Huishoudtopic #1

Wij hebben na lang twijfelen eentje van Philips gekocht in plaats van de Dyson waar we maanden over getwijfeld hebben, heel blij mee en minder dan de helft van de prijs.

1 like

Ik vond de Dyson ook te duur en ben erg blij met bovenstaand model!

2 likes

Respect voor jouw discipline haha

Goede tip van iemand laatst om te wachten op Black Friday! Nu is deze Philips in de aanbieding:

Maar ik ben geinfluenced door Elisejoanne en nu twijfel ik over deze omdat er meer accessoires bij zitten en qua prijs komt die op hetzelfde uit door de 100 cashback actie:

(Ja ik weet dat zij gepost heeft dat die op Bol nog goedkoper is :smirk: )

Hebben jullie ervaringen met Rowenta?

edit: Zo dan. Op Bol is die niet meer leverbaar inmiddels :sweat_smile:

1 like

Ik heb nu een Rowenta slede stofzuiger en ben zeer tevreden! De consumentenbond over het algemeen ook geloof ik.

Thanks! De reviews op Coolblue zijn ook heel goed. Ik denk dat ik het gewoon ga doen :hugs:

Ik heb de Brabantia Bo touch bin van 36L op het oog, maar het voelt zo klein? Vooral omdat we nu zo’n 50L hebben. Volgens mij hebben een aantal forummers deze prullenbak, hoe bevalt dit?

Wij hoeven trouwens geen afval te scheiden, dit doet de gemeente dus vandaar mijn twijfel over se grootte.

Oke mn bakmat is geloof ik gaan smelten in de oven? En nu krijg ik dat spul niet van mn bakplaat af. Heb het al een nachtje laten weken en flink staan boenen maar t wil er niet af haha. Ook met een mesje het er af krabben werkt niet want dan beschadig ik die plaat :sweat_smile: Hebben jullie tips?

Slechte foto, maar dit dus… vrees dat ik een nieuwe moet kopen :woman_shrugging:

Ja daar zag ik ze inderdaad :smirk: en heb meeeer dan genoeg rentepunten dus vond dit wel een goed cadeau voor mezelf hehe.

1 like

Lekker bezig BakmatMeNot.

7 likes

Laten weken in ammoniak misschien? Wel echt kut zeg

1 like

Ik ben op zoek naar washandjes en gastendoekjes, maar ik weet niet welke… Momenteel heb ik handdoeken van Walra, maar na verloop van tijd zijn ze niet meer zacht. Dus als iemand weet waar ik washandjes en gastendoekjes kan kopen die lang ‘zacht’ blijven, heel graag!

En heeft er iemand tips om ‘harde’ handdoeken weer zacht te maken of zijn ze niet meer te redden en kan ik beter nieuwe halen?

Ik hoor altijd veel goeds over handdoeken e.d. van de HEMA, zelf ook goede ervaring met de theedoeken enzo

1 like

Ik heb 2x 30L. Het hangt denk af hoe groot gezin je hebt. Wij zijn met 2 en zouden met alleen 36L zonder scheiden denk wel bijna elke dag moeten legen. Of scheid je wel karton/glas etc? Dan is 36 denk wel oké. Je hebt 'm ook in een 60L variant toch?

Scheelt dat de Hema ook betaalbaar is. Misschien wel het proberen waard! :grin:

1 like

Ja karton/glas scheid ik wel, maar het meeste gaat daardoor wel de prullenbak in. Ik keek eerst naar de 60L inderdaad maar dat voelt dan weer enorm? Echt first world problems dit haha.

Mijne is dus even groot als die 60L (want 2x 30) en is echt niet zo heel groot eigenlijk! Ben er super blij mee iig. Scheelt ook dat de deksel heel goed afsluit dus het stinkt niet snel

1 like

Ik moet meteen aan jou denken @Krabsalade !

1 like

Ik ben ook fan vd Hema handdoeken, gastendoekjes en washandjes. Toen ik 11 jaar geleden op mezelf ging wonen daar gekocht en 6 jaar gebruikt, had toen geen droger. Die gebruiken we nu nog steeds voor logees. Toen we 5 jaar geleden samen gingen wonen voor onszelf nieuwe gekocht (felroze en paars paste toch niet helemaal) en die zijn nog hartstikke prima. Gaan in de wasmachine en droger. Mijn man gebruikt donkergrijze en ik mintkleur, die van mij zijn wel iets verkleurd.

Oh, klinkt goed en fijn dat je er zo lang mee kan doen! Ik ben op de HEMA website gaan kijken en heb zojuist de variant ‘hotel extra zacht’ besteld. 3+1 gratis en 4,7 van de 5 sterren met ca. 400 reviews, dus zal wel goed zijn. Mochten ze bevallen, dan koop ik er meer :grin:

1 like