Confession: ik kijk er naar een lange dag werken dus echt ontzettend naar huis om mijn douchedeuren te schrobben met WC Eend.
Ik zou proberen:
- Wassen met azijn
- Goed laten drogen (liefst buiten in de zon)
- Nog een keer wassen met gewone wasmiddel
Hopelijk kom je hier een eind mee?!
Same here Vroeger haatte ik het, maar sinds WC-eend vind ik het leuk omdat ik ook echt zie dat het daadwerkelijk schoon wordt. WC-eend is love, WC-eend is life.
Oh goeie, met azijn! Ga ik proberen Ik laat weten of het lukt haha
Iemand aanraders voor een goede kruimeldief?
Weet iemand of je Washcat ook kunt gebruiken op donkere (grijs/zwart) tegels met donkere voegen?
Ik weet niet of het heel veel kwaad kan maar heb het zelf laatst wel gedaan en dat ging prima!
Hoe vaak moet je je ramen/kozijnen van buiten wassen?
Ramen lappen doe ik wanneer ik ze te vies vind haha, eens per twee maanden denk ik. Dan neem ik ook gelijk de kozijnen mee.
Ik woon al 7 jaar hier maar heb dat nog nooit gedaan.
Hahhaa herkenbaar wel (4jaar, maar goed haha). Kan er nog prima doorheen kijken, dus ik denk dat ik nog wel even vooruit kan haha.
Hahaha! Ik ook, en vandaag een glazenwasser laten komen. En alle ramen blinken nu
De begane grond kan ik wel zelf lappen, maar de eerste verdieping moet wel een glazenwasser doen.
Doen jullie dat zelf, met een ladder, met een telescoopborstel?
Ik laat iedere maand een glazenwasser komen. Is het enige huidhoudelijke klusje dat ik HAAAAT. Dus echt pure luxe.
Ik was nooit zo’n fan van azijn maar ik heb net moeiteloos het kalkrandje van mijn kraan weggepoetst! Echt een goede tip van één van jullie!
Nee maar ik kan alle ramen boven naar binnen open doen dus makkelijk zelf wassen.
Maar goed ik woon hier nu 2 jaar en mijn moeder heeft de ramen gewassen toen we net de sleutel hadden en sindsdien zijn ze boven niet meer gewassen.
Ah ja dat handig! De mijne gaan naar buiten open.
Ik begon mos in de kozijnen te groeien dus het werd echt tijd.
Wij hebben een glazenwasser die 3-4 keer oer jaar komt en die van ons doet ook meteen de kozijnen ed (doen ze niet allemaal). Toen ik het nog zelf deed misschien 1-2 keer per jaar. Als de zon scheen en ik dacht oooh ze zijn wel erg vies😂
Onze ramen worden met name boven wel snel vies trouwens, “klaagt”de glazenwasser ook altijd over, hij is bij ons bijna 1,5 keer zolang bezig als bij de buren (tweekapper, net zoveel ramen, gelukkig betalen we per keer en niet per uur) Waarschijnlijk doordat wij op de hoek van de straat zitten en zij aan de andere kant wel buren hebben.
Ik snap er de … niet van.
Iedereen lyrisch over wc eend en douche deuren… maar het haalt bij ons gewoon niks uit… heb het nu al meerdere keren gedaan en op verschillende manieren.
Heb je wel de goede? Volgens mij zijn er meerdere versies en werkt er maar 1
Welke is de goede versie dan? Heb ook wc eend gehaald (blauwe fles) maar helpt inderdaad ook niet!