Wat een leuke vrienden heeft Jazz ook, hoop echt dat we haar nog veel gaan zien!
Vind het echt afgrijselijk hoe iedereen elkaar ‘schat’ noemt
Op juicechannels was uitgelekt dat jazz zou winnen maar dat is dus niet zo? Iconic
Enige reden waarom ik blij ben dat Lando gewonnen heeft
Ik denk dat die mensen in het publiek nog nooit zoooo lang hebben moeten klappen in hun leven. Het ging gewoon maar door?
Het veertiende seizoen begint bijna
Loiza, Yolanda en iemand van Daily Paper zijn juryleden. Bella en Gigi Hadid zijn gastjuryleden.
Als Loiza jury is, wie presenteert het dan? Of heb ik het niet goed onthouden dat zij dat deed
vorige keer was ze presentator en jurylid
geen idee hoe ze hierbij komen, maar hier staan de kandidaten
http://realitybitesgames.jcink.net/index.php?showtopic=29748&st=135
“caramel skinned” “exotic”
Long faced angry doll look?? haha
De eerste twee afleveringen staan online, heb het laatste seizoen niet gekeken, maar nu toch wel weer zin in!
Oo Thanks voor de tip. Ga het zo even opzetten
Ik vind Fleur, Gitte, Stef, Prince en Tobias echt leuk.
Ben benieuwd verder.
Wat me opvalt is dat die modellenmoeder echt heel aanrakerig is. Hoort misschien bij haar rol in de show, maar ik zou het vreselijk vinden.
Ik vind Fleur heel leuk! Zo’n lief gezicht. Die zelfverzekerde jongen, naam ff kwijt, is volgens mij echt leuk op foto’s. Ik vind dat zelfverzekerde ook echt leuk.
Eerste 2 afleveringen gezien. Ik vind het gek dat de modellen geen jurycommentaar krijgen?
Ik vind die zelfverzekerde jongen niet leuk. Hij komt heel dom over ofzo.
Fleur vind ik ook heel leuk. Zij, Gitte, Stef en Tobias mogen van mij naar de finale. Dat meisje met de grote blauwe ogen vind ik ook echt wauw. Best veel mooie modellen dit jaar!
In Justus snap ik niet wat ze zien, te doorsnee. Prince vind ik wel iets unieks hebben maar niet per se mooi op foto’s.
ik ga stuk
Ja dit viel mij ook op!! Ik mis het!
Ik denk dat er twee zelfbenoemde zelfverzekerde mensen zijn waarvan we bij eentje de aanhalingstekens erbij moeten zetten.
Die ene met bruin haar en sm-achtig stijltje (denk dat @Spencer deze zelfverzekerde bedoelt, die leuk op fotos staat), en dan die blonde backstreetboy die zich een zelfverzekerde houding aanmeet. Denk dat jij deze bedoelt met dat ie een beetje dommig overkomt? Wel eens hoor
Edit: gender