Ja ik heb bijna alles al af!
Boven
- Alle spullen weer uitgezocht en weer dingen voor de kringloop. Oude make up weg, parfum uitgezocht. Boekenkast in mijn werkkamer etc. Doe dit geregeld maar toch altijd wel spullen waar ik niks meer mee doe.
- Kledingkast opgeruimd en goed schoongemaakt.
- Alles goed gestoft (doe ik sowieso al wekelijks maar nu ook alle muren) en meubels van hun plekgehaald om daar achter schoon te maken.
- Met een wonderspons alle beschadingen op onze witte meubels en deur weggepoetst.
- Badkamer alle voegen met bleek gedaan en echt mega goed schoongemaakt en spullen uitgezocht.
Beneden
- Ook allemaal spullen uitgezocht en de kast in de huiskamer opgeruimd.
- Keukenkastjes gedaan, koelkast schoongemaakt en alles van zijn plek gehaald (koelkast en wasmachine) zodat ik daar achter kan schoonmaken.
- Wasmachine goed schoongemaakt (filter, wasmiddelbakje en rubbers).
- Kelderkast opgeruimd en alles wat over datum was weggegooid. Gelukkig niet veel. Haat voedselverspilling.
- Ook met mijn wonderspons aan de gang geweest.
- Droger ook goed schoongemaakt.
Van het weekend alle ramen gelapt. En sowieso doe ik al wekelijks stoffen etc.
Werk nu al een jaar thuis en verveel me wel een beetje⦠Was sowieso al van het schoonmaken maar nu is alles al schoon dus wat moet ik nou doen
. Als iemand nog leuke tips heeft waar ik niet aan heb gedacht, hit me up.
.
Het liefst wel budget tips want ik ben niet van plan meer dan ā¬10 p/s te betalenā¦
.
was heel frustrerend eerst maar heb er nu al vrede mee. Later, als de kinderen het huis uit zijn misschien weer alles spic en span 
en moet ik op mijn hurken zitten terwijl ik rondom de wcpot schoonmaak. Allemaal voorrbijjjj dadelijk