@Harrrie ik zou dit allemaal via de verhuurder laten lopen. Want als jij zelf contact opneemt met het keukenbedrijf en je verpest het dan is het jouw probleem. Als de verhuurde dat doet is het het probleem van de verhuurder.
Het lijkt wat opde vlekken die wij krijgen maar we hebben wel een gevoelig materiaal (mortex, zoals beton cire). Bij ons adviseerden ze te reinigen met gewone groene dreft. Dat ‘voed’ de toplaag en dan zie je de vlekken niet echt meer. Misschien de moeite om toch te proberen? Is heel zachte zeep in principe.
WC eend werkt echt top! Insmeren met een schuurspons, even in laten werken en eraf spoelen!
Ik heb een droogmolen, maar de draden hangen helemaal niet strak. Heeft iemand tips wat ik kan doen hiertegen? Behalve continu knoopjes leggen.
Ik heb trouwens een Aquapure droogmolen (van de lidl volgens mij) en krijg hem ook niet volledig open. Weet iemand wat ik moet doen om hem volledig open te krijgen?
Edit: na 2 uur proberen is het gelukt!! Heeft iemand wrvaring met je droogmolen in zo’n parasol voet zetten?
Ik borstel mijn aanrecht (composiet) een paar keer per jaar met groene zeep, gewoon in zo’n pot van Driehoek. Ik smeer een klodder zeep op het aanrecht, borstel het uit met zo’n schoonmaakborstel van de Action en ga er daarna met een droge microvezeldoek over. Bij mij is het blad dan weer als nieuw!
Loodgieter had afgelopen week geknoeid op ons tapijt.
Voor behandeling met tapijtspray van Vanish:
Na:
Het donkere wat je nog ziet is schaduw.
Ik kan hier zo van genieten
Voor degene die een robot stofzuiger hebben, waar in huis hebben jullie het basisstation staan?
In de woonkamer achter de eettafel, onder de verwarming past ie precies! Is ook naast de kattenbakken en die geven het meeste rommel dus heel handig haha.
Boven in een kamer die dient als kantoor/ kattenkamer.
In de overgang tussen keuken en woonkamer, naast een staande lamp. Bezoekers zien hem ook, maar dat kan geen kwaad want hij is geweldig en deel van het gezin!
Ja ik heb het nu ook in het midden van mijn woonkamer haha maar in mijn nieuwe huis wil ik hem op een iets subtielere plek. Misschien dat ik em tussen de keuken en eetgedeelte doe.
In mijn vorige huis stond ze inderdaad onder de bank. Nu heb ik een andere bank en past ze niet meer.
In de woonkamer onder de trap. Ik ben als de dood dat ik er per ongeluk op ga staan, dus daar staat ‘ie veilig en vanaf daar kan ik hem ook makkelijk mee naar boven nemen.
In de woonkamer onder een besta kastje
Wat vinden jullie een fijn strijkijzer? De mijne is gisteravond overleden tijdens het strijken, ineens koelde hij af en nu wordt hij niet meer warm. We hebben beiden een hekel aan strijken dus wachten ook altijd tot er niks meer in dochters kast ligt gelukkig was ik al met het vierde shirtje bezig voor hij ermee stopte dus ze kan de komende dagen iig gestreken kleding aan
Ik had nu gewoon een simpele van tefal, met 6 standen en dat er water/stoom uit de punt en het strijkvlak kan spuiten zeg maar. Opzich is het ook weer niet zoveel wat we strijken, alleen dat wat echt moet. Die ik nu had is een jaar of 10 meegegaan dus ik neig naar een vergelijkbare, maar misschien heeft iemand hier wel de ultieme tip
Deze van de Action:
Ik weet niet of ze hem nog hebben, ik heb de mijne denk ik 2 jaar geleden gekocht? Ik heb de specificaties vergeleken met die van duurdere en het kwam erg overeen. Hij doet het nog steeds goed dus ik ben er blij mee. Ik moet wel zeggen dat ik geen strijker ben dus hij wordt sporadisch gebruikt, maar altijd met goed resultaat. En dus een laag prijsje.
Oooh nice, kan morgen wel eens kijken! Ik streek eerst max 1-2 keer in de maand maar nu met K. wel wat vaker. Het hoeft echt niet perse perfect gestreken te zijn allemaal, maar sommige dingen komen zo gekreukt uit de wasmachine of dan zitten de ruches alle kanten op, dat ziet er gewoon echt niet uit. Maar dan spaar ik het dus toch nog op tot ze niks meer heeft om aan te doen omdat alles in de was zit of op de strijkstapel ligt
Ja doe dat! Je kunt hem ook kopen als hij er nog is en eens proberen. En als ie niet bevalt terugbrengen. Maar ik denk dus dat dat niet nodig is . Ik koop gewoon niets meer wat gestreken moet worden, probleem opgelost. Maar ik snap dat niet iedereen zo winkelt haha.
Hahaha ik ben heel slecht in zo winkelen, dan denk ik ook chill dit hoeft niet gestreken te worden en dan komt het echt méga gekreukt eruit! Of mijn man heeft allemaal 100% katoenen shirts van hetzelfde merk en ik hang altijd de was meteen op als hij klaar is. Sommige van zijn shirts zien er dan prima uit en andere zijn echt te gekreukt dan nog