Koop een wasmachine met een kort programma erop. Die van mij heeft een van 45 minuten. Maar hij weegt hoeveel was erin zit en past alle tijden van alle programma’s daar op aan. Heel chill. En die van mij kan meer kilo’s tegelijk aan dan de standaard machine waardoor ik al het beddengoed bijv. In 1 was kan draaien. Love it
Ik doe met pods of wasmiddel vloeibaar in zo’n wasei, direct in de trommel.
Dit klinkt heel goed. Welke wasmachine heb je?
iemand nog de gouden tip voor een strijkijzer met plakkerigheid erop? Ik heb al baking soda geprobeerd, ik heb ook zo’n speciale stift gekocht , Boutschoon, maar die deed helemaal niets…
Ik heb sinds 4 jaar weer een vaatwasser en elke keer zitten er een soort witte rondjes op mijn pannen? Sowieso pannen in de vaatwasser is niet heel goed, maar deze zijn al zo oud dat het me niet boeit. Kan ik daar iets aan doen?
Mijn moeder gebruikt hiervoor zo’n grijs wondersponsje van Kruidvat/action! Wel heel voorzichtig mee zijn en echt alleen de plak er af halen, je kan heel je bout er mee verpesten.
Kan kalk zijn, heb je er ook last van als je ze met de hand afwast en dan op laat drogen?
Haha ik begrijp de azijn verwarring. Ik heb laatst voor het eerst azijn gekocht uit het dressing schap (zal wel natuurazijn zijn dan). Ik heb het gebruikt om mijn waterkoker te ontkalken. Maar ik durf het niet als wasverzachter of voor wat dan ook te gebruiken want het MEURRRTTT! Ik kan het me niet voorstellen dat je dat na gebruik niet meer ruikt? Is dat niet een soort kattenbak effect? Dat je de geur zelf niet meer ruikt maar een ander wel…v
Btw mijn wasmachine draait nu met een vaatwastablet op 90graden. Yeah
Nee azijn ruik je echt niet als je kleding is gewassen.
Hahaha nee je ruikt het echt niet. Want ik ruik het wel als ik het op mijn kleding spray maar niet als ik het uit de wasmachine haal. Ik doe het trouwens in een plantenspuit en spuit het dan in de oksels van t-shirts en op sportkleding. Het werkt super goed tegen zweet luchtjes
Had ze er een hele fles in gegooid en geen afwasmiddel? Ik doe gewoon een scheut azijn en afwasmiddel, ruik nooit azijn gelukkig.
Hahahaha.
Ik heb het ook weleens gebruikt en rook het ook! En deed wel een plons maar geen hele fles.
Misschien belangrijk detail ik doe het in het voorwas bakje of in de machine voor ik hem aanzet. Gebruik dus ook gewoon wasmiddel maar niet zoveel
Ik ga het niet riskeren😂
Nee dan geen last!
Hebben jullie ervaring met een waterverzachter? Mijn vriend denkt eraan er eentje aan te schaffen voor onze (oude) woning in Gent. Het water is best hard maar niet overdreven.
Een waterontharder? Wij hebben er 1 sinds eind juni! Wij zijn er erg blij mee, minder schoonmaakwerk en minder (tot geen) kalk!
Wij hebben er ook 1, superfijn, scheelt inderdaad veel schoonmaakwerk, maar ook ontkalken van alle apparaten hoeft niet meer, minder wasmiddel in de wasmachine en vaatwasser, mijn eigen eczeem is er fors minder van geworden, ik zie alleen maar voordelen!