Jeej voor het eerst 80 km én kopje van bloemendaal gedaan!
Willen er nog mensen vriendjes worden op Strava? Ik had een verzoek gedaan voor die FF-club maar weet niet of de beheerder nog actief is
Ik vind dat wel leuk! Ben het afgelopen jaar wel meer aan het rennen dan fietsen, maar ik was laatst op zo’n hete dag weer eens gaan fietsen en wil deze zomer eigenlijk wel weer vaker gaan!
Voor rennen wil ik ook wel kudo’s geven hoor ik pb je!
Ja leuk! Mochten anderen geïnteresseerd zijn: pb
Ik vind dat ook leuk, zat de FF groep te zoeken, maar kan ‘m überhaupt niet vinden? Hoe heet ie?
Ik heb een nieuwe racefiets gekocht en ben er zooo blij mee ga hem volgende week ophalen. Omdat hij best prijzig was ben ik een fietsverzekering aan het overwegen dus ik vroeg me af of iemand hier daar ervaring mee heeft en of jullie het aanraden ja/nee.
Ik heb er een, maar nadeel vind ik dat je eigenlijk een ART gekeurd slot moet hebben en dat zijn (zover als ik heb gezien) vaak zware sloten. Ik heb geen carbon fiets gekocht om dan met een zwaar slot te moeten gaan fietsen. Ik heb mijn fiets nu binnen staan maar volgens de verkoper zou ik dan zelfs nu niks uitgekeerd krijgen bij diefstal omdat hij niet op slot staat.
Goed punt! Ik heb ook alles carbon, en de art 2 sloten die ik vond zijn allemaal van die zware kettingen. Misschien dat ik hem alleen voor schade verzeker dan. Want ik val nog wel eens door vergeten uit te klikken🤡 mag ik vragen wat voor fiets jij hebt?
Ik heb een bianchi infinito! En ja same met dat uitklikken
Die is ook heel mooi wauw!
Jeej ik heb net de velosamba’s van adidas gekregen en krijg vanmiddag (als het goed is) combipedalen met plaatjes, dus binnenkort kan ik ook op mijn plaat door vergeten uit te klikken!!
Sjonge wielrenconditie komt ook echt te voet en gaat te paard he?! Tijdje niet (ver) gefietst door vakantie én omdat ik vet gedoe had met nieuwe pedalen (zie post hierboven) die niet op mijn fiets pasten. Hoera voor old school Franse modellen waar alles weer net anders is! Uiteindelijk nieuwe crankset erop en kan nu met mijn velosamba klikschoenen fietsen
Maar conditie was wel flink verminderd dus had echt geen lol in de eerste rit van 70 km Nu ongeveer 50 doen met hopelijk weer wat meer plezier!
@Willam-Belli hoe bevalt je nieuwe fiets?
Haha ja herkenbaar. Als ik een tijdje niet gefietst heb moet ik niet gelijk een lange rit maken ook. Ik heb echt al heel veel gefietst, hij fietst super lekker. Wel vaak dezelfde routes want heb nog geen fietscomputer of telefoonhouder en uit mn hoofd een nieuwe route doen was geen succes, ik verdwaalde Die velosamba’s ben ik trouwens heel benieuwd naar!
Ben heel benieuwd naar je velosamba’s! Kende het concept niet en zag je er hierover schrijven - verdorie net nieuwe schoenen gekocht natuurlijk haha lelijke ook. Blij mee?
Dat klinkt supergoed! Ik rij vaak met routes in de Komoot-app en navigatie via mijn (non-nc) oordopjes, dat gaat top en hoef je je telefoon niet voor bij de hand te hebben!
Ook @MJDLH De velosamba’s bevallen me goed! Blijft wel oefenen met uitklikken, maar dat komt ook doordat het mn eerste klikschoenen zijn. Was dus ook ff oefenen met afstellen van plaatjes zodat ik er geen dooie tenen van krijg, volgens mij zitten ze nu goed.
Let wel op, ze vallen ERG klein. Ik heb vrij smalle voeten met hoge wreef en had misschien nog wel een maatje groter gekund. Ik zit tussen 42-43 en heb nu 43 1/3!
Vandaag 50 km ging heerlijk, echt weer genoten!
Oo ik wist niet dat je ook via oortjes met Komoot kan rijden, dat ga ik morgen dan maar proberen thanks! Ik ben heel slecht in routes volgen, in mn auto ook standaard verkeerde afslagen nemen
Hahaha ja ik heb vandaag ook zeker een aantal malen “keer nu om” gehoord, maar verder vind ik het best fijn rijden zonder scherm
Ik ben net terug, en het werkt idd heel fijn! 50 km