Wit of kleur? Want als ik wit neem vervaagd dan de kleur niet?
Deze heb ik ook en dit is echt een life saver als je huisdieren hebt. Geen enkele andere borstel die ik heb gehad werkte zo goed.
De witte! Ik heb altijd het idee dat het alleen op wit werkt! Anders probeer je het eerst met een deel? Dan kun je daarna ook goed vergelijken of het heeft geholpen. Als je alles doet denk ik niet dat je daarna het verschil kan zien…
Als het nog zonnig was kon je natte witte was ook de zon leggen, dat bleekt echt heel goed
Ugh volgens mij heb ik de kleine versie van wat jij bedoelt (ergens, heb geeeen idee waar ie terecht is gekomen met verhuizen). Hoe heet dat ding ook alweer. Die rol is groen en de houder wit. Werkt wel vrij goed inderdaad, volgens mij zijn ze nergens meer te koop. Ik had graag die grotere versie ook nog gewild, dat kleintje heb ik jaren geleden gekocht en toen ik opnieuw naar die grote wilde kijken, was ie nergens verkrijgbaar.
Dit heb ik uiteindelijk gedaan, en het werkt echt goed!
Ik twijfel of ik een stoomreiniger zal kopen zodat ik niet meer met chemische middelen hoef te poetsen en hopelijk sneller klaar ben maar dat is misschien een illusie. Dacht aan de kar.cher sc3. Iemand ervaring met dit type stoomreiniger of een andere en nog steeds tevreden?
Edit: ik heb hem besteld dus zal een review schrijven binnenkort.
Waarschijnlijk heb je dat al gedaan nu je hem gekocht hebt, maar in dit topic staat een review van iemand die super enthousiast is! Ik heb hem ook gekocht n.a.v. die review. Moet hem nog wel uittest though
Ik had gezocht maar kon niet direct een review vinden maar dit klinkt goed!! Dinsdag kan ik aan de slag dus ik moet nog heel even geduld hebben. Speciaal alles vies gelaten dit weekend haha.
Deze post, voor als je hem nog na wilt lezen dan haha (uitvouwen, dan zie je hem helemaal)
Oh bedankt!!! Nu kan ik al helemaal niet meer wachten! Ben vooral benieuwd naar het schoonmaken van het toilet en de vloer haha. Zal wel foto’s maken als het heftig is.
Ik heb hem nu ook besteld, heb 2 katten en was er zo moe van om dagelijks de stofzuiger voor de bank te moeten pakken. Lijkt me ideaal!
4 uur is meer dan voldoende voor alles wat je aangeeft.
In 4 uur had ik in jouw situatie ook nog wel tijd om iets extra’s te doen, zoals ramen zemen, kastjes van binnen doen, bank goed uitstofzuigen, strijken oid. Zelf vond ik het wel prettig als er nog een lijstje met andere dingen was die ik kon doen als ik tijd over had.
Mijn appartement is ongeveer net zo groot en met meer prullaria denk ik en dat is echt heel goed haalbaar, zeker als je gewoon doorwerkt. Dan moet er idd af en toe tijd zijn voor een extra klus. (Nu wil ik ook weer een hulp XD)
Nou dat wc eens heeft wel iets gedaan maar niet voldoende op mijn glazen douchewanden.
Wel ging ik bijna nokkie. Jemig wat heftig.
Mijn ouders hebben een lichte tegelvloer met voegen en ze heeft mijn stoomreiniger (wel van action dus mss is die van Kärcher krachtiger ofzo) wel eens gebruikt, maar je moet echt voeg voor voeg er over gaan, alleen met de dweil stomen maakt je voegen niet zo schoon.
Ik heb laatst in de badkamer die lichte voegen heeft, met HG schimmelreiniger gedaan, zijn nu weer helemaal wit. Geen idee of het schimmel was want ik woon er nog niet zo lang, maar vond het vies ogen dus even grof geschut ingezet. En nu ga ik de wc’s er ook even mee doen denk ik!
De WC eend tip werkte hier wel super goed, dus die heb ik maandelijks terug laten komen in mijn schoonmaak app haha.
Oké update update ik heb de kar.cher sc3! Gelijk het toilet gedaan, dat was niet zo impressive maar ik durf ook wel te zeggen dat ik dat altijd echt goed schoon hou. Ook de tegeltjes van de muur maar die gingen wel echt heel makkelijk en glimmen mooi. Waarschijnlijk omdat er minder kalk in het water zit.
Daarna ging ik naar de keuken. Ooit komt er een nieuwe vloer want deze is echt heel lelijk. Door heel het huis zitten er echt hele grijze plekken in het hout, was al zo toen we erin gingen. Maar wauw wat mij niet is gelukt met welk schoonmaakmiddel dan ook lukt nu wel! Wel veel kracht en lang er steeds overheen maar ik ga wel gewoon af en toe een stuk stomen haha. Kijk dit dan:
Kwam echt een soort geruld vuil af. Kan denk ik nog schoner maar het is echt een mega verschil. Heb ook een stukje keukenmuur gedaan en dat ging ook makkelijk en is goed schoon maar de badkamer moet nog. Nu al zin in!
Opwarmen gaat trouwens super snel en heel fijn dat je altijd kan bijvullen.
Ooohh wauw! Dat ziet er echt mega satisfying uit. Mocht je straks meer van deze foto’s hebben, voel je dan vrij om ze hier te delen.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een fijne schoonmaak app?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een app die per dag aangeeft welke schoonmaakklusjes je moet doen. Bij maandag wc poetsen, dinsdag stofzuigen, woensdag stoffen etc. En die bij voorkeur ook nog grotere klussen die maar af en toe hoeven erbij in het schema zet, zoals bijv. ramen zemen, koelkast uit soppen etc.
Idealiter een app waarin je samen met je partner kan zodat je de taken kan verdelen.
Geen idee of zoiets bestaat maar zou me echt handig lijken, dus als iemand tips heeft voor zo’n app of iets wat erop lijkt dan zijn ze van harte welkom!