Ja ik weet het, alleen is deze echt nog niet zo oud…
Zo’n was op 90 graden tegen vetluis kun je beter zonder wasmiddel draaien, of met een speciale reiniger (ik heb er een van Lidl, was heel betaalbaar).
Iemand ervaring met refurbished wasmachines van coolblue? Twijfel tussen dat en tweedekans via coolblue. Scheelt nogal in prijs, maar vraag me af of refurbished ook kan betekenen dat het een 10 jaar oude machine is
Geen ervaring zelf mee maar volgens mij krijg je bij de Tweedekans apparaten wel gewoon twee jaar garantie en bij de Refurbished niet, dat is misschien nog wel een belangrijk verschil. Bij die laatste zal je overigens denk geen apparaat van 10j oud krijgen, misschien wel van een paar jaar oud maar dan wel met veel onderdelen vervangen voor nieuwe onderdelen.
Wij hebben tweedekans! Wat krasjes op de buitenkant, maar dat boeit me niet zo. Vind het met witgoed zelf altijd wel prettig dat er lang(er) garantie op zit.
Zou iemand die lid is van de consumenten bond willen kijken hoe de vaatwastabletten van Marcel’s green soap beoordeeld worden?
Ja die bedoel ik. Kan nergens vinden of ze ook de vaat op alle aspecten goed schoonmaken.
Bedankt! Scoren helaas niet zo heel hoog.
Dekbed of dekbedovertrek? Ik was katoenen dekbedovertrekken standaard op 90 graden, gaat altijd goed.
Ik ben op zoek naar een strijkijzer. De prijzen variëren zo erg. Ik haat strijken maar sommige zomerkleding moet ik toch echt strijken iemand aanraders?
Geen idee! Een dekbed zou ik in ieder geval niet op 90 graden doen, misschien laten stomen?
@Vloeistof Kruidvat heeft soms leuke aanbiedingen, ik heb 5 jaar geleden een stoomstrijkijzer (volgens mij Tefal) gekocht voor 25 euro. Ik strijk niet heel veel maar hij doet het perfect.
Edit: zoiets:
Ikea heeft daar een perfecte maar voor.
Deze:
Drink je toevallig oploskoffie? Ik vind die potten echt ideaal om producten in te bewaren! En ik las hier ook eens de tip van de 1,5 liter pot met augurken van ah huismerk. Daar kan ook heel veel in.
Als je wilt kopen heb ik niet een aanrader, wel een afrader. Mepal vind ik mooie boxen hebben maar de deksels zijn heel onhandig, die zou ik overslaan als ik jou was.
Ik heb ze allemaal van dille en kamille met een houten deksel. Vind die met zo’n ijzeren sluiting niet zo fijn/gaan snel kapot. De langste pot is perfect voor spaghetti. Verder bewaar ik lege glazen potten van bv jam (bonne maman heeft mooie potjes!) Of Hak potten en herbruik ik die. Pindakaas potten zijn daar ook echt handig voor.
Ik plak trouwens altijd een labeltje onderop met de houdbaarheidsdatum bij producten die ik minder gebruik en een kortere houdbaarheidsdatum hebben.
Geen idee of het echt werkt maar ik zag op instagram pas een reclame van de Hema van een soort stift waarmee je witte sneakers weer schoon krijgt. Wat ik me herinner ging dat specifiek om het stoffen stuk. Misschien kan je daar nog reviews van vinden?
Het is niet echt schoonmaken haha, want het is gewoon een soort gekleurde stift, dus je kleurt over de viezigheid heen. Maar het werkt wel heel goed!
Ooh echt! Het zag er uit als een inktwisser haha.