Ik heb net mijn deken gewassen en toen ik hem eruit haalde zag ik dat er allemaal vlekken/stukjes opzitten. Ik kan ze er wel afkloppen, maar sommige laten wel vlekken achter. Heb het op 60 graden gewassen, met een pod en azijn. Iemand dit ook gehad? Heeft het zin om nog een keer te wassen of moet ik eerst naar mijn wasmachine kijken?
Oke top ga ik ook proberen! Had je nu gewoon een scheutje in de emmer gedaan?
Dat lijkt op vetluis, dan moet je eerst de wasmachine schoonmaken anders krijg je dit weer. Volgens mij de wasmachine een keer heet aanzetten met wat soda erin.
Dankjewel ga het zo eens proberen.
Ja!
Ik heb die van mij schoongekregen met baksoda, en die was er veel erger aan toe dan die van jou haha. Voor uitleg moet je ff Nancy’s hoogtepunt “oven clean” terugkijken, daarvoor moet je wel heel ver naar rechts scrollen haha
(ja sorry ben ik weer met mijn Nancy hahaha)
Mm heb mijn wasmachine leeg op 95 graden gewassen met azijn erin. En de randen en bakjes etc schoongemaakt. Mijn deken nog een x gewassen maar hij is nog steeds/weer vies. Misschien ook omdat mijn wasmachine maar 5kg inhoud kan en dus klein is? Denk dat mijn deken misschien te weinig ruimte had. Hopelijk kan ik het morgen eraf zuigen als mijn deken droog is.
Zonder gum inderdaad!
Volgens mij is deze vraag al vaker langsgekomen, maar ik kan het niet meer terugvinden: welke steelstofzuiger is echt een aanrader?
Bosch Readyyy. Mijn AEG is kapot gegaan en deze was in de aanbieding bij de Blokker. Ben er erg blij mee!
Ik lees hierboven ook over het legen van het bakje/filter. Honestly, het is echt even je adem inhouden, hoofd draaien en hopen dat alles er in 1x uit komt😂
Ik kan je binnenkort vertellen of de Xiaomi dreame V11 aan te raden is. We wilden eigenlijk voor een dyson gaan, maar twijfelden enorm vanwege de prijs. Ik zag in reviews dat mensen over xiaomi ook erg tevreden waren. Toen de V11 uitkwam en die nog wat verbeteringen had ten opzichte van andere versies, zijn we gezwicht. Als het goed is komt hij volgende week vrijdag binnen. En het is nodig ook, want onze huidige stofzuiger valt steeds vaker en sneller uit
Ik heb nu 1 maand de dyson v8 absoluut en ik ben verliefd hij is duur maar ik pak nu zo veel vaker de stofzuiger dan voorheen omdat het gewoon helemaal geen moeite meer is
Ik ben echt geïnteresseerd in een stoomreiniger, met name in een handmodel. Gebruikt iemand iets soortgelijks? Lijkt me vooral fijn om de badkamer goed schoon te maken. Hoor graag van jullie of het de moeite waard is
Ik gebruik van die grijze wondersponsjes van Action of de supermarkt. Hoef je alleen nat te maken en werkt perfect!
Ik heb een bank van 70% leer en 30% polyester. Waarmee zou ik die het beste kunnen reinigen?
Ik zou investeren in eentje die gewoon staat op de grond. Het is echt best zwaar om zoiets de hele tijd vast te houden en als je het waterreservoir moet bijvullen moet hij afkoelen dus dan kan je niet lekker door met een model met kleinere inhoud.
Je hoeft het niet bij elk model te laten afkoelen.
Ah dat scheelt dan al wel iets!