Weet iemand of je nog ergens van die wasbollen/doseerbollen kan kopen? Vroeger zaten die altijd op de fles, tegenwoordig niet meer. Ik begreep dat dat voor je machine wel beter is dan via de lade
Ik heb de compacte versie van de eerste. Zoals hier al gezegd werd hoef je de natte dweil niet met je handen aan te raken, je moet alleen even oefenen met hoe je de dweil in de pers drapeert haha. Om die reden heb ik deze dweil ook gekocht destijds, ideaal ding!
Huh, zitten die dus niet meer bij de wasmiddelflessen? Is me echt niet opgevallen, dus ik ga nu extra zuinig zijn met de doseerbollen die ik nog heb.
(Toen ik 10 jaar geleden op mezelf ging wonen weet ik nog wel dat ik heb gegoogled waar ik die dingen kon kopen omdat ik niet wist dat die gewoon op zo’n fles zaten. Ik kon destijds niet echt vinden waar je ze kon kopen, maar misschien gewoon Action of Blokker?)
Bij veel wasmiddelmerken kun je ze vaak nog wel bestellen. Soms staat het zelfs op de fles en anders vaak wel op hun site. Zo hebben wij er ook ooit een besteld/gekregen. Volgens mij van Robijn ofzo.
Edit: ik bedenk me net dat wij dit toen via de site van Unilever deden volgens mij. Maar zie nu dat dat niet meer kan. Je kunt online elders ook wel wasbollen bestellen zag ik.
Voor alles wat je hier noemt kleiner dan een tennisracket zou ik zo’n opbergbak (of meerdere) halen. Dan ligt iig alles bij elkaar. Als je er ruimte voor hebt in een kamer die over is? Anders miss in de berging/box/op zolder als het niet vaak gebruikt wordt.
Tennisrackets misschien ergens ophangen zoals het ook wel eens in winkels hangt?
Ik zou dit ook een doorn in het oog vinden, vooral als het allemaal losse dingen zijn.
Dit soort dingen liggen bij ons in de schuur, maar mocht je die niet hebben wellicht in de berging.
Schoonmaakspul en - emmers staan bij ons in de schuur. Ik ben even onderweg, maar dan hoef ik er niet constant naar te kijken. En bij schoonmaken doe ik toch alles in 1 keer, dus dan is het de moeite wel waard.
Sportspullen inclusief attributen liggen bij ons in de slaapkamer. Als je daar dan toch je kleding moet pakken, waarom dan niet gelijk je schoenen, bidon, sporttas en (in mijn geval) sportmat? Dan moet ik er wel bij zeggen dat wij naast onze kledingkast een kleine inbouwkast hebben die ideaal is voor dat soort dingen.
Zou je niet iets in de gang neer kunnen zetten waar alles in past? Een halfhoge kast/dressoir, een dichte sidetable, een dekenkist of mand met deksel?
En qua groter schoonmaakspul; heb je een meterkast? Bij ons kan dat nu niet vanwege leidingen die er door lopen maar bij mijn vorige woning konden daar de dweil en stofzuiger staan.
Ik bewaar mijn tennisracket in mijn tennistas, die ik dan weer op de bodem van het hanggedeelte van mijn kledingkast heb staan, ook mijn reserverackets staan daar. Tennisballen en andere kleinere sportattributen heb ik weer in een bak in de opbergkast liggen. Mijn vriend heeft er ook een hekel aan als ik dat in de gang laat slingeren haha.
Wij hebben een lading ikea schoenenbakken aan de muur, die we vullen met eigenlijk alles behalve schoenen
oh gek! misschien omdat die zó sterk is en urineresten ofzo heeft losgeweekt? zou dat kunnen haha
Ik laat over een paar weken een mega kast op maat opmeten en installeren. In de garage komt een hele kastenwand waar ik al dit soort meuk in kan opbergen! Dus: kasten kasten kasten.
Hebben jullie nog tips voor een duo prullenbak waarmee je afval kunt scheiden? We willen het liefste een rechthoekige zwarte, ik vind die van Brabantia bijvoorbeeld erg mooi, maar 159 euro voor een prullenbak is me echt te veel geld.
Deze misschien? Ook duur maar wel stuk goedkoper
Dat is een goeie, thanks!
Ik zou ruimen en doneren echt kunnen aanraden! Wat geeft dat heerlijk gevoel. Ik hoop dat je een goede oplossing vindt🥰
Wie weet waar ik (liefst online) een goed wasnetjeding voor bh’s kan kopen? Ik bedoel zo’n ronde die versterkt is met een harde rand aan de onder en bovenkant.
Had er twee die goed bevielen, maar na 5 jaar wassen zijn bij beide de plastic harde rand aan 1 kant eruit gegaan, waardoor bh’s minder goed in vorm blijven. En had er lasts een nieuwe gekocht de na 1 keer al stuk ging. Huilen.
Zorgen dat de afzuiger het goed doet. Onze badkamer zit ook inpandig en we kunnen zelf bij de luchtkoker op zolder. Is dat bij jou niet zo?
OMG ik reageer op een bericht van juli sorry spaarlamp
Jemig wie verzint nou weer dat WC Eend naar pis moet ruiken, wat een debiele productontwikkelaars haha
Of zou het idee zijn dat je na het schoonmaken dan nog meer wil schoonmaken en meer van het product gebruikt! Een soort eeuwige loop