Wat is dan wel de beste manier?
Kan het artikel helaas niet lezen.
Gewoon met een toiletreiniger zonder bleek. En voor de rest gebruik je een vochtige microvezeldoek, neem je steeds een ander deel van het doekje en ga je van schoon naar vies.
Wat is een goede luchtontvochtiger? Via de zoekfunctie kan ik niet echt iets vinden wat wordt aangeraden.
We hebben lekkage gehad, dus hij moet wel wat aan kunnen, maar wil ook niet een te dure, omdat t hopelijk voor eenmalig gebruik is.
Ik dacht dat ik wel eens had gelezen over 1 van de Lidl, maar kan daar nu ook niks meer over vinden
Ohja en ik heb natuurlijk ook gegoogled, maar dan krijg ik zoooveel gesponsorde posts. Ik lees dan liever ervaringen van mensen hier
Als het voor eenmalig is zou ik een bouwdroger huren bij een bouwmarkt. Heb zelf ook (meerdere) lekkages gehad en dat werkte echt goed. Dan is het ook veel sneller droog want die van de bouwmarkt zijn ook veel sterker.
Topper. Heb er zelfs 3. Nummer 1 heb ik al 2 jaar. Doet het nog steeds top. Haalt zoveel vocht uit de lucht.
Daar heb ik ook aan gedacht ja. Alleen de ruimte is nogal klein, dus ik weet niet of een bouwdroger er past
Maar ga wel eens goed kijken en opmeten.
Via Peerby kijken of je er een in je buurt kunt huren? Dan heb je een gewoon consumentending.
Geen bouwdroger in de buurt via die app niet, maar ik kende deze hele site/app niet en lijkt me wel superchill. Dus alsnog thanks voor deze tip
Ik heb wel echt het idee dat ecologische schoonmaakmiddelen/dingen zonder bleek de wc niet goed schoonmaken… toen ik dat gebruikte zat er continu aanslag in de wc die ik er niet afgeschrobt kreeg. Dus nu toch maar weer bleek.
Ook niet good old wc-eend? Ik heb het idee dat het antikalk spul daarin wel een groot verschil maakt, volgens mij maakt kalk die aanslag ook zo lastig eraf schrobben.
Ik doe eens in de zoveel tijd een waterkoker vol met kokend heet water en een vaatwastablet in de wc pot. Daarna verdwijnt de aanslag binnen een paar minuten (wel even de wc borstel gebruiken).
Hmm ook niet eentje met iets van antikalk erin? Want bleek haalt het niet weg, het maakt het alleen lichter van kleur. Dat magic spul van Nancy Birthwhistle wat hier wel eens wordt genoemd werkt ook goed in de wc. Daar zit heel veel citroenzuur in wat goed werkt tegen kalk.
Ja heb wel wc eend in huis maar heb toch het idee dat bleek beter schoonmaakt maar dat zal dan tussen m’n oren zitten! Ga het weer een kans geven
@Eendagsvlieg ja ik had toen van alles geprobeerd maar het ging echt niet weg!
De ecover wc reiniger met zwarte dop is de beste die er is
Is er iemand die de elektrische dweil van de Action in huis heeft? Ik heb een stoomreiniger die ik nu gebruik maar die heeft een heel irritant kort snoer. Dus nu ben ik op zoek naar iets anders maar niet zoveel zin in de hoofdprijs
Niet de tip waar je om vroeg, maar ik heb ook zo’n stoomreiniger met een irritant kort snoer en heb er daarom standaard een verlengstekker aan zitten.
Kan ook nog een oplossing zijn als je in principe over je stoomreiniger wel te spreken bent
Laatst kwam ik er achter dat ik mijn strijkijzer ook verticaal kan gebruiken, als een soort kledingstomer. Echt super handig! Het stond zelfs in de handleiding beschreven dat dit kan.
Gewoon puur citroenzuur werkt ook altijd goed.
Ik heb ook wel de indruk dat het aan de wc zelf ligt. In ons vorige huis hadden wij echt nooit last van aanslag en nu wel. We wonen maar een paar straten verder dus aan de hardheid van het water kan het niet liggen denk ik.
Ja dit is echt een goede tip! Ik laat het meestal een nachtje intrekken en de volgende ochtend borstel erdoorheen en het is weer schoon.
Heb wel nog bleek staan, maar ga als dat op is toch maar vervangen voor wc-reiniger. Ga de tips hiervoor opslaan!
Ohja nog een tip: bij mij kan de wc borstel niet overal komen, waardoor er soms nog aanslag onderin net onder de rand zit. Daarvoor pak ik een afwasborstel, die kan er wel bij (context: ik heb speciaal daarvoor een afwasborstel gekocht, doe er niet de vaat mee natuurlijk).
Oh, die afwasborstel is ook nog wel een slimme!
Want de borstel maakt idd nogal uit. Ik vind eigenlijk die goedkope kleine wc-borstels van Ikea het beste, omdat ze bijna overal bij kunnen.
Ik had er een van Brabantia die hangt en daardoor goed uitlekt en droogt, maar die is erg groot. En ik had zo’n siliconen van Joseph Joseph, maar die is echt waardeloos.
Hoe laat je die afwasborstel drogen? Want dat lijkt me wel een nadeel ervan.