Heb nog nooit iets met van dat rode stof gehad. Hmm jammer, zoek juist iets voor mijn kleding. Voor de bank etc gebruik ik een borstel met rubberen ‘haren’, werkt ook mega goed en snel.
die wc-eend tip van hier werkt echt als een tierelier!
Wat was het ook alweer? Gewoon erop knallen en dan uitsmeren met zachte kant van spons en dan intrekken voor hoelang en dan afspoelen?
Shitties!! Er was per ongeluk een nieuwe grijze Denim blouse in mijn wit/gekleurde was meegedraaid. Nu is alles wat wit was, dof… krijg ik dit er nog uit? Nee hea?
Ik had het 45 minuten of zo erop laten zitten! Daarna was het perfect 
Tuurlk wel! Gewoon met vanish wassen
Wit of kleur? Want als ik wit neem vervaagd dan de kleur niet?
Deze heb ik ook en dit is echt een life saver als je huisdieren hebt. Geen enkele andere borstel die ik heb gehad werkte zo goed.
De witte! Ik heb altijd het idee dat het alleen op wit werkt! Anders probeer je het eerst met een deel? Dan kun je daarna ook goed vergelijken of het heeft geholpen. Als je alles doet denk ik niet dat je daarna het verschil kan zien…
Als het nog zonnig was kon je natte witte was ook de zon leggen, dat bleekt echt heel goed
Ugh volgens mij heb ik de kleine versie van wat jij bedoelt (ergens, heb geeeen idee waar ie terecht is gekomen met verhuizen). Hoe heet dat ding ook alweer. Die rol is groen en de houder wit. Werkt wel vrij goed inderdaad, volgens mij zijn ze nergens meer te koop. Ik had graag die grotere versie ook nog gewild, dat kleintje heb ik jaren geleden gekocht en toen ik opnieuw naar die grote wilde kijken, was ie nergens verkrijgbaar.
Dit heb ik uiteindelijk gedaan, en het werkt echt goed!
Ik twijfel of ik een stoomreiniger zal kopen zodat ik niet meer met chemische middelen hoef te poetsen en hopelijk sneller klaar ben maar dat is misschien een illusie. Dacht aan de kar.cher sc3. Iemand ervaring met dit type stoomreiniger of een andere en nog steeds tevreden?
Edit: ik heb hem besteld dus zal een review schrijven binnenkort.
Waarschijnlijk heb je dat al gedaan nu je hem gekocht hebt, maar in dit topic staat een review van iemand die super enthousiast is! Ik heb hem ook gekocht n.a.v. die review. Moet hem nog wel uittest though 
Ik had gezocht maar kon niet direct een review vinden maar dit klinkt goed!! Dinsdag kan ik aan de slag dus ik moet nog heel even geduld hebben. Speciaal alles vies gelaten dit weekend haha.
Deze post, voor als je hem nog na wilt lezen dan haha (uitvouwen, dan zie je hem helemaal)
Oh bedankt!!! Nu kan ik al helemaal niet meer wachten! Ben vooral benieuwd naar het schoonmaken van het toilet en de vloer haha. Zal wel foto’s maken als het heftig is.
Ik heb hem nu ook besteld, heb 2 katten en was er zo moe van om dagelijks de stofzuiger voor de bank te moeten pakken. Lijkt me ideaal!
4 uur is meer dan voldoende voor alles wat je aangeeft.
In 4 uur had ik in jouw situatie ook nog wel tijd om iets extra’s te doen, zoals ramen zemen, kastjes van binnen doen, bank goed uitstofzuigen, strijken oid. Zelf vond ik het wel prettig als er nog een lijstje met andere dingen was die ik kon doen als ik tijd over had.
Mijn appartement is ongeveer net zo groot en met meer prullaria denk ik en dat is echt heel goed haalbaar, zeker als je gewoon doorwerkt. Dan moet er idd af en toe tijd zijn voor een extra klus. (Nu wil ik ook weer een hulp XD)