Rolfstone Air Balance XL
Willen jullie je vragen aub stellen in de topics die daar betrekking op hebben. Dit topic is bedoeld voor vragen die écht nergens anders passen. Niet voor elke willekeurige vraag die ook prima ergens anders gesteld kan worden.
Ik zoek een Nederlandse serie eind jaren 90/begin jaren 2000 over scholieren of studenten. En ze deden een beetje alsof t echt was maar dat was t niet. Ik wil zeggen dat t van bnn was maar dat weet ik niet zeker maar werd voor mn gevoel op nederland 2 (of 1 of 3) uitgezonden smiddags. Volgens mij gebeurden er vrij heftige dingen en was ik niet de doelgroep maar ik krijg het niet gegoogled en dat is heel irritant. Volgens mij was de titel ook gewoon een woord. Iemand enig idee?
Spangassssss
Grapje hahah
Fort Alpha?
Oooo ik weet wat je bedoelt. Met die meid die ervandoor is gegaan met de man van haar beste vriendin (sorry ik ben zo slecht met namen), wie weet wie ik bedoel??? Die beste vriendin was/is youtuber. Heet ze Kimberly? Ohja Klaver. Weet bijna 100% zeker dat zij erin zat (niet SpangaS)
Edit: cut?
12 steden, 13 ongelukken?
Nee, maar ik ging cut googlen omdat ik dacht misschien is dat m toch en toen stond ergens “in de stijl van finals”. En dat was m dus. Dankje!
Finals was dat volgens mij
Edit: dat was dus al bekend
Hoe vieren jullie mijlpalen? Zoals huis gekocht, promotie, etc.
Ik ben altijd al van treat yourself dus als ik trek heb in iets lekkers dan haal ik dat, daar hoeft 't geen bijzonder moment voor te zijn. Zelfde met spullen.
Tegelijk heb ik wel wat dingen die ik nog wil maar die koop ik dan niet want consumerism, dus das dan ook niet helemaal te koppelen aan een mijlpaal voor m’n gevoel.
Ik had als doel voor dit jaar om mijlpalen te vieren en heb dat niet gedaan en nu wil ik er alsnog iets omheen bedenken.
Proosten met n wijntje, als ik al iets vier. Meer niet. Hooguit nog eten bestellen ofzo.
Naar een specialer restaurant gaan of een fles champagne openen en thuis opdrinken.
Champagne staat altijd koel.
Ik vier dat het liefst met anderen! Lekker uit eten met m’n man, iets tofs met de vriendengroep doen… oid. Het vieren vind ik gewoon het leukste met anderen.
Een leuk uitje of ergens gaan eten. Hoeft voor mij niet iets te zijn wat ik enkel bij een mijlpaal doe, maar dan is de aanleiding van dat uitje of etentje wel mijn mijlpaal.