Ook niet met zo’n wc borstel? Met dat kleine uitsteeksel kom ik echt goed onder de rand.
En verder doe ik nog van die gebitsreiniger tabletten in de pot, dat verwijdert ook aanslag. Ik laat het meestal 's nachts intrekken.
In mijn toiletborstelhouder (cilindervorm) past ie erbij. Als dat niet gaat is het inderdaad een nadeel en onhygienisch.
Ja die siliconen borstels vind ik ook niet fijn, je kan er niet lekker kracht mee zetten. Alsof je de wc schoon gaat ‘aaien’
@PangurBan Ik bedoel niet de rand waar het water uit komt maar echt onderin de pot. Ik zie even niet hoe je met deze borstel helemaal onderin komt.
De borstel even laten hangen tussen de bril en de pot. Zo: https://www.reddit.com/r/lifehacks/s/SAsOU8wQ2J
Ah ok, ja het lukt wel met veel gepush😅
En daarna dan, leg je hem dan op de grond?
nee naast je in bed
Gewoon even meedraaien in de vaatwasser!
Heel vreemd… Iemand enig idee hoe dit kan: Ik heb mijn bedddengoed op 60 graden gewassen (niks anders gedaan of ingesteld), en het komt er koud en kletsnat uit! Het laatste handdoekje moest ik zelfs uitwringen en nu ik het heb opgehangen lekt er overal nog water uit. Heb dit nog nooit eerder gehad… misschien omdat de trommel te vol zat, kan dat?
Dit heb ik inderdaad als ie te vol zit. Dan kan ie niet goed centrifugeren.
Heb ik ook wel eens gehad, oorzaak is me onbekend, maar heb het opnieuw gewassen (centrifugeren kan wellicht ook). Daarna ging het goed.
Ahh oké, thanksss voor jullie antwoorden!
Ik heb dit juist als ik maar 1 of 2 dingen was, dan zit het gewicht aan een kant en kan ie niet goed centrifugeren. Misschien was het een grote bal geworden en ging het daardoor niet? Keertje extra centrifugeren lost het idd op (of wassen als het ook muf ruikt)
Misschien zit je filter verstopt, dan blijft de was ook nat.
Ja, eruit halen, evt uit de knoop halen en het weer evenredig over de trommel verdelen en dan opnieuw centrifugeren. Heeft te maken met de balans van de lading @LeeftOnderEenSteen
Ohh hmm dank allemaal, ga ik proberen!
Wat doen jullie met nieuwe handdoeken die na een keertje wassen nog steeds niet goed afdrogen? Wassen met speciaal spul oid?
Nachtje in een emmer met half water half natuurazijn, daarna normaal wassen
Vraag: Ik wil graag een droogmolen voor buiten. Maar het liefst zonder gat in de grond. Heeft iemand tips? Nu de blokker weg is zou ik ook niet weten in welke winkel ik zoiets zou moeten zoeken.
Gewoon eentje die je in de parasolvoet doet in plaats van in een gat in de grond? Ik zou voor een Brabantia gaan. Die zijn in veel bouwmarkten te krijgen.
Op welke temperatuur heb je ze gewassen?