De doekjes van Pella EU; wordt alles streeploos schoon mee!
Ik weet niet of het nog werkt als het al verkleurd is, maar mijn moeder doet een scheutje azijn erbij. Dat helpt tegen het vergelen.
Zemen met heet water en een rauwe ui erin! Werkt als de tierelier
Waarschijnlijk heb je ze inmiddels al gezeemd, maar ik maak altijd een sopje met schoonmaakazijn en een druppie afwasmiddel. Dan spons in het raam in, trek ik het droog en daarna pak ik een oude lap (of bijvoorbeeld een oude kussensloop) en boen ik het raam nog een keer droog. Altijd streeploos👌🏻 Succes!
Buiten in de zon laten drogen helpt ook!
Ooo net mijn Stan smiths en die van mijn zoon schoongemaakt met een wonderspons, daarna een microvezeldoekje en tot slot die cleaner voor witte sneakers van de H.ema die hier ook al werd getipt. Een paar nieuwe veters erin en wow! Wat een verschil. Baal dat ik geen voor/na foto’s heb gemaakt maar ben er echt heeeeel blij mee!
Weet iemand wat the pink stuff bij big bazar kost? Goedkoper dan online?
Ja volgens mij maar iets van 2-3 euro.
Goed spul dat trouwens!
Oh top! Ga ik even langs de big bazar. Ben echt helemaal onder de indruk van de video’s op tiktok van dat spul, ik moet het hebben Voor de voorjaarsschoonmaak!
Haha ja ik heb het een aantal maanden gekocht en het is echt zeer effectief!
Pas er wel mee op op wat je het smeert want het is ook een soort schuurmiddel. Dus als je bijvoorbeeld je deuren gaat doen heb je kans dat je de verf er afschuurt.
Wauw, nog nooit van The Pink Stuff gehoord voor ik het hier las, maar ik krijg er Quick n Brite vibes van! Dat was altijd op tv eind jaren 80 en in de jaren 90 als ik vakantie had of ziek thuis was van school. Nooit gebruikt maar ik vond de filmpjes fascinerend.
Ik heb zo’n rare vuile vlek in m’n koelkast… heb al vanalles geprobeerd, het lijkt wel of die vlek in het plastic is getrokken… weet iemand hoe ik dit best wegkrijg?
Ik wil mijn ramen wassen, ik woon op een hogere verdieping en niet het alle ramen kunnen helemaal open dus ik kan niet overal bij helaas.
Heeft iemand wel eens zo’n soort magnetische raamwisser gebruikt en werkte dat? Of zijn er andere trucjes voor?
@MENDOWN ik heb dit ook wel eens gehad, bij mij werkte een sponsje met cif wel goed, en dan de schuurkant gebruiken
Wij laten jaarlijks een ramenwasser komen, prijs hier in BE valt best mee. Tussendoor gebruik ik de karcher met verlengstuk
Bonnie heeft zoiets geprobeerd!
Overal uitverkocht Wat een anti climax! Had me de hele week verheugd op schoonmaken met dat spul hahaha
In heel NL uitverkocht?? Dan ga ik de moeite niet eens doen om naar BB te gaan
Hoe staat het nu met je wc? Ben benieuwd wat heeft geholpen!
Eerst met een puimsteen zachtjes gepoetst, toen ging het weg. Daarna een kunstgebittablet voor de zekerheid, die gooi ik er nu elke week preventief in. Cola had ik niet in huis, anders had ik dat eerst geprobeerd. De kunstgebittabletten ook niet trouwens, maar daar dacht ik aan ze te kopen toen ik in de winkel stond. Hopelijk blijft het nu fris
Hebben jullie toevallig aanraders voor een steelstofzuiger? Liefste Max €200,-. Ik kan ook googlen natuurlijk, maar vertrouw meer op jullie ervaringen haha.