Wol hoeft niet warm te zijn! Kan juist ook verkoelend werken.
Jawel! Denemarken!
Ik haat privefelicitaties. Ben daar te sociaal ongemakkelijk voor
Ik ook. Ook als iemand mij privé appt met een felicitatie, dan zit ik echt apathisch naar m’n telefoon te staren wat ik in hemelsnaam terug moet sturen, terwijl gewoon dankjewel! al goed genoeg is.
In 2025 ga ik drie maanden onbetaald verlof nemen.
Ik moet er nog voor sparen en niet onder een bus komen maar ik zie er naar uit
De andere gallerij van mijn flat kijkt schuin uit op mijn balkon, en nu heb ik een hele fijne parasol gekregen van mijn tante wat het zicht voor 75% doet blokkeren. Heerlijk! Heb namelijk echt al meerdere keren gehad dat buren naar me gingen kijken of een praatje wilde aanknopen ol het moment dat ze uit hun huis kwamen. Byeee
Weg gooien en doen alsof er nooit wat is gebeurt. " Welk nieuw overhemd? Nog nooit gezien…"
En dan nog een stap verder; waarom zou ik die strijken, het is toch jouw blouse
Ik stopte vandaag met mijn fiets bij een druk kruispunt omdat het stoplicht op rood stond. Toen ik daar stond, fietste een man tegenover mij zo de weg over. Terwijl het stoplicht op rood stond en er best wat auto’s reden. Ik stond daar met meerdere mensen en daarna riep hij naar ons: ‘Schapen!’.
Ik keek hem toen wel even schaapachtig aan.
Wat leuk! Weet je al wat je dan wil doen? Ik wil dit over 2 jaar gaan doen
Ik weet niet hoe maar iemand heeft bestelling geplaatst in mn etsywinkel
Wat leuk! Wat verkoop je?
Oorbellen, het zijn alleen losse hangers wat nu besteld is, maar toch het is een bestelling.
Ik denk nu helemaal niets
Wat een ellende om iedere dag tussen 18 en 19 thuis te zijn. Voel me soms echt ongelukkig in mijn 9-5 voor 5 dagen per week.
Vooral in de winter.
Ik zat vandaag weer eens te kijken of ik naar 36 uur kan
Ik ga zondag weer naar huis en heb er nu al buikpijn van, lijkt me echt fijn als je dat gevoel zoals jij hebt.
Wat een vreselijk nieuws… heel veel sterkte