Huishoudtopic #1

Ja wel een klein beetje maar je kan hem ook vastboren! Dan zie je niks aan de buitenkant.
Wij willen binnenkort de frontjes vervangen dus voor nu stoor ik me er niet aan.

1 like

Zooooo satisfying!

1 like

Waar heb je 'm gekocht, ik heb dit ook echt nodig :grimacing:

1 like

Ik heb hem op amazon.de gekocht:

Ze hebben nog veel meer soorten dus de moeite waard om daar even te kijken.

1 like

Echt een super goed idee! Ik ga dit straks even proberen met mijn badkamerrekje, heb je die plastic laatjes van de action?

1 like

Ik heb ze bij de Kwantum gekocht en ze zijn van Iris (stapellade). Je hebt kleine laatjes (die heb ik) en ook grotere.
Ben ook benieuwd naar jouw before en after.

1 like

Hoe krijgen jullie zweetplekken uit shirts?

Geur of vlekken?

Vooral zweetvlekken. Het is helemaal aangekoekt :nauseated_face::nauseated_face:

Goed gelukt!
Ik heb dit onlangs besteld, vond het ook een handige oplossing om de ruimte optimaal te kunnen benutten. Is verstelbaar in hoogte en lengte (nu te donker voor goeie foto)

Ik zou ossengalzeep proberen, goed insmeren en even een uurtje laten inwerken. Daarna in de wasmachine. Wil hier nog wel eens helpen bij van die vage zweetvlekken in de oksels.

Die tweede want ik weet zeker dat je bij die eerste de dweil aan moet raken om m goed op die houder te krijgen. Ik haat natte dweilen. :face_vomiting:

1 like

De eerste lijkt mij steviger en dus fijner dweilen dan de tweede, maar met die tweede heb ik zelf geen ervaring. Uit ervaring (mijn ouders hadden zo’n systeem) weet ik wel dat je die eerste stang met een beetje oefenen ook zonder je handen te gebruiken in de dweil kunt krijgen. Je hebt dan wel een voet nodig :sweat_smile:

Edit: je hebt je handen natuurlijk wel nodig om de stang vast te houden. Anders wordt het wel een heel bijzondere oefening.

1 like

Als zeer ervaren schoonmaker als hulp in de huishouding zou ik deze aanraden.

6 likes

Deze heb ik ook en ik vind hem echt super handig!

De tweede is makkelijk te gebruiken. Ik zweer bij de eerste. Je moet eerst je handigheidje in vinden, maar vervolgens raak je geen natte, vieze poetslap aan. En hij blijft handig in de houder. Als je weinig geduld hebt raad ik het niet aan, want je moet echt eerst wennen.

2 likes

Ik heb vroeger de 2e gehad, met de druk knoopjes) en die vond ik echt niet fijn schoonmaken, doekje is ook heel dun en gaat niet over het hele ding heen waardoor het nog weleens van de grond af wil schieten (weet niet zo goed hoe ik het omschrijven). Nu heb ik de bovenste en die vind ik 10x fijner. Nieuwe doeken hiervan kan je ook goedkoop bij de action kopen. Van de onderste niet.

1 like

Ik word altijd zo blij van schoonmaakindelingen! Ik heb zelf voor mn gootsteenkastje een extra plank gezaagd, met een uitsparing voor de zwanenhals. Op de planken heb ik bakken, heb er ook mn schoonmaakdoekjes etc en alles wat rolt of glijdt gooi ik in dit huis in bakken :joy:

2 likes

Een spraymop is geweldig!

Heb je wat gekozen inmiddels? Ik kom er ook niet uit en geneigd met m’n ogen dicht wat aan te klikken.