@Chuckie goede toevoeging van LinkedIn! Heb 'm afgeschermd. @FISSA iemand was het tegengekomen en die sxreenshot is naar een vriend gestuurd die 'm weer ook naar mij stuurde. Woensdagavond is de foto door de originele poster offline gehaald dus dat is prettig :).
Ik struggle de laatste tijd heel erg met mijn activisme. Als ik realistisch nadenk vind ik mezelf echt heel goed bezig. Ik ga vaak de straat op, ik voer lokale acties, ik spreek me op diverse niveaus uit, ik draag bij aan Facebook paginaâs als beheerder, ik draag bij met een bestuursfunctie en in een groot percentage vd gesprekken wijs ik mensen ook terecht of verbeter hen, en ik ga er bijna altijd open over in gesprek en inspireer anderen graag.
Maarrr nu dus de keerzijde. Er wordt vaak gezegd ja als je dit belangrijk vind deel je dit, post je erover, beheerst het je insta etc. En dat is dus iets waar ik gewoon helemaal geen zin in heb, en dan zie ik anderen wel sxreenshots delen en denk ik waarom neem ik die moeite niet. En dat is gewoon echt luiheid/geen zin hebben. Terwijl ik dus wel geloof/merk dat het werkt (vanuit de paar x dat ik het wel doe) en dan voel ik me echt falen. Als ik mensen dus op insta een oproep zie plaatsen over deel dit want belangrijk en ik doe dat niet dan merk ik dat ik mezelf gewoon minder serieus neem als activist, want ik neem die moeite niet eens en dan ga ik alle andere dingen die ik doe ook omlaag praten onder het mom van ja zo vaak en zoveel is dat ook niet wat ik wel doe (want ik zou nog veel meer actie kunnen voeren en dat doe ik ook niet, ik kies er bv voor om de zondag de 17e thuis te zijn ipv naar kozp den Bosch te gaan) nouja daar loop ik dus heel erg tegenaan