Wij hebben onlangs deze gekocht en op de keukenkastjes gedaan. Ziet er echt goed uit! € 12,48 20% Off | Solid Matt Kitchen Cupboard Cabinet Self adhesive Wallpaper Roll Vinyl Furniture Wall Stickers PVC DIY Decorative Contact Paper
https://a.aliexpress.com/_dZupvRE
Wow dat is echt mooi! Er zit ook wel een klein beetje reliëf op toch? Dan zie je beschadigingen eronder denk ik minder snel? Mag ik vragen wat het in totaal ongeveer kostte om je hele keuken er mee te doen? Doe je met 1 rol van €12,48 1 kastje?
Ik heb 1 rol van 5 meter a €16 gekocht, kon de hele keuken daarmee doen. Er zit inderdaad een reliëf in waardoor je oneffenheden niet zo goed ziet op plekken waar het kastje beschadigd was. Het erop plakken is wel lastig als je er geen ervaring in hebt. Wij hebben alle kastjes eraf gehaald en dan rondom geplakt met die folie en daaromheen met zwarte tape uit de bouwmarkt om te voorkomen dat de hoekjes later loslaten.
Wij hebben in ons appartement ook de kastjes laten beplakken met folie! Het zag er echt super mooi uit. Het waren ook geen echt houten deurtjes (met een houtlook), dus verven was geen optie.
Wow dit is echt super mooi!
Heb jij trouwens zwarte folie?
Heeft er iemand nog een tip voor strepen op deuren. Als ik de deuren wil afdoen, lijkt het wel of het schoonmaakmiddel erin bijt als strepen. Erg lelijk!
Ja de keuken was eerst wit, gewoon z’n goedkope woningbouw keuken. Zie foto: weg
Vraagje, we hebben in ons nieuwe huis een mooie laminaatvloer laten leggen en nu ging ik op zoek naar het perfecte schoonmaakmiddel hiervoor. Nu las ik dat gewoon een scheutje schoonmaakazijn het beste is. Maar stinkt m’n hele huis dan niet naar zuur
Met een nieuw huis hoop ik eindelijk m’n huishoudelijke taken naar een hoger niveau te tillen. Zeg maar dat onverwacht bezoek wel gewoon binnen kan lopen, zonder dat ik in paniek raak vanwege de bende
Ik ben fan van bluewonder en een scheutje witte azijn.
Azijn ruik je maar heel even hoor! M’n schoonmaakster gebruikt het ook altijd (ik heb zelf ook een houten vloer) en dat is na een halve dag echt wel weg die geur. Vond het zelf ook niet lekker ruiken maar heb er nu echt geen last van.
Ik kocht deze bij DM. Het zijn sponsjes waar groene zeep uitkomt, en ze hebben een licht schurend effect. Zo fijn! Er zat wat kalkaanslag op de kranen in mijn badkamer en met 1 sponsje heb ik dat er helemaal af gekregen. Omdat het licht schurend is heb ik niet al teveel druk uitgeoefend en toch is het schoon.
Ook voor pannen fijne sponsjes.
Woon jij ook in een huurhuis? Krijg je het er goed af? (Goed alsin dat de originele deuren niet beschadigen)
Dan ga ik dit ook doen denk ik!
Ja ik woon in een huurhuis, heb deze folie er nog niet afgehaald dus weet niet precies wat er na lange tijd gaat gebeuren. Heb gelezen dat je het warm moet maken met een föhn en het er dan vrij makkelijk af krijgt, mocht dit niet het geval ga ik denk ik met hg sticker verwijderaar aan de slag.
Het werkte prima! Nu ruikt ons huis voornamelijk nog naar verven, schuren, zagen en andere klussen. Maar ik kreeg het netjes schoon.
Om 20u zou er iemand langskomen voor een gesprek om schoon te maken. Maar ze is nu al bijna 20 minuten te laat. Was helemaal blij dat ons huis weer eens goed onder handen zou worden genomen, maar dat gaat hem denk ik niet meer worden.
Ik gebruik altijd de ovenreiniger van Mr. Muscle. Super chemisch, maar het werkt wel…
Welk soort azijn heb je gebruikt? Schoonmaak of natuurazijn?
Schoonmaakazijn, van Groenland met lavendel. Nou was die lavendel ver te zoeken,.maar dit had ik nog staan.
Het ruikt sowieso heel veel minder dan wanneer ik het praktisch onverdund gebruik voor de kalkaanslag op de badkamer vloer.