Modemerk, niet tijdschrift.
Ik zag Colgate al wel voorbij komen.
Ik vind het lijken alsof ze het modellenwerk iets realistischer willen neerzetten dan vroeger, met bijv dat leven uit koffers/in hotels?
Ja, zag het nu ook inderdaad!
aflevering 3
Vandaag de makeovers! Gitte lijkt nu wel meer op een model, maar vind dat matje wel heel raar? Alsof ze vergeten zijn een stuk af te knippen of zo. Van Tobias snap ik goed dat hij baalt. Vond zijn kapsel eerst ook mooier en vind dit niet per se goed bij zijn gezicht passen. Prince ging van gekke professor naar gewoon een krullenbol en hij vond het niet mooi? Que???
Jort was ook echt een verbetering. Vond zijn vorige kapsel echt veel te kamp. Kapsel van Fleur vond ik echt heel mooi, zelfde met Sterre. Prachtige meid is dat. Mijn favoriet tot nu toe is Arshea. Pfffff heb gewoon echt een crush op haar. Wat is zij ontzettend prachtig. Die ogen, die botstructuur, echt alles klopt gewoon haha. Ultieme girl crush.
aflevering 1 waarom hebben ze nikki en julia gecast??? je zag toch meteen dat die twee kansloos waren in vergelijking met de rest. echt alsof ze bewust geen spannende eerste aflevering hebben gecreƫerd.
Kamp
Ik vond zijn oude kapsel meer Geert Wilders haha!
Tobias zijn haar vind ik ook super zonde. Hij had juist zoān goed k-pop kapsel, stond hem echt goed. Nu heb ik echt het idee dat ze geen idee hadden wat ze aan het doen waren met zijn haarstructuur. Super stug en stijl haar wat recht blijft staan.
Die gebleekte wenkbrauwen, is dat een ding tegenwoordig? Echt afschuwelijk zeg Sterre kwam er mooi makkelijk vanaf, terwijl ik haar haar juist zo slap en niksig vind, iets korter zou haar goed staan denk ik. Als ik Gitte zou zijn zou ik echt not amused zijn omg
Die make-over van Tobias vind ik echt doodzonde. En ben ff haar naam kwijt, die met die extreem blauwe ogen, daar hadden ze toch wel wat meer aan kunnen doen? Maarja ik heb er geen verstand van. De backstreetboy vind ik wel een verbetering en die Prince die clown Bassie haar had ook. Eigenlijk allemaal wel behalve dan Tobias en Sterre.
ja is weer een klassiek voorbeeld van HNTM die niet begrijpt hoe zo om moeten gaan met niet-witte mensen haarš
sterre hadden ze een pixie cut moeten geven, had r echt goed gestaan
Die make-over van Tobias is echt verschrikkelijk. Ze hadden het nog beter helemaal af kunnen scheren.
Gitteās make-over vind ik wel prachtig!
Wat precies doet Justus daar? Ik zie nog niet echt wat hem model of uniek maakt.
Mijn god wat is dit programma gezapig geworden zeg. Heel leuk dat alles met liefde ent unicorns wordt benaderd maar ik wil gewoon toxic modellenshit zien.
Ja waar is de onderlinge drama en waarom roddelt niemand
Hahaha ja waar blijven de scenes waar ze elkaars tandenborstel door de wc halen
Ze āgunnen het elkaar allemaal zoā
wie gaat winnen
- jort
- tobias
- stef
- gitte
- fleur
- arshea
- sterre
- jearnisa
0 stemmers
100% gitte stef en tobias in finale, zie geen andere optie
Ja ik vind Justus ook echt geen model. Wel leuk koppie hoor maar zie er ook geen model in. Fleur lijkt me nogal klein voor een topmodel.
Denk dat Arshea ook wel kansmaakt
Mijn mening over de modellen tot nu toe:
Tobias: super knappe leuke jongen maar jammer van zijn make-over
Jort: zie niet wat zo geweldig was aan zijn laatste foto? Hij lijkt voor mij meer op een acteur dan een model
Justus: zie hierboven, welke leuke jongen verder
Prince: blij dat hij eruit is, zijn positiviteit kwam een beetje nep over ofzo
Gitte: ik vind haar echt leuk, wel een beetje onhandig ofzo
Sterre: zij is zo prachtig, zie haar echt als model voor victoria secret
Stef: duidelijk de beste
Arshea: duidelijk de beste
Jearnisa: elke keer als zij voorbij komt denk ik oja zij zit er ook nog in
Fleur: mooi maar een beetje saai
Ik vind de modellen ook niet echt āmodellenā. Meer gewoon knappe instagram koppies en inderdaad meer voor op het witte doek dan in magazines of op de runway. Dat mis ik echt van vroeger!
Ik denk zelf dat Arshea de meeste potentie heeft.
Misschien een impopulaire mening maar ik vind Gitte echt hinderlijk praten. Ze staat wel goed op fotoās tho.
Dat vind ik ook zo bijzonder dat ze dat steeds tegen elkaar zeggen
Ooooh jij bent zo knap
Ja meid maar misschien sta ik wel met de ogen dicht op fotoās