Ik vond het ook gaar. Ook niet leuk dat wij mogen stemmen want de beste moet toch gewoon winnen? Zij weten dat beter dan wij (heb alsnog gestemd)
Ik denk dat ze ons laten stemmen omdat ze anders toch altijd gezeik krijgen op hun keuze omdat dit het diversiteitsseizoen is. Als Jazz of Lando wint vinden mensen het doorgestoken kaart omdat ze een curvy girl of transgender voorrang geven. Nu ligt het lekker veilig in de handen van het publiek
Dan moet het bureau wel deze connecties hebben. The Movement Models is nou niet echt een bureau dat veel met de Wehkamp of Bristol te maken heeft als ik hun website bekijk
Ik dacht dat de winnaar al gelekt was een tijdje terug maar dat klopt dus niet aangezien we nu mogen stemmen? Of het kan natuurlijk alsnog doorgestoken kaart zijn. Als die persoon inderdaad wint dan vertrouw ik het stemmen niet
Gok dat het stemmen voor niks is
Wat het stemmen betreft… ik heb ooit vernomen dat het stemmen zelf bij de publieke omroep onbetrouwbaar is. Bij de ‘op zoek naar’ shows werden bedrijven in het buitenland betaald om te stemmen op de winnaar die de producent voor ogen had.
Maar vergeet niet dat al die info van juice channel komt. Hoe kunnen zij weten wie er wint terwijl er nog een bekendmaking wordt opgenomen? Ik vertrouw dat stemmen nog eerder dan een bron als juice channel…
Toch hebben zij het heel vaak bij het juiste eind, helaas.
Haha ja wat een cringe festijn die finale
En heel vaak ook niet.
Lol die beelden van een fake geëmotioneerde hadid tijdens die familieontmoetingen. Als je die mensen niet het hele filmproces hun familie onthoudt (echt achterlijk) hoef je daarna ook geen tranen te veinzen
Dat stuk met die familie van Philip Net zulke boerse droogkloten als hijzelf. “Goh, leuk dat jullie er zijn. Willen jullie een broodje?”
Ahh Lando! Ik was voor Jazz wat iedereen al weet maar toch leuk voor haar.
Spoiler
Waarom kijk je dan in dit topic?
Ja stom, foutje
Wat slecht dat dat geluid wegviel op het eind haha, microfonen stonden ineens allemaal uit?
Ik heb de hele aflevering doorgespoeld naar de laatste 3 minuten haha, maar was het eens met de uitkomst!
Ik ben het niet eens met de uitslag. Hoe Lando bij dir gosee verscheen op slippers kan écht niet. Zo onprofessioneel. In eerdere seizoenen zou ze er direct uitgestuurd zijn. Verder niet verrassend dat zij het populairiteitswedstrijdje heeft gewonnen.
Ja, ik vond dit ook slecht… Vooral haar houding erna juist. Dat het haar niks boeide.