Ik heb zo’n rare vuile vlek in m’n koelkast… heb al vanalles geprobeerd, het lijkt wel of die vlek in het plastic is getrokken… weet iemand hoe ik dit best wegkrijg?
Ik wil mijn ramen wassen, ik woon op een hogere verdieping en niet het alle ramen kunnen helemaal open dus ik kan niet overal bij helaas.
Heeft iemand wel eens zo’n soort magnetische raamwisser gebruikt en werkte dat? Of zijn er andere trucjes voor?
@MENDOWN ik heb dit ook wel eens gehad, bij mij werkte een sponsje met cif wel goed, en dan de schuurkant gebruiken
Wij laten jaarlijks een ramenwasser komen, prijs hier in BE valt best mee. Tussendoor gebruik ik de karcher met verlengstuk
Bonnie heeft zoiets geprobeerd!
Overal uitverkocht Wat een anti climax! Had me de hele week verheugd op schoonmaken met dat spul hahaha
In heel NL uitverkocht?? Dan ga ik de moeite niet eens doen om naar BB te gaan
Hoe staat het nu met je wc? Ben benieuwd wat heeft geholpen!
Eerst met een puimsteen zachtjes gepoetst, toen ging het weg. Daarna een kunstgebittablet voor de zekerheid, die gooi ik er nu elke week preventief in. Cola had ik niet in huis, anders had ik dat eerst geprobeerd. De kunstgebittabletten ook niet trouwens, maar daar dacht ik aan ze te kopen toen ik in de winkel stond. Hopelijk blijft het nu fris
Hebben jullie toevallig aanraders voor een steelstofzuiger? Liefste Max €200,-. Ik kan ook googlen natuurlijk, maar vertrouw meer op jullie ervaringen haha.
Zit iets boven je budget, maar ik zweer bij onze Xiaomi dreame V11 draadloze steelstofzuiger. Wij hebben hem via Ali besteld, geleverd uit Polen (dan betaal je geen invoerrechten bovenop de aankoopprijs). Vraag gerust als je specifieke vragen hebt!
Betaal je dan vooral voor het draadloze aspect of heeft het ook nog andere voordelen tov normale stofzuigers?
Een groot voordeel is inderdaad het draadloze aspect: even snel door je huis heen of de auto stofzuigen doe ik nu veel gemakkelijker, ik loop me niet meer te storen aan bedrading die in de weg ligt en hoef daardoor ook weer minder te bukken. Ik heb geen ervaring met andere steelstofzuigers, maar ik denk dat dat vooral het voordeel is ten opzichte van een goede steelstofzuiger die niet draadloos is.
Ik was dus vooral op zoek naar een draadloze stofzuiger en het is dan een uitdaging om een stofzuiger te vinden met een goede zuigkracht en lange accuduur. Ik wilde een model dat kon tippen aan de nieuwere modellen van de dyson, maar dan niet voor de prijs van de dyson. Uit reviews op YouTube maakte ik op dat deze stofzuiger op alle punten aan mijn wensen voldeed en dat hij ten opzichte van de dyson nog een voordeel had: je hoeft bij het stofzuigen niet constant een knopje ingedrukt te houden. Je kunt de stofzuiger zelf dus gemakkelijk ergens neerzetten terwijl je met een flexibel opzetstuk de randen van je bank afgaat of in je auto duikt.
Ik heb die raamzuiger, maar dan van Leifheit, en vind het ideaal en je kunt makkelijk met één arm gebruiken. En is bijna altijd wel ergens in een aanbieding te vinden.
Edit: of bedoel jij zoiets met een magneet?
Er ligt letterlijk een berg aan was in de garage. Ik ga NU beginnen.
Deze heb ik:
Zie ook allerlei aanbiedingen met accessoires, maar ik heb dus alleen dit ding en het wassen doe ik gewoon met een ouderwetse gele spons.
Ja hebben wij! Kan prima met 1 hand! Als je na iedere baan droogzuigen dat rubber even afdoet langs een doek is het voor 95% streeploos. Ik gebruik er trouwens gewoon glassex in, niet dat spul wat hun erbij leveren (zet bij ons kleine verpakking bij voor 1x gebruik).
M’n ouders hebben die geel-zwarte van Kärcher, die leende ik altijd voor ik zelf dat ding kocht, en volgens mij is het echt exact hetzelfde mechanisme in een andere kleur.
Ik heb ook zoiets, maar dan van AEG, die had (toen ik er in 2019 een keuze over moest maken) de langste accuduur en laagste decibellen, wij hebben nogal veel ramen en ik kan ze hiermee allemaal doen zonder opladen.
Die van karcher, de wv2 hebben wij sinds we wonen waar we nu wonen, dus jaar of 6 in gebruik nu!
Nee, als je gewoon zachtjes borstelt en niet mega hard drukt… althans bij onze Stan smith’s is het dus gewoon goed gekomen!