Ooh waar is dat rekje rechts van? Ziet er goed uit!
Ik dacht Action (wel een jaar geleden) maar als je zoekt op bordenrek zie je er een hoop!
Als de houten vloer goed onderhouden is, kun je er gewoon met een dweil overheen. Wel een lichtvochtige dweil, dus goed uitknijpen. (Als je het niet zeker weet omdat hij er bv al in zat toen je er ging wonen: als je er water op knoeit, zitten er dan meteen kringen in? Als de vloer goed is onderhouden is de beschermingslaag in tact en moet het gewoon kunnen).
Ik doe onze houten vloer ook wel eens met de stoomreiniger trouwens, maar dan doe ik niet stomen op de vloer. Dus gewoon lichtvochtig.
Iemand aanraders voor een kledingstomer? Eentje die goed werkt. Lijkt me wel makkelijk voor op vakantie
Meestal is de fitting zelf wel smal, maar zitten er ringen of hoesjes omheen die je er kunt afdraaien?
volgens mij is dit wel vaker gevraagd als ik het me goed herinner! heb je de zoekfunctie gebruikt? misschien kom je dan wel genoeg antwoorden tegen
Helaas is de vloer niet goed onderhouden en op sommige plekken zelfs erg beschadigd. Het is een huurhuis dus ik kan/wil niet teveel aan de vloer doen, maar het natuurlijk wel goed schoonhouden.
Ik heb absoluut niets nodig, maar heb wel een set veel te luxe opbergdozen van Mepal gekocht?!
Ik denk dat dat wel moet lukken met een melaninespons⦠Of misschien een staalspons maar dan wel uitkijken voor krassen.
oh ik vind dat zo mooi.
(Domme) vraag. Als je de onderste rand van wc spuit⦠spetters erna toch alles tegen de muur en grond?
Dus je doet eerst de wc en dan alles erna reinigen toch of?? Hoe moet ik dit zien?
Niet overn nagedacht. Van wat ik zag spetterde het de wc gewoon in. Er zit denk ik niet voor niets een rand om. Het was ook niet zo vies dat het alle kanten op ging zeg maar, ik hou de wc wel een beetje bij haha. Maar inderdaad ik begin eerst met de wc en dan de rest.
De wasbak is open en toen ik de kiertje en randjes daarvan had uitgespoten zat er inderdaad wel wat op de muur ernaast en op de wc die er naast zit. Was niet te missen, dus denk evt spetters van de wc ook niet.
Ik zou er een scheut chloor op gooien en kijken of het weg bleekt
Haha door deze post ben ik net allemaal dingen gaan kopen, dank voor de inspiratie
Help! Ik heb gisteren een houten kast gekocht van marktplaats. Dat huis rook echt naar een combinatie van honden en rokershol, en die geur is ook in de kast getrokken.
Ik heb alle laatjes eruit gehaald, alles gepoetst met een sopje en hem een nacht buiten laten luchten, maar het is nog niet weg. Weet iemand een manier om die geur eruit te krijgen?
Afnemen met een mengsel van (natuur)azijn en water. De geur van azijn vervliegt redelijk snel.
Daarna inspuiten met HG alle nare geurtjes weg.
Bedankt, ik ga het meteen in huis halen!
Haha ja ik had het al gevonden
En anders helpt het misschien om er bakjes koffie in te zetten! Gewoon gemalen koffie. Dat neemt ook geur op en heeft geholpen bij een tweedehands gekochte kast ooit in een ver verleden.