Ik heb er thuis een van Bamix, maar bij mijn werk (horeca) bevalt die van Philips ook erg goed!
Ik heb ook zoān goedkoper geval van aldi en/of lidl, zowel bij mij thuis als bij mān vriend - werken zeker goed, hoef je echt niet veel geld aan uit te geven imo
Hier ook een Lidl staafmixer! Hartstikke tevreden, doet wat ie moet doen.
Ik heb zoān set van Tomado volgens mij, maar waar ik echt op zou letten is dat je de kop er af kunt draaien, vind ik veel fijner met schoonmaken/kan in de vaatwasser.
Bedankt voor al jullie tips!
ik heb er eentje van philips die het al vier jaar zeer goed doet en alle onderdelen mogen in de afwasmachine dat vind ik ook wel prettig.
Deze week washcat en de blauwe wc-eend (nu 1 euro bij de AH) gebruikt in mijn badkamer. Washcat sloeg echt enorm op mijn longen en het kwam ook door mijn mondkapje heen, maar ik ben wel blij met het resultaat. En door de wc-eend is mijn glazen douchewand helemaal kalkvrij nu! Mijn badkamer is nog nooit zo schoon geweest
Late reactie maar heb er zelf een van KitchenAid en hij is meeeega fijn.
Wilde er een met directe aandrijving, zodat hij ook noten enzo moeiteloos kan hakken.
Ik was ff aan het zoeken op steelstofzuiger, welk model heb jij precies?
Ik heb 2 weken geleden deze gekocht:
Ik ben er heel erg blij mee! Qua budget wilde ik er niet veel meer aan uitgeven. Hij is fijn in gebruik, de kop is wendbaar, je kan makkelijk onder de bank. Zuigkracht is goed. Gewoon echt een fijn ding. Haal hem nu elke dag met plezier uit de kast. Ik klik de steel eraf en kan makkelijk de trap even doen.
Kan nog niks over de kwaliteit op lange termijn zeggen maar voor nu ben ik er heel erg blij mee!
Hoe lang kun je er aan ƩƩn stuk mee zuigen?
Thatās what (s)he said
Ik heb het zelf niet getimed. Maar deze accu kan tussen de 30-45 minuten mee (afhankelijk van de stand).
Ik merk dat ik veel sneller klaar ben dan met een gewone stofzuiger omdat je ook mobieler bent. Ik kan er in ieder geval makkelijk in 1x mn hele huis mee doen (120m2)
De speedpro zijn er verder nog in meerdere uitvoeringen mocht je toch een langere accuduur willen.
Wij hebben de dyson v11 en ben zo blij met het apparaat. Mijn vriend pakt het nu vaker en gaat met liefde stofzuigen. Handig om ook snel de trap mee te pakken etc.
Doen! Wij willen niet meer zonder. Al hebben wij geen Dyson, maar de Xiaomi Dreame V11.
JA!
Ik stofzuig āsnelā en dagelijks met de steelstofzuiger en 2x per week grondig, incl. bank, plinten, hoekjes etc⦠met de ānormaleā stofzuiger.
Ook na bijna twee jaar nog iedere dag blij met de Dyson prima klantenservice ook.
Maar die stofzuiger⦠Handig op de trap, hoeken bij het plafond, in de auto, de bank, kan nog wel even doorgaan. Ik wil eigenlijk de V11, maar ja de ander doet het nog goed haha.
Tering, wat zijn er veel steelstofzuigers. En Dyson heeft inmiddels weer nieuwere versies zie ik. damn ik weet echt niet wat ik moet doen. Philips en andere merken zijn goedkoper, help.