Heeft iemand ervaring met de robotstofzuigers van Lidl?
Ik had een Eufy robovac 11 en die is kapot dus ik krijg mijn geld terug, maar bij bol.com is een nieuwe ineens €50 duurder. 
Heeft iemand ervaring met de robotstofzuigers van Lidl?
Ik had een Eufy robovac 11 en die is kapot dus ik krijg mijn geld terug, maar bij bol.com is een nieuwe ineens €50 duurder. 
Und?
Ja, het was wel iets schoner. Maar ik denk dat ik heb mee was met de gewone vaat en als er iets vettigs in heeft gezeten met de hand extra.
Het blijft sowieso schoner dan wanneer je het altijd met de hand doet, zoals ik in m’n vorige huis. Heb toen met de verhuizing een nieuwe gekocht hahaha.
Werkt WC eend voor de toillet trouwens beter dan gewoon chloor van chlorix?
WC eend ontkalkt, chloor is mi meer voor ontsmetten en tegen vlekken. Ik gebruik ze meest om en om.
Wow wat een verschil! Maakt het uit welke wc eend?
Geen flauw idee, maar ik heb die met in het groot “ontkalker” op de voorkant gebruikt, volgens de gebruiksaanwijzingen is die eigenlijk voor de wc bedoeld!
Een puimsteen! Dan schuur je het er gewoon vanaf.
Hemels dit 
Nee je moet wel voorzichtig zijn natuurlijk, maar bij mij is er geen beschadiging te zien.
Ik ga deze morgen ook kopen. Er is nog hoop voor het ondoorzichtige douchescherm 
Ik heb het er uit kunnen noemen met de wc borstel en Cif!
Al was dat meer de achterwand van de wc pot echt en niet onderin waar het water staat. Dat heb ik schoon gekregen met een vaatwastablet een nacht laten weken.
Kalksteen in de pot kun je oplossen door een eetlepel citric acid in de pot te doen. Nachtje laten staan en sochtend is de aanslag weg!
Hoef je geen milieuonvriendelijke chemicaliën voor te gebruiken.
Misschien bij Blokker? Weet niet of de kwaliteit veel beter is hoor 
Wat ik doe is gewoon die fles tegen de wand en steeds horizontaal strepen trekken, zodat dat spul naar beneden loopt. Steeds 15/20 cm er tussen en dan weer een horizontale streep. Dan MET handschoenen en een spons het verdelen. Even laten trekken en dan met de douchekop afspoelen.
En zet direct, voor je begint, het raam open.
Action heeft hier speciale tabletten voor, ik laat het een uur zitten met de wc bril dicht, schrob dan nog even met de wc borstel en spoel dan door