Tandenstoker geprobeerd maar ik moet ook gewoon kokhalzen, zo ranzig. Krijg daar niet alles mee schoon. Misschien idd even oude tandenborstel nog proberen.
Ik zet altijd de tuinslang op een harde stand erop na met takje of tandenborstel te hebben gepoerd. Wel opletten voor de spetters dat je niet onder het poepwater zit. Daarna met afwasmiddel en een afwasborstel die alleen voor dit doel in een hoek van de tuin ligt en dan weer afspoelen met de tuinslang. Maar ik doe dat wel altijd kokhalzend en heel hard vloekend.
Ik heb dit een paar weken geleden gehad en tóch maar in de wasmachine gedaan en nu zijn mn schoenen gekrompen (New Balance 530). En ook geen fris idee om ze in de wasmachine te doen, maar had toch even een zwak moment om ze toch te wassen.
Ik zou ze gewoon ff met de zool in een laagje lauw water zetten, dan laat t vanzelf los
Ik heb mijn new balance een paar dagen geleden buiten schoongemaakt met een oude afwasborstel en een sopje. De groefjes en gaatjes in het profiel van de zool met wattenstaafjes gedaan. Echt een smerige klus, maar ze zijn nu weer poepvrij.
Afwasborstel en wattenstaafjes na gebruik weggegooid uiteraard.
Heeft er iemand al eens Mother’s Earth vaatwasstrips gebruikt in de vaatwasser? Werd de vaat goed schoon?
Weet iemand ook of er in de Brabantia touch (die met het drukklepje) ook gewone vuilniszakken passen of echt alleen de Brabantia vuilniszakken?
Daar kunnen gewone in, als je die lange ronde bedoelt.
Yes de bedoel ik! Dan doe je die gewoon om de binnenton?
Ja, gewoon zoals bij een vuilnisemmer van een ander merk. Ik heb het gevoel dat ik iets mis haha, waarom twijfel je?
Haha nou je moet dus die deksel eraf halen en dan de zak om de binnenbak doen omdat de deksel klik-lipjes heeft (ik ben een lakse loeder die het niet om de binnenbak doet maar er gewoon in, maar dat is gewoon aanpassen). Maar toen ging ik de recensies lezen en toen zeiden veel mensen dat er alleen maar dure Brabantia zakken in passen. Dus vandaar de twijfel.
Ik heb er as we speak een gewone vuilniszak in gedaan. Weet even niet hoeveel liter, en herinner me dat ik wel een paar versies heb geprobeerd. Maar het gaat wel, hij zit alleen niet perfect strak.
Morgen maar even met een vuilniszak naar de Blokker
Mijn brabantia touch heeft geen binnenbak, alle 60 liter zakken passen er in, soms een beetje trekken.
Oh nou nooit gemerkt en de deksel zit prima. Ik heb gewoon vuilniszakken van de AH.
Vlekkenvraag: ik heb een gele broek van mijn kind met aardevlekken erin veel te lang in de wasmand laten liggen (omdat de broek afgeeft). Nu eindelijk gewassen en gaan die vlekken er natuurlijk niet uit. Ik had er al dit op gesmeerd:
Daar zijn de vlekken wel wat lichter van geworden maar ze zijn nog steeds goed zichtbaar. Heeft iemand een goed idee?
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met een broek die gisteren op de opvang helemaal zwart is geworden van aarde. Dus dat lang laten liggen maakt niet uit denk ik.
Ik heb ook ossengal gebruikt en laten weken in biotex, maar het gaat er idd niet goed uit.
Oei! Ik kwam net toen ik googlede naar een plaatje van het spul dat ik gebruikt had wel nog vlekkenduivel natuur en cosmetica tegen, van hetzelfde merk, o.a. tegen aardevlekken. Misschien werkt dat.
Echt minimaal een dag in biotex katen weken, daarna insmeren met een blok ossegalzeep, ook paar uur laten intrekken en dan in de wasmachine
Oh thanks! Ga ik proberen