Het scheelt dat ik letterlijk niemand leuk vind dus boeit me ook niet wie er naar huis gaat
Is gewoon zelfde als nu toch? alleen met huis 2.
Ben benieuwd, want vindt dat wel een leuker groep.
Vindt zelf Marcus en Samuel nog wel oke. Bibi ook nog wel.
Hmmm ik had denk ik liever Benjamin zien gaan. Vind Anouk niet zo leuk maar bij haar had ik tenminste het idee dat ze het echt wil
Volgende week
Ik ben echt fan van Jay, die foto met Nick 
Ik had eigenlijk verwacht dat Maha eruit zou gaan, ik vond Sinio wel tof namelijk!
Aflevering volgende week/7 oktober
Jaa dit vond ik ook! En het was allemaal zo ongemakkelijk en geforceerd. Dat bezoek aan dat modellenbureau, maar vooral dat gesprek met dat model. En die fotograaf was ook al zo weinig sprankelend.
Ik vind dit wel het leukste huis. Denk dat Lenny en Jay het nog wel ver gaan schoppen, die hebben echt goede hoofden.
Moet wel zeggen dat ik de afgelopen week veel ANTM heb gekeken (oude afleveringen) en dat HNTM dan nĂłg suffer lijkt.
Unpopular opinion maar ik vind dit seizoen vrij tof tot nu toe!
Er lijkt meer moeite in gestopt te zijn dan vorig jaar. Ze hebben eindelijk niet een of andere garage of kelder als jury panel maar gewoon een vet ingerichte ruimte, de shoots zijn tot nu toe best goed uitgewerkt (niet zo cringy als normaal), ze lijken meer beoordeeld te worden op hun modellenkwaliteiten in plaats van social media, de persoonlijkheden zijn leuk en zorgen voor grappige tv en ik vind de verdeling tussen de 2 huizen ergens ook wel leuk.
Wat ik wel jammer vind is dat ze zo weinig moeite lijken te stoppen in die mini challenges. Waarom niet een vette of gekke runway in de stad lopen? Of verschillende castings in Amsterdam waar ze zelf de weg moeten vinden? Lijkt me niet eens zo heel veel moeite (ook qua budget). Dat Paultje langskomt en ze zich voor moeten stellen in het Engels zonder dat toe te passen in een echte casting en zonder een winnaar aan te wijzen is gewoon saai. Daar moet echt meer actie en strijd inzitten.
Ja die mini challenges zijn flut. Ik denk dat het motiverend werkt wanneer wat ze leren bij de challenge ook toegepast moet gaan worden, of wanneer ze iets kunnen âwinnenâ. Ik heb het idee dat dat voorgaande jaren ook meer werd gedaan.
Ik ben inderdaad ook wel blij met een aantal aspecten van dit jaar! Ik vind dus alleen veel deelnemers echt te jong en kinderachtig en dat is wel jammer
Vooral omdat Anna de enige is zonder voeten 

Dat heb ik dus met Jawahir! En geen idee, van allebei.
Ja klopt, sinds dat Anna erbij is doen ze dat niet meer heb ik het idee. Ze moeten eens de vorige seizoenen terugkijken.
Hier kregen ze een uitgebreide acteerles met zelf een reclame tekst bedenken en dit daarna uitvoeren in een echte setting met een leuke prijs (en niet âdeel de groepjes van de shoot inâ of âkrijg advies van Nigelâ als prijs)
Of hier krijgen ze les in verschillende soorten mode en designers en moeten ze daarna zichzelf daarnaar kleden en opmaken binnen een bepaalde tijd
Zoveel leuker
Jaa dit zijn echt leuke opdrachten waar ze iets van leren en waar ze beloond worden.
Nu heb ik zin om oude seizoenen terug te kijken maar volgens mij zijn die nergens te vinden behalve een paar videoâs.
Seizoen 1 t/m 4 staan allemaal (bijna) volledig op youtube!
Gewoon intikken Hollandâs Next Top Model S01/S02/S03/S04
Ja ik heb dit ook met Jawahir!
Lol Bastiaan van Schaik had zân maagband toen nog in zân haar zitten
Aflevering 7
Ik ben zoooooooo allergisch voor Benjamin, wat een ongeĂŻnteresseerde, onbeleefde en oninspirerende guy. Daarentegen wel een zwak voor Marcus, super netjes en getalenteerd.
Ook heftig die blauwe lenzen bij Anna
afvaller
Twee afvallers, dan schiet de show tenminste een beetje op 
Ik snap echt niet wat sommigen zien in Benjamin en waarom hij door mag.
Aflevering 7
Mee eens over Benjamin. Alhoewel ik Samuel echt een typisch vloggertje vind, doet hij wel zijn best en heeft hij ten minste mooie fotoâs afgeleverd. Tenisha deed het ook goed ookal gaat niemand haar denk ik echt missen.
Benjamin doet het daarentegen al 2 weken kut op fotoâs en vind hem niet eens zo bijzonder qua uiterlijk.
Voor de rest van dat huis vind ik Bibi en Jawahir echt extreem mooi (mooier dan iedereen uit huis 2). Marcus is wel schattig, alleen ben nog niet overtuigd van hem als model. Voor iemand van 17 heeft hij een best oude huid met veel rimpels.
Shoot was wederom weer mooi, en leuke challenge ook dit keer!
En wtf dat psycho einde met Anna voordat ze de foto uitdeelde? Beetje slecht geëdit.
Ik vind het zo gek dat ze dan gesprekken hebben met âprofessionalsâ in de industrie en dan praten ze zo casual âoh fack, oh shitâ
Je zou denken dat je je dan heel professioneel op moet stellen