Hollands Next Top Model

Aflevering 7

Mee eens over Benjamin. Alhoewel ik Samuel echt een typisch vloggertje vind, doet hij wel zijn best en heeft hij ten minste mooie foto’s afgeleverd. Tenisha deed het ook goed ookal gaat niemand haar denk ik echt missen.
Benjamin doet het daarentegen al 2 weken kut op foto’s en vind hem niet eens zo bijzonder qua uiterlijk.
Voor de rest van dat huis vind ik Bibi en Jawahir echt extreem mooi (mooier dan iedereen uit huis 2). Marcus is wel schattig, alleen ben nog niet overtuigd van hem als model. Voor iemand van 17 heeft hij een best oude huid met veel rimpels.

Shoot was wederom weer mooi, en leuke challenge ook dit keer!

En wtf dat psycho einde met Anna voordat ze de foto uitdeelde? Beetje slecht geëdit.

3 likes

Ik vind het zo gek dat ze dan gesprekken hebben met ‘professionals’ in de industrie en dan praten ze zo casual ‘oh fack, oh shit’

Je zou denken dat je je dan heel professioneel op moet stellen

3 likes

Ik blijf fotografen toch altijd een beetje … vies vinden

Normaal heb ik wel een idee van wie ik denk dat eruit gaat maar in ben echt clueless vandaag

Hahahaha

Silke, lenny en Sinio denk ik. En sinio naar huis. Oh en maha

Ik vind eigenlijk dat bij dit huis iedereen moet blijven en dat er bij het andere huis meer mensen weg mogen.

1 like

Snap niet dat maha er niet uitgaat. Geen enkele variatie in haar gezichtsuitdrukking en haar lichaam stond ook maar een beetje ingekakt

3 likes

Goed aangevoeld haha! Toen ik de foto’s zag had ik ook wel meer een idee maar daarvoor helemaal niet.

@Warboel dit zei ik ook al tegen m’n vriend net ja haha

Ahh zo jammer van Sinio! Had stiekem toch gehoopt op Maha.

Maar wat wel stom is dat ik eigenlijk wil dat al deze mensen ver komen en dat alle mensen van dat stomme andere huis weggaan

Ik dacht ook dat Maha eruit zou gaan. En woow Jay!! :open_mouth:

Krijgen ze al die neon kleren aan op de set, worden de foto’s vervolgens in mega fletse kleuren bewerkt :sweat_smile:

1 like

Hahahaha wie?

1 like

Ik vind huis 2 ook wel iets beter, maar zo groot vind ik het verschil niet. Sam en Maha zie ik liever naar huis gaan dan de laatste 6 van huis 1.

Aflevering 7

Wel een leuke plottwist dat er 2 mensen uit gingen!

Ik snap wel dat ze Benjamin erin hebben gelaten, hij heeft meer ‘model vibes’ dan Samuel en ik denk dat ze gewoon hopen dat hij een soort knop gaat omzetten zodat hij professioneler en serieuzer wordt (maar ja of dat gaat gebeuren…).

Van mij mag Jawahir er als volgende uit, ik krijg echt de kriebels van haar.

Moest wel weer lachen trouwens bij “Ik kom uit Den Bosch, ken je dat?” (of “ik weet niet of je dat kent”), geen idee meer hoe ze het formuleerde.

11 likes
Aflevering 7

Ja precies haha en ik hoopte dat ze dat weer ging doen bij dat bezoek aan ELLE, maar toen zei ze alleen dat ze vaak met haar wordt vergeleken.

2 likes

Had echt verwacht dat Maha naar huis ging i.p.v. Sinio. Zo jammer. Sinio heeft denk ik nog veel meer te bieden.

Wel tof dat ze in beide huizen andere dingen doen elke week zodat we niet steeds hetzelfde zien. Ik dacht nog aan het begin, oh nee gaan we weer zo’n lame opdracht zien dat ze zichzelf moeten voorstellen voor Paultje(?). Gelukkig was de opdracht hier een stuk professioneler dat ze bij het echte bureau een goede indruk moesten achterlaten.

Ik vond de bewerking van de foto’s ook echt niet mooi inderdaad. Veel te flets.

Kan niet wachten totdat Jawahir eruit vliegt. Zij is echt too much. Bah

5 likes

Spoiler aflevering 7:

Had liever Jawahir en Benjamin zien vertrekken.

1 like

Spoiler af. 8

Vond idd ook een leuke aflevering, Wel jammer dat Jay een mindere shoot had. Was trouwens wel eens met wat de jury zei. Dat omdat hij nu 2x beste foto had. Hij zich een beetje gedroeg van ja ik weet het allemaal wel. Maar dat kan aan mij liggen.

Leuk dat ze samenkomen in de volgende aflevering! Ben idd benieuwd wat Sam te zeggen heeft. Hoop niet dat hij zomaar gaat stoppen.

1 like