Huishoudtopic #1

Ik heb dit ook op de bad stop, zo’n kleine roestachtige rand. Geen idee hoe het weggaat inderdaad.

Wij wassen deze op de hand. Even uitspoelen en lagen drogen. Dan is hij zo goed als nieuw

1 like

En nog even doorgaan op haren. Ik heb echt overal van die bundeltjes haren. Na het wassen zit het op de handdoeken en/of kleding. echt zo irritant. Heeft iemand een tip hoe je dat kan voorkomen/kan oplossen?

2 likes

afbeelding
Ik heb een petroller en dat werkt nog beter! Kan hiermee meer kracht zetten dan met een raamwisser en zo komen er nog meer haren uit.

1 like

Ja eigen haren idd! Echt zooo irritant. en mijn moeder heeft dat dus nooit maar ik snap niet wat ik niet goed doe. Gelukkig ben ik niet de enige :sweat_smile:

1 like

Ik heb dat ook! Na het wassen altijd een paar bolletjes die ik tegenkom als ik het ga uithangen. Denk dat het komt doordat er haren op de kleding zit wat gewoon bundelt. Sowieso vind ik haar super irritant. Het ligt overal! Ik zou er bijna mijn hoofd voor kortwieken.

2 likes

Ja heb ik ook!! Zo vervelend

1 like

Ooooh zo herkenbaar, verschrikkelijk.

1 like

Oh ja heel herkenbaar. M’n vriend klaagt altijd dat mijn haar zelfs in zijn naad terecht komt.

8 likes

Ja deze zijn fijn! Ik heb ook vergelijkbare van DM.

1 like

Ik hou zo van filmpjes hiervan op tiktok. Vind het echt heerlijk om te zien hoeveel haren er dan in zitten na echt drie keer heen en weer gaan.

Krijg je hier geen krassen van? Het lijkt me zo ‘eng’ om schoon te maken met iets hards op kwetsbare materialen.

1 like

Oeh dat zou ik niet durven op de glazen wand van de douche, krijg je geen krassen?

@spaarlamp is dit een soort herbruikbare plakroller en werkt het net zo goed? Dat lijkt me echt ideaal tegen de kattenharen. Voelt ook altijd zo slecht voor het milieu om elke dag een paar van die vellen weg te moeten gooien van de plakroller.

Het is geen plakroller, maar van die rode stof! Voor mijn kleding vind ik het niet fijn werken, daar is ie te groot voor, maar voor de bank en mijn kleed werkt het echt goed! Als ik mijn bank met een plakroller doe dan heb ik gewoon een hele rol nodig en duurt het echt een uur, met dit ding ben ik in 5 minuten klaar en je kan ook echt met geweld rollen haha. Zie op dat filmpje ook dat je m af kan spoelen, wist ik niet maar dat is wel fijn haha.
1 like

Heb nog nooit iets met van dat rode stof gehad. Hmm jammer, zoek juist iets voor mijn kleding. Voor de bank etc gebruik ik een borstel met rubberen ‘haren’, werkt ook mega goed en snel.

die wc-eend tip van hier werkt echt als een tierelier!

3 likes

Wat was het ook alweer? Gewoon erop knallen en dan uitsmeren met zachte kant van spons en dan intrekken voor hoelang en dan afspoelen?

Shitties!! Er was per ongeluk een nieuwe grijze Denim blouse in mijn wit/gekleurde was meegedraaid. Nu is alles wat wit was, dof… krijg ik dit er nog uit? Nee hea?

Ik had het 45 minuten of zo erop laten zitten! Daarna was het perfect :ok_hand:t2:

Tuurlk wel! Gewoon met vanish wassen

2 likes