Heerlijk! Heb jij nog extra accessoires besteld of kon je alles doen met wat erbij zat?
Zowel de hogedrukreiniger als het voegending hebben we zonder accessoires.
Dat zou natuurlijk ook kunnen want gisteren was er nog niets aan de hand. Had er wel een T-shirt onderaan. het zweet rook wat oud, maar misschien is die blouse wel gewoon niet geschikt voor twee dagen dragen. Thanks voor het inzicht.
Hahaha geweldig dit. Maar zo zo zo bevredigend dat filmpje
Maar even serieus; dit apparaat moet ik ook!!! Wij gaan dus verhuizen vd zomer naar een huis met een hele grote oprit erbij (formaat waar meerdere vrachtwagens op kunnen staan) en als ik zie hoe de oprit die we nu hebben waar net 2 autos op kunnen er af en toe al uitziet omdat we het allebei niet zoeken te doen⊠kijk nu al op tegen die inrit bijhouden
Onze oprit is ook flink en we hebben het echt te lang niet gedaan. Maar met dit apparaat is het oprecht leuk om te doen.
Met jullie nieuwe oprit kunnen jullie dit vast goed gebruiken!
Gratis tip: zorg voor een regenbroek en regenlaarzen. Ik was zeiknat en modderig na het schoonmaken.
Dat zou ik zelf niet aandurven. Het water komt er onder zeer hoge druk uit en je kan buiten de tegels losspuiten als je teveel op de voegen richt. Dan spuit je het zand er tussen en onder vandaan zeg maar. Ik heb heel erg opgelet dat ik niet tussen de tegels spoot vanmiddag.
Badkamers zijn over het algemeen ook kleiner dus ik denk dat als je op 1 plek spuit, de spetters overal zitten.
Met een kleiner model (dat onder minder hoge druk spuit) zou het misschien kunnen maar daar heb ik geen ervaring mee.
Voor goede voegen in de badkamer gebruik ik eens in de zoveel tijd Washcat. Niet zo milieuvriendelijk maar aangezien er bij ons geen dieren in de badkamer komen durf ik dat aan.
Volgens mij zijn er stoomapparaatjes waarmee je de voegen schoon kunt maken, althans ik heb ze ooit bij een tellsell-achtig iets voorbij zien komen
Edit: Karcher heeft ook zoiets: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_karcher-sc-1-yellow-1553750.html?channable=0055176d6f64656c6e756d6265720031353533373530cf&rbtc=||||p||&gclid=CjwKCAiAm-2BBhANEiwAe7eyFPhOW7Ay4uv_nrTttyLrkw8x9ruIgrtkfqKsD3kqb5BoiwnrOsH81RoC2fsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Er stond hier net een vraag toch over pluisjes en stof nat afnemen? Is ook mijn ergenis, maar het helpt als je eerst droog afneemt en daarna nat en dan eventueel weer droogt.
Wij hadden een derdehands wasmachine die nu toch wel erg aan het eind van zân latijn was, en nu hebben we deze gekocht (voel me echt een succesful adult nu):
Nice! Lijkt me echt handig!
Ik heb precies hetzelfde probleem, 2 katten dus haar en kattenbakkorrels en dat ding zuigt voor geen meter. Heb een nieuwe besteld van Philips (want mijn moeder zei neem nou een Philips of Miele Ă©n een met zak) die vanavond binnenkomt en deze is speciaal voor dieren. Ik had met bol.com select nog extra korting dus betaal nu âŹ109, is wel iets boven je budget dus ik weet niet of dat heel erg is. Zal vanavond laten weten hoe die is!
Bekijk Philips Performer Active Cat & Dog FC8578/09 - Stofzuiger met zak op: https://www.bol.com/nl/p/philips-performer-active-cat-dog-fc8578-09-stofzuiger-met-zak/9200000056255951?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Ik merk dat ik bij het dweilen een beetje genoeg begin te krijgen van iedere keer de dweil zelf van de stok te halen om in de emmer te dopen en uit te wringen. Dus ben aan het overwegen een wat duurdere, handiger en snellere dweil te kopen. Hebben jullie tips?
