Of met een wonderspons of met zo roterende borstel van de action.
Misschien toch nog eens met zo’n krasvrije schuurspons proberen? En dan niet verdund aanbrengen maar gewoon een dikke klodder op de spons, het glas goed natmaken met de douchekop en dan flink boenen. Ik ga er twee keer over heen om alles goed schoon te krijgen.
Gewoon azijn al geprobeerd?
Yes die ook.
Is het glas dan niet beschadigd?
Uhm… denk het dan? Misschien vorige bewoners nooit schoon gehouden ofzo?
Ja of juist te agressief schoongemaakt. Wel jammer want daar kan je weinig aan doen.
Mijn toiletpot wordt niet meer schoon, onderin waar het water in staat. Echt op de bodem zeg maar. Ik heb het water er al uitgeschept en geboend met een schuursponsje en wc-eend enzo, maar er blijven bruine plekken. Het is een huurhuis dus ik ga er geen nieuwe pot in zetten. Iemand die een product kent dat zelfs de meest hardnekkige aanslag verwijderd?
Heb je al een kunstgebit tablet geprobeerd?
Wij hadden dat hier ook toen we hier kwamen wonen. Ik heb toen het water eruit geschept en een halve fles dikke bleek erin gegooid en de hele nacht erin gelaten Werkte toen geloof ik wel.
@Luzarl Nee nog niet, goeie!
@monkeyslut Ja ik vond het eerst ook ranzig, maar een pot die eruit ziet alsof je hem al 10 jaar niet gepoetst hebt maakte toch dat ik het maar deed Wel een goeie, ga ik ook proberen!
@Dubbelepunt Heb ik al geprobeerd helaas, dat deed niets!
Een puimsteen! Mijn wc had dat ook en mijn moeder heeft de wc leeggeschept en daarna ja geschuurd zeg maar met zo’n puimsteen (ligt bij de Kruidvat bij de voetproducten) en toen ging echt 90% van de verkleuring weg.
Goeie! Ga ik ook proberen
De Super Krachtige Toiletreiniger van HG heeft bij mij een keer gewerkt met zo’n vieze wc! Ook eerst water er uit scheppen, toiletreiniger er in en nachtje laten staan.
Thanks! Het wordt nu cola, een gebitstablet, hg super reiniger en een puimsteen. Eén van die dingen moet het toch gaan doen
Succes!! Aan jouw wc:
Mocht dit alles niet lukken, dan zou je ook nog van die chemische ontstopper kunnen gebruiken. Toen de leidingen hier een keer verstopt waren had ik dat gebruikt en het zorgde er ook voor dat de wc er weer als nieuw uit zag. Ik zou dit wel echt als laatste doen, want het is heel slecht voor het milieu.
Ik heb wel gehoord van een vriendin die ook puimsteen had gebruikt dat die erge krassen achterliet. Het was niet meer vies, maar je zag altijd grijs/zwarte strepen in haar wc van dat schoonboenen haha.
Ja je moet geen kracht zetten! Heel zacht erover heen gaan, als je te veel kracht zet krijg je idd krassen en kun je de wc beschadigen.
Hoe zou ik het best (vocht)kringen uit mijn stoffen bank kunnen verwijderen?