Hollands Next Top Model

Heb alle afleveringen gebinged, was wel vermakelijk. Loiza is op zich verfrissend ten opzichte van Anna Nooshin en Anouk Smulders, maar vond het een beetje overkomen alsof ze presentatrice speelde, ging haar nog niet heel natuurlijk af. En alles had nogal een groot ‘‘schat lieverd, wat ben je toch mooi/knap’’ gehalte

Grappig trouwens om die eerste foto’s/beelden van Lando te zien en de laatste foto’s en hoe ze nu overkomt, echt een hele andere uitstraling

6 likes

Mee eens, laatst een aflevering gekeken van vorig seizoen en irriteerde me aan Anna. Ze praat zo twijfelachtig en niet to the point tijdens jurycommentaar, alsof ze maar iets verzint om te zeggen omdat ze het niet echt weet. Loiza is niet echt een presentatrice maar je ziet haar wel groeien. Het is leuk hoe ze humor erin gooit en ik vind het mooi hoe ze oprecht de modellen wil coachen (bezoekjes in het huis/tijdens shoots), maar ze mag soms wel wat strenger zijn. En inderdaad minder van dat ‘dankjewel schat je was zo mooi dankjewel schat we hebben van je genoten schat dankjewel schat’ (als bijvoorbeeld iemand geëlimineerd is) mag ook wel.

2 likes

Wie hopen jullie dat er gaat winnen?

Voor mij

1. Lando - de leukste, het meest gegroeid sinds het begin en de mooiste (op foto’s en in het echt). Zij zou voor mij de enige terechte keus zijn.
  2. Jazz - ze heeft op foto’s niks anders laten zien dan een duffe/sombere expressie, maar ze beweegt het beste en is heel professioneel. Ben geen fan van haar maar een 2e plek zou wel terecht zijn.
  3. Philip - vind hem aandoenlijk en hij staat goed op foto’s maar hij moet nog wat doen aan zijn presentatie
  4. Esmee - heel leuk en lief mens maar ze heeft over het seizoen heen weinig indruk op mij gemaakt, ik vind haar meer een commercieel wehkamp model

Een commercieel iemand harkt sneller het contractgeld binnen dus zou een logischere keuze zijn. Toch denk ik dat van alle 4 lando het meeste kans maakt om ook iets uit het contract te halen eventueel.

Ik ben nu de finale aan het kijken en ik vind het altijd zo cringe. Zo’n halve Victoria’s Secret show met artiesten die ff het podium op komen om tussen de kandidaten door even een liedje te brengen. Kan het bijna niet aanzien.

3 likes

Ik vond het ook gaar. Ook niet leuk dat wij mogen stemmen want de beste moet toch gewoon winnen? Zij weten dat beter dan wij (heb alsnog gestemd)

2 likes

Ik denk dat ze ons laten stemmen omdat ze anders toch altijd gezeik krijgen op hun keuze omdat dit het diversiteitsseizoen is. Als Jazz of Lando wint vinden mensen het doorgestoken kaart omdat ze een curvy girl of transgender voorrang geven. Nu ligt het lekker veilig in de handen van het publiek

Dan moet het bureau wel deze connecties hebben. The Movement Models is nou niet echt een bureau dat veel met de Wehkamp of Bristol te maken heeft als ik hun website bekijk

2 likes

Ik dacht dat de winnaar al gelekt was een tijdje terug maar dat klopt dus niet aangezien we nu mogen stemmen? Of het kan natuurlijk alsnog doorgestoken kaart zijn. Als die persoon inderdaad wint dan vertrouw ik het stemmen niet :joy:

4 likes

Gok dat het stemmen voor niks is :eyes:

6 likes

Wat het stemmen betreft… ik heb ooit vernomen dat het stemmen zelf bij de publieke omroep onbetrouwbaar is. Bij de ‘op zoek naar’ shows werden bedrijven in het buitenland betaald om te stemmen op de winnaar die de producent voor ogen had. :weary:

Maar vergeet niet dat al die info van juice channel komt. Hoe kunnen zij weten wie er wint terwijl er nog een bekendmaking wordt opgenomen? Ik vertrouw dat stemmen nog eerder dan een bron als juice channel…

Toch hebben zij het heel vaak bij het juiste eind, helaas.

Haha ja wat een cringe festijn die finale

4 likes

En heel vaak ook niet.

Lol die beelden van een fake geëmotioneerde hadid tijdens die familieontmoetingen. Als je die mensen niet het hele filmproces hun familie onthoudt (echt achterlijk) hoef je daarna ook geen tranen te veinzen

2 likes

Dat stuk met die familie van Philip :joy: Net zulke boerse droogkloten als hijzelf. “Goh, leuk dat jullie er zijn. Willen jullie een broodje?”

7 likes

Ahh Lando! Ik was voor Jazz wat iedereen al weet maar toch leuk voor haar.

Spoiler :cry:

1 like

Waarom kijk je dan in dit topic?

5 likes