Ik overweeg nu deze: https://www.bol.com/nl/p/leifheit-set-clean-twist-system-m-33-cm-compleet-systeem-met-wieltjes-click-system/9200000042898381/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DYEYoMazD2DrBjOwScqCBJQAAA0A%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D6%26itm_id%3D9200000042898381&bltgh=hhnsosYkkduFmZdb3C5PXg.2_18_19.25.ProductTitle
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb zojuist voor het eerst in de 5,5 jaar dat ik op mezelf woon langer dan 3 seconden nagedacht over welk wasprogramma ik zou kiezen en dat had ik natuurlijk nooit moeten doen.
Naast programmaâs als handwas, overhemden, spoelen, kort programma, etc. heb ik 3 programmaâs voor mn âstandaard wasâ. Ik heb even het boekje erbij gepakt en daarin staat dit:
- Cotton (dagelijkse was voor katoen, linnen en gemengde weefsels): 40 °C, 1400 toeren, tijd 2:05
- Colours (voor gekleurd katoen of gemengde weefsels, waarbij kleurvervaging of het afgeven van kleuren voorkomen wordt): 40 °C, 1400 toeren, tijd 1:45
- Mixed (gemengde was voor verschillende soorten kleding, zoals katoen, linnen, synthetisch): 30°C, 800 toeren, tijd 1:25
Die graden is standaard op dat programma en kan aangepast worden. Tot dusver waste ik altijd alles op het programma Cotton, kleding op 30°C en de rest (handdoeken, beddengoed, ondergoed) op 60°C. Die 60°C wassen blijf ik lekker op Cotton doen, maar kan ik kleding niet beter op Mixed wassen (heb bijv. best wat synthetische kleding, maar ook gewoon spijkerbroeken en katoenen tops)? Of maakt het eigenlijk allemaal geen bal uit en kan ik stoppen mijn hoofd hierover te breken?
Ik heb hem gehad, maar vind deze wel echt veel fijner.
Het doekje van die van jou is vrij dun en een nieuwe van Leiftheit is meteen al duur.
Het doekje van de iets duurdere is steviger, waardoor deze niet verschuift op de houder als je een beetje steviger duwt. Bij mij schoof dat ijzer van de goedkopere weleens over de grond ipv het doekje). Verder kan je nieuwe doeken voor 3 euro ofzo bij de action kopen en passen prima.
Mijn wasmachine doet niks meer en omdat ie ruim 10 jaar oud is én al een keer eerder gerepareerd is, ben ik op zoek naar een nieuwe.
Heeft iemand een hele sterke mening of tips voor een fijne wasmachine? Of juist een afrader?
Wil het liefst energielabel A en voor een kilo of 8, liefst niet meer dan 500/600 euro.
Ik ben zelf uiteraard ook aan het zoeken, maar vind persoonlijke ervaringen altijd wel fijn.
Ik heb er laatst een van aeg gekocht. Goedkoper dan bosch maar wel dezelfde deutsche grundlichkeit naar mijn idee. Ik vond coolblue heel goed alle plussen en minnen opnoemen, zo kan je zelf goed beslissen of het bij je past. Plus voor 20 euro volledige monteerservice, echt fijn als je 3 hoog woont haha.
Ik heb deze zonder wieltjes, ideaaaaal! Merk ook niks van dat dat doekje dun is hoor. Je bent echt zo klaar en niet dat vieze gedoe met handen in een sopje.
Ik heb 'm ook en hiervoor had ik de Piccolo. Ben erg tevreden, alleen de drukkertjes gaan soms wat lastig.
Ik had vanochtend 10 minuten in de Action gereserveerd maar er waren suuuuper veel schoonmaakproducten niet voorradig. Ik was duidelijk niet de enige met dit ideeđ€Ș
Ik zoek een fijne kledingstomer voor overhemden/blousen en katoenen shirts.
Had die van de action gekocht, maar die doet precies niks.