Huishoudtopic #1

Ik heb de Steam & Go van Philips! Vind hem persoonlijk heel fijn werken, alleen is het waterreservoir wel aan de kleine kant, waardoor je hem regelmatig bij moet vullen als je meerdere kledingstukken tegelijk wilt stomen (of soms wanneer je echt één super gekreukeld kledingstuk hebt).

1 like

Het is meer bedoeld om kleding even op te frissen. Ik vind het waterreservoir echt te klein.

Ik heb niet eens een strijkijzer :see_no_evil: (sorry voor het fuckboy aapje). Ik let met kleding kopen sowieso al vaak op stofjes die niet snel kreuken en voor de kledingstukken die het wel doen gebruik ik de stomer!

Grrrrrr het putje in de gootsteen stinkt sinds vandaag. Ik heb er ontstopper in gegoten en de soda/azijn truc gebruikt. Maar de stank lijkt alleen maar erger te worden… ik snap er niets van. Iemand een idee of tip?

Wat bij mij werkt: gewoon de hele boel losdraaien (de sifon enzo) en dat schoonmaken

Ik ben bang dat ik dat moet doen… ik kan dit niet & mijn vriend heeft 2 linkerhanden dus als het over een paar dagen nog stinkt moet ik iemand bellen. Geen zin in😢

Woon je toevallig in Leiden? :stuck_out_tongue:

1 like

Neeeeee! Misschien moet ik tutorials kijken op Youtube😂 Dit wil ik zelf kunnen!

Tenzij je een fysieke beperking hebt, kun je dit echt wel hoor! Het is echt geen hogere wiskunde. Kwestie van losdraaien, prut eruit en weer vastdraaien.

7 likes

Misschien had ik moeten zeggen ‘ik wil dit niet’ :joy: Maar ik moet me niet aanstellen en gewoon wat proberen.

2 likes

Oh ja dat is wat anders :sweat_smile: Verstand op nul, eventueel handschoenen aan, emmer eronder en losdraaien. Het kan echt met 5 minuten gedaan zijn. You can do it!

1 like

Zaterdagavond besteding: https://youtu.be/nm4czyD2KWU

Ik snap dat je dit niet wil, mijn zus heeft dit laatst gedaan en uhhhhh

Sterkte :joy::joy::joy:

11 likes

Wowwww gefascineerd

Ik ben in shock!!!

Ge kunt het, het is dan echt heel bevredigend als het helemaal schoon is.

Had wel een mondkapje aan tegen de geur.

Het is inderdaad een eitje!

1 like

Gelukkig hebben we tegenwoordig allemaal veel mondkapjes in huis🤣 Ik zal wel kijken of ik morgen zin heb… zo ja dan kom ik bij jullie terug!

1 like

Wat is het beste spul om witte sneaker-zolen weer echt mooi wit te krijgen?

Ik doe dit altijd met babyshampoo en een schuursponsje (beide kanten gebruiken, afhankelijk van hoe vies het is). Het zal niet de beste manier zijn maar als je het eens in de zoveel tijd doet blijven ze mooi wit.

1 like