Jesses wat een strijder ben jij!
Haha thanks of gestoord natuurlijk, maar ben wel trots!
Wooow heerlijk wat een make-over. Ik zou dit denk ik 1x schoon spuiten met een hogedrukspuit, zo’n schuurtje met zulke muren en zo’n vloer kun je toch niet echt “poetsen”…?
Ik zou de hoge druk hierop zetten, daarna laten luchten en drogen. Wat een werk joh!
Als je de schuur hebt schoongemaakt, zou ik nog wel een after foto willen zien
Ik zou ook idd eerst maar eens een hogedrukspuit gebruiken.
Oooh dat is het dus. Ik ben dus echt super super schoon. En mij viel laatste tijd ook op dat het na het schoonmaken, het na oud urine rook op het toilet zo goor. Maar nu ik nadenk is dit idd na gebruik van wc eend.
Zal ik doen!
Heeft er iemand de watwrontharder amfa4000? Lees er zoveel gemengde reviews over weet onderhand niet meer of hij het nu wel of niet goed doet😅
Dit werkt niet, dat kan natuurkundig gezien gewoon niet. Een waterontharder die daadwerkelijk calcium uit je water haalt heeft een ionenwisselaar nodig (een harsvat), zout om die ionenwisselaar te regenereren en een afvoerleiding om het water waarin alle calcium uit het harsvat bij het regenereren af te voeren.
Dit ding heeft geen van dat alles. Er zullen vast mensen lyrisch over zijn, maar dat is dan allemaal placebo effect, er lopen ook allerlei rechtszaken tegen dat bedrijf vanwege misleidende reclame en het verkopen van wanproducten.
Jeetje! Dankjewel!
St. Marc zal hier helaas niks uithalen ben ik bang. Ik zou ook voor de hoge drukspuit gaan en daarna een frisse witte betonverf eroverheen.
Ik had eens een tweedehands broek gekocht met een hele heftige geur, die heb ik een nacht in een deel water een deel wodka laten weken en vervolgens een week buiten uitgehangen. Misschien helpt (1 van de 2) deze aanpak jou ook?
Trouwens, die wodka stinkt ook, maar na een week luchten was dat ook weg en rook de broek neutraal
Hoe wassen jullie blazers? In de wasmachine op fijne was 30 graden of laten jullie ze stomen?
Stomen lijkt me zo overdreven want ik heb h&m blazers. alleen verpesten in de was is helemaal zonde.
H&m blazers doe ik gewoon in de was bij de normale was, 40 graden en daarna ophangen op een hangertje om te drogen
Ik wil geen gordijndiscussie aanwakkeren, maar ik heb mijn blazers nog nooit gewassen/gestoomd.
Haha nou die discussie wilde ik ook niet aanwakkeren. Alleen ik heb deze blazers al een jaar en dacht hmmm er ik weet niet het ruikt niet echt okselfris meer.
Ik heb sinds kort zo’n kledingstomer en daarmee fris ik mijn blazers nu op!
Vooral in de kraag en bij de mouwen.
Werkt top vind ik.
Ik was mijn blazers zo vaak. Na 1x dragen vaak al. En ik zweet niet eens heftig maar vind als zo strak onder oksel zit gewoon fris om het te doen, of buiten hangen.
Maar anders gewoon met de was mee op 30 graden en erna idd op een hanger drogen.
Wel hm blazers