Ik gebruik de Leifheit en ik vind 'm ontzettend handig, maar vraag me elke keer af waarom het gat van het reservoir in het midden zit in plaats van in een hoek. Sta bij het legen altijd te kloten met het water
Ik had net dit weekend ramen gelapt en was woest op alle strepen en hoe zeiknat ik was geworden, dus ik heb ook zo’n ramenwasser besteld. Wist niet eens dat dit bestond, maar voel me nu al erg gelukkig met deze aankoop.
Zooooveel makkelijker! Groetjes van iemand met acht meter aan ramen in de woonkamer.
Kan bij jou de hele onderkant er dan niet uit? Bij de mijne namelijk wel.
Is een premium membership het waard?
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Heeft iemand een screenshot oid van hoe het er uit ziet als je het samen gebruikt? Werkt dat goed?
Oh dat zou wel chill zijn, ik heb m gekregen dus moet er dan even een handleiding bij zoeken. Thanks!
Er zit aan de zijkant een knop, dan laat het reservoir los en als je die eruit haalt kan je de onderkant er af halen. Succes!
Ik ben benieuwd of ik de glazen douchedeuren schoon kan maken met azijn & baking soda? Eerst azijn erop sprayen en dan met een spons de baking soda verdelen over de wand. Ik ben bang dat het de deuren gaat beschadigen, of doen jullie dit ook zo?
Ah kijk! Dit is een goede tip. Dankjewel! Ik zal het bij azijn houden.
Ik maak een combi van groene zeep, schoonmaakazijn en glansmiddel (wat je in vaatwasser doet), werkt perfect!
Wij hebben hele cheap, kunststoffen keukenkastje in ons huurhuis. Elke keer als ik ze schoonmaak en het droogt op, zie ik precies hoe ik heb geveegd. Ik doe het ook wel eens droogwrijven maar dan zie je die strepen. Heeft iemand dé tip? Of heb ik gewoon pech?
Nawrijven met een hydrofiele doek? Dat werkt bij onze zwarte keukenkasten
Weet iemand misschien hoe je zweetluchtjes uit een jas krijgt die je niet kan wassen? Sinds ik op de fiets naar mijn werk ga zweet ik sneller in mijn jassen, maar ze mogen niet allemaal in de wasmachine. Het is dus voornamelijk onder de oksels.
Geen idee of het ook werkt op kleding, maar ik heb mijn tweedehandsbureaustoel geur vrij gekregen door er een mix van water en azijn (gewone keukenazijn) er op te spuiten met een plantenspuit. En dan laten drogen en als het nog ruikt nog een keer. Misschien dat het op je kleding ook werkt?
Mijn nepleren jasje is op de mouw (net onder de schouder) een beetje aan het scheuren, waarschijnlijk ergens langs geschuurd. Het valt niet heel erg op, op de foto zie je het beter omdat ik de stof wat meer uit elkaar trek. Is er een manier om dit nog te fixen om te voorkomen dat het verder kapot gaat?
Ik heb al zitten denken aan iets erover heen plakken, maar dat wordt zo lelijk denk ik. En omdat het echt in het zicht is valt het wel op dan.
Misschien kun je met secondelijm de randjes bij elkaar brengen? Je kunt het aanbrengen met een satéprikker.
Aan de binnenkant een stukje textiel erop lijmen?
Dit gebeurt helaas gewoon bij neplerenjasjes. Bij mij meestal na zo’n 4-5 jaar. Dan zijn ze gewoon op.
Vaak op de ellebogen en langs de randjes.
Je kan dit misschien wel repareren maar het komt dan ergens anders ook al snel waarschijnlijk.