Eerste 2 afleveringen gezien. Ik vind het gek dat de modellen geen jurycommentaar krijgen?
Ik vind die zelfverzekerde jongen niet leuk. Hij komt heel dom over ofzo.
Fleur vind ik ook heel leuk. Zij, Gitte, Stef en Tobias mogen van mij naar de finale. Dat meisje met de grote blauwe ogen vind ik ook echt wauw. Best veel mooie modellen dit jaar!
In Justus snap ik niet wat ze zien, te doorsnee. Prince vind ik wel iets unieks hebben maar niet per se mooi op foto’s.
ik ga stuk
Ja dit viel mij ook op!! Ik mis het!
Ik denk dat er twee zelfbenoemde zelfverzekerde mensen zijn waarvan we bij eentje de aanhalingstekens erbij moeten zetten.
Die ene met bruin haar en sm-achtig stijltje (denk dat @Spencer deze zelfverzekerde bedoelt, die leuk op fotos staat), en dan die blonde backstreetboy die zich een zelfverzekerde houding aanmeet. Denk dat jij deze bedoelt met dat ie een beetje dommig overkomt? Wel eens hoor
Edit: gender
Die met dat sm stijltje (Stef) heeft het over fluide zijn in gender, heeft het niet specifiek gezegd, maar ik weet niet of die zich identificeert als jongen eigenlijk.
@Wijntje dat vind ik ook raar. Ik heb helemaal niet het idee dat ze nu iets te leren en verbeteren hebben, omdat ze op geen moment te horen krijgen wat ze niet goed doen en waarom ze eruit liggen.
Goed punt. Ik weet het ook niet, maar heb voor de zekerheid mn bewoording aangepast
Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en ik vond het best tegenvallen.
Weet ook niet of ik verder ga kijken…
Gheghe praten over veel te veel producten in je haar en dan zeggen Dit is natuurlijk vet
Ja ik bedoel inderdaad die tweede, even opgezocht en hij heet Jort
Wat vond je tegenvallen?
Ik weet het niet zo goed. Had er iets meer van verwacht. Kan er niet goed mijn vinger opleggen merk ik.
Misschien is het een gevoel van nostalgie die ik mis met dit seizoen
Ik moet er gewoon nog steeds aan wennen dat ze jong zijn! Vroeger toen ik dit keek waren het voor mij “volwassen vrouwen” en nu ben ik ineens 10/12 jaar ouder dan sommige deelnemers
Haha ja ik dacht vandaag tijdens het kijken ook joh het zijn nog kinderen
Ja omg ik voel me oud
Haha die ene dude:
Ik ben een beetje underdressed voor mijn feelings eigenlijk
Ja, ik heb niet de juiste woorden gebruikt, maar het klopt wat je zegt.
Moet wel toegeven dat ik 20 jaar geleden voor de Backstreet Boy gevallen zou zijn
Fleur doet me heel erg denken aan Sanne de Kramer (eerder seizoen)
Ja dit!!! 1 aflevering gezien en nu al irritant.
Wat is het een kleine jury trouwens! Zit ook geen fotograaf tussen. Dus 2 modellen en de eigenaar van een tijdschrift - correctie, modernerk - beslissen?
Ik vind die Stef wel tof overkomen, gewoon rustig ook.
En kan me voorstellen dat mensen dit seizoen beetje saai vinden. Denk dat er 15 jaar geleden veel meer in werd gezet op drama en het neerzetten van mensen als karikatuur van zichzelf ofzo. Ook als je ANTM terug kijkt valt dat op.
Dat maakte het wel juicy om naar te kijken, maar niet zo netjes.
Heb ook het idee dat er niet zoveel budget is ofzo? Vroeger werd HNTM toch ook gesponsord door tandpasta/makeupmerk/Crystal Clear?
Nu geen een sponsor voorbij zien komen.
Ik dacht dat er ook wel gastjuryleden zouden komen en gigi of bella was te zien