In thema van hoeslakens… Hoelang gaan die eigenlijk gemiddeld mee? Heb er 1 van de Ikea nu 1 jaar en was ze elke welke op 60 graden maar hij voelt nu al niet meer lekker. Dat is toch veel te snel of hoort dat zo?
Ter aanvulling een top: op je zwarte keuken glasreiniger gebruiken
Trekt geen stof aan!
Deze tip las ik laatst ergens toen ik zocht hoe ik een sperma vlek uit mn bank kon halen. Het werkte nog ook haha
Koop walra! Is wel duurder maar die van ons thuis gaan al 15 jaar mee. Ze gaan niet pillen, rekken niet uit…
Ja dit was zo’n zachte van Ikea… maar dat is die niet meer
Sowieso iets van 10 jaar denk ik wel? Ik heb wel meerdere hoeslakens en dekbedovertrekken, dus wissel wel af. Als je maar een hoeslaken hebt en elke week wast op 60 graden gaat het vast sneller want best intensief gebruik.
Essenza dekbedovertrekken blijven heel lang mooi. En de hoeslakens zijn van een voor mij onbekend merk maar die blijven ook goed. Anders even in je plaatselijke beddenwinkel kijken?
Ik zoek advies: heb gekeken in het topic maar kon zo het niet vinden. Wij hebben een oude wc die snel vuil wordt. Het enige wat echt goed hielp was cillit bang wc reiniger, ik zag zo alles loskomen en het werd echt schoon. Maar nu kan ik dit nergens meer kopen helaas. Welke WC reinigers gebruiken jullie en raden jullie aan?
Help!
Mijn doucheramen worden gewoon echt niet meer kalkvrij.
Wceend al geprobeerd en hg kalkweg ook.
Groene zeep en glansspoelmiddel ook…
Misschien ben ik heel late to the party, maar er zitten echt wel heel handige dingen tussen. (Oa zon rekje voor in het keukenkastjes wat een tijdje terug hier werd getipt)
Hoe gebruik je de groene zeep precies? Ik gebruik dat ook en hier werkt het goed met een krasvrije schuurspons. En dan flink boenen.
Of met een wonderspons of met zo roterende borstel van de action.
Misschien toch nog eens met zo’n krasvrije schuurspons proberen? En dan niet verdund aanbrengen maar gewoon een dikke klodder op de spons, het glas goed natmaken met de douchekop en dan flink boenen. Ik ga er twee keer over heen om alles goed schoon te krijgen.
Gewoon azijn al geprobeerd?
Yes die ook.
Is het glas dan niet beschadigd?
Uhm… denk het dan? Misschien vorige bewoners nooit schoon gehouden ofzo?
Ja of juist te agressief schoongemaakt. Wel jammer want daar kan je weinig aan doen.
Mijn toiletpot wordt niet meer schoon, onderin waar het water in staat. Echt op de bodem zeg maar. Ik heb het water er al uitgeschept en geboend met een schuursponsje en wc-eend enzo, maar er blijven bruine plekken. Het is een huurhuis dus ik ga er geen nieuwe pot in zetten. Iemand die een product kent dat zelfs de meest hardnekkige aanslag verwijderd?
Heb je al een kunstgebit tablet geprobeerd?
Cola?
Respect trouwens dat je het water eruit hebt geschept en aan de binnenkant hebt geboend, moet er niet aan denken joh.