Oh nu wil ik dit ook doen
Omg waarom wist ik niet dat dit zo erg kon zijn ik heb dit nog nooit gedaan
Ga het gelijk proberen morgen (of maandag want ik moet morgen werken)
Ik doe het altijd met dreft
Al geprobeerd met een doekje en iets van schoonmaakmiddel denk ik he? Je zou dan ook nog zo’n wonderspons kunnen proberen, kan je bij Kruidvat/Action halen.
Ik heb dit ook gedaan bij de wastafel in de badkamer en het was zo goor! Het stonk en kwam mega veel haar uit, terwijl ik mijn haar altijd in de prullenbak gooi. Die in de keuken moet eigenlijk ook open, maar blegh
Jif / cif en schuursponsje
Voor puur de zolen nagellakremover!
Ooit aangeraden door iemand hier op het forum en werkt perfect
Ja dit werkt echt goed met witte schoenen! Mijn vriend had zijn witte Nike 270 helemaal uitgewoond. Na het wassen heb ik met deze stift de schoenen echt weer netjes gekregen! Toen ik een foto stuurde geloofde hij mij eerst niet. Hij was echt helemaal verbaasd haha.
Heb je geen voor en na voor ons?!
Met Dasty werkt ook perfect
Daar krijg ik de stof of het leer wel mee schoon, maar de zool blijft een beetje schmutzig.
Iemand tips voor een fijne molton en hoeslaken? Het liefst wil ik een hoeslaken van dat badstofachtige spul
Edit: voor alleen over een topper
Nee helaas niet alleen de after foto maar dat zegt natuurlijk niks. Maar ze waren echt heel erg haha.
De combi dasty+wonderspons voor de zolen geeft ook goed resultaat bij mij! Ik knip altijd de wonderspons in kleine stukjes.
Ik vind deze wel fijn
Oh ja ik vergat erbij te zetten dat ik alleen voor een topper nodig heb😅
Deze doe ik om mijn topper heen haha Heb zelf wel een wat dikkere topper.
Oh haha en zit dat oke? Niet heel los?
Nee, gewoon strak!
Hema heeft ook goede hoeslakens voor een topper.