes in huis voor onderweg, plus morgen eerst moederdagontbijt voor een goede bodem. Thanks! Zin in
Gelukt! Ik vond het echt heel erg leuk en cool. Had wel wat meer eten moeten meenemen (of eigenlijk ietsje eerder pauze moeten nemen dan pas na 2 uur), maar dat weet ik dan weer voor de volgende keer! Echt mega fijn ook met Komoot in mijn oren, veel handiger dan Maps kijken
Oh ik kijk zo uit naar de ritjes na mn zwangerschap. Hoop echt dat september nog een mooie maand gaat zijn en dat ik dan nog een paar keer kan fietsen (zonder al teveel wind want ).
Terrasje pakken onderweg, echt zin in
Heeft iemand al eens een bike fit laten doen? Ik vind het zo duur en ben benieuwd of het het waard is… 150 - 200 euro zie ik voorbij komen hier in de buurt.
Ben wel opgemeten toen ik mijn fiets kocht maar denk dat mijn houding wel beter zou kunnen misschien.
Ja ik vorig jaar en merkte echt een meega verschil in fiets comfort. Heb er hier ook over gepost geloof ik. Vond het heel duur maar het absoluut waard, fietsen is veel chiller nu. Ik zou wel goed kijken naar waar je het doet. Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in expertise en ervaring van iemand in het bijzonder, dan in een plek waar ze vooral technologische snufjes gebruiken en waar in principe iedere leek dan een bikefitting kan doen op basis van wat de ideale verhoudingen zouden zijn.
mijn moeder heeft het laten doen en vond het het heel erg waard! zij heeft (als oud pro wielrenster toen ze jong was & later hobby) wel altijd echt véél last gehad van zadelpijn met medische gevolgen zelfs maar ook zonder dat zei ze dat ze het echt een aanrader vond. mijn moeder heeft wel een stuk meer betaald trouwens, 500 eu ofzo maar die man schijnt wel echt superveel expertise te hebben mbt bikefitten.
idd wat @boonie zegt in principe kan elke malloot je op een fiets zetten en een beetje interessant doen en je zadel en stuur verstellen en je er nog wat extra spullen erbij verkopen. ideale fietshouding kan daarnaast ook voor iedereen weer anders zijn dus beste iemand die echt verstand ervan heeft.
Mijn ervaring vanaf hier @Karl_Lagerfeld en ik heb idd ook meer betaald. Ik ben bij de biomechanieker geweest, kostte mij 285 euro, en ook nog voor 99 euro een zadel, voor 68 euro een stuur en voor 22 euro een stuurpen niet super leuk om daar weer aan herinnerd te worden
maar ben er alsnog blij mee!
Ik ook! Echt heel veel waard vond ik een goede fitting! Een goede fitter kan je ook echt helpen in wat je wil bereiken ipv alleen maar afstellen volgens een boekje, optimaal aerodynamisch of juist optimaal comfortabel en alles ertussenin. Wat hierboven ook gezegd wordt, denk dat degene die het uitvoert wel echt verschil maakt in hoeveel je eruit haalt en of je het je geld waard vindt. Ik heb het zelf bij tripro laten doen voor allebei m’n fietsen, was wel erg uitgebreid.
Oke wow wel echt nuttig dus! Had me ook vergist in de prijs zie ik nu, het is hier ook 200 voor de basic meting.
Winkel die het doet staat wel goed aangeschreven hier in de buurt en werkt met retül? Heb voor a.s zaterdag een afspraak gemaakt, agenda zat behoorlijk vol zag ik.
Voelt een beetje saai om hier zoveel geld aan uit te geven maar heb zaterdag echt 40 km zitten sterven op mijn fiets. En als ik dan dat van je moeder lees @issa 🫠
ja dat is toch niet leuk, terwijl als je goed zit is het het heerlijkste wat er is 🩷 je hebt nu toch al al dat geld uitgegeven aan de fiets zelf en andere spullen, als je rot blijft zitten pak je als de nieuwigheid er vanaf is misschien je fiets niet meer, terwijl als je nu zorgt dat je goed zit je daar jarenlang plezier van hebt. plus je voorkomt idd eventueel veel grotere ongemakken
Oh dat ken ik wel, wordt bij ons op de (triathlon)vereniging ook wel getipt als mensen vragen om methodes/locaties voor bikefits. Ja je gaat daar echt veel plezier van hebben, waarschijnlijk zowel in snelheid als comfort! Hoe meer je fietst, hoe minder het per uur kost denk ik altijd maar😂
Ik ga straks de 50 km Rainbow Ride fietsen (al 600 euro opgehaald voor het Aidsfonds!) en ik ben een partij zenuwachtig
Edit: het ging supergoed!!! En was heel erg leuk
@Karl_Lagerfeld zag net je vraag in het fietsentopic over de ongeschreven regels van wielrennen van een tijdje geleden, en die zijn er inderdaad wel echt (ook meer dan in andere sporten heb ik het idee ). De regels die ik weleens hoor van vrienden bijv: je doet kort-kort of lang-lang, niet korte pijpen en lange mouwen. Je moet hoge sokken aan, geen lage (jammer van de tan lines). Al je kleding moet strak zitten, geen oversized fladdershirts etc. Het mooiste is als je bidon past bij de kleuren van je fiets, dan fiets je helemaal lekker ‘gesoigneerd’. En je fiets goed schoonmaken na een modderig ritje etc
Ik hou me daar overigens totaal niet aan haha, maar het is wel echt een ding onder wielrenners!