Ja, dat heeft zin! Ik heb zo al meerdere keren een uitverkocht artikel bemachtigd. Als ie weer beschikbaar is, moet je wel heel snel zijn want meestal is/zijn het maar één of enkele items.
Verschilt ook onder die omstandigheid ontzettend. Soms niet meer vaak toch binnen enkele dagen een melding. Mensen retourneren veel bij Zalando.
En het kan zijn dat hij een andere prijs heeft als hij er weer is
Ik gebruik heel vaak die notificatie en in 9 van de 10 gevallen krijg ik binnen een paar dagen een melding dat het item weer op voorraad is. Wel vaak 's ochtends vroeg en dan moet ik meteen toeslaan, anders is ie weer weg .
Oh dat zou wel balen zijn!
@Amarens @anon91169173 @WinterQueen dank voor jullie reacties! Hoop echt dat het lukt. Ik zal die pagina gewoon open laten op m’n telefoon en laptop en elke keer verversen als ik eraan denk
Weet iemand waar je skateboarden kunt doneren, bijvoorbeeld aan een goed doel? Ik heb er twee en die weg kunnen.
Bij ons in de stad is een speelgoedbank, ik vind dat zelf altijd een fijn initiatief voor gebruikt speelgoed!
Deze post past te goed bij je avatar
Dankjewel! Die hebben wij hier ook, ik zal ze eens bellen.
Auw, het is soms wel waar als 30+ jarige skaters.
Kent iemand het merk Pale Berlin? Ik kwam het toevallig tegen op Instagram en zag hier de perfecte tas.
Alleen doordat er weinig over te vinden is, geen reviews bijvoorbeeld ben ik toch wat huiverig. En het is geen goedkope tas.
Wie weet er een leuke Noorweegse webshop waar je cadeaus kan bestellen? Bv voor geboorte van een baby?
Bestel altijd graag lokaal, maar kom er nu met google niet helemaal uit.
Omdat ze door de klein mogelijkste openingen passen. En waarschijnlijk zitten ze al langer in je huis dan dat er horren hangen.
Weet iemand van welke tak van de Deutche Bahn de ICE is? Ik ben dus mijn ereader in de hogesnelheidstrein verloren (dom dom dom, zit ik dan op het strand, zonder boek), maar ik heb echt moeite met het invullen van een lost and found formulier:
DB is geen optie, en ICE ook niet. Maar ja waar het dan onder valt?
Fernverkehr? Vrij vertaald betekent dat (denk ik) iets van lange afstandsverkeer.