MOOI thank you this is all I need mijn vriend gaat sowieso tegenstribbelen (āde Miele uit de middeleeuwen is nog primaā) maar daar heb ik geen boodschap aan. Ik, morgen:
Enjoyyy!
Noooooo. Love mān dyson.
Ik heb veel verschillende stofzuigers gebruikt, maar er gaat echt niets boven Miele. En ze gaan wel echt een stuk langer mee is mijn ervaring.
Hmmm ik ga Miele nog even bekijken in een semi-vergelijkbare prijsklasse!
Ik heb deze ook in oudere variant en werkt na 5 jaar nog top.
Het is gewoon deprimerend hoe erg ik uitkijk naar een goed werkende stofzuiger
Ik vind zakloos nooit fijn. Nouja misschien is de technologie inmiddels veranderd maar toen ik schoonmaakster was, vond ik alleen normale stofzuigers met zak fijn. Ik heb wel een dure Miele maar ook goedkopere stofzuigers zijn prima en gaan gewoon veel langer mee dan zakloos. En ik vind het vies om ze te legen.
Ik heb deze een paar maanden geleden gekocht en ben er erg blij mee
https://www.coolblue.nl/en/product/912553/aeg-ab61a4db-6000-animal.html
Ik heb een eerdere versie van deze, maar de zuigkracht is na een paar jaar wel flink afgenomen waardoor ik alsnog 4 keer heen en weer moet. Daarom 2 jaar geleden een dyson gekocht en daar nog steeds tevreden over
Ik heb een Miele c3. Als afstudeercadeau gekregen van mān ouders. Heb m nu 7 jaar en echt nog helemaal perfect.
Die van mān ouders is ondertussen denk ik 13 jaar en ook nog helemaal goed.
Vind het het geld echt wel waard.
Hier ook een Miele met zak, al 14 jaar en nog steeds fantastisch. Wel aangevuld met een Roborock 6 voor een paar rondjes per week want we hebben buiten katten dus altijd haren en aarde overal en ik ben te lui om alles steeds goed te zuigen maar die Miele zuigt je tapijt van je vloer bij wijze van.
Ik heb die jij postte en ben er (met 2 katten) heeeeel tevreden over.
Miele stofzuiger met zak is hier ook favoriet! Zeker met kinderen en/of huisdieren. Gaat lang mee en zuigt ook echt grondig.
Wij hebben een Miele tweedehands gekocht en doet het ook prima. Naast onze dure Dyson haha, maar ik pak die er wel vaker tussendoor bij dus nu fijne combinatie.
Ik heb dezelfde als @Chan gekocht van AEG en ik ben heel tevreden, voor mij nooit meer een zakloze stofzuiger. Deze van AEG werkt 100 keer beter dan mijn oude zakloze stofzuigers en ook nog redelijk betaalbaar. Ik had mijne voor 150 volgens mij
Ik heb hier een eerdere versie van, al meer dan 6 jaar en hij doet het nog prima. Zuigt alles op. Zonder zak is fijn want dan hoef je nooit meer zakken te kopen.
Maarrrā¦en dit is een persoonlijk kwaaltje van mij: ik kan niet uitstaan dat die wielen breder zijn dan de romp. Welke design noob heeft dit bedacht, ding blijft achter van alles haken en het maakt me WOEST!
Deze heb ik toevallig een maand geleden gekocht nadat onze Dyson, die het al amper echt deed, het begeefde. Wereld van verschil! Super fijn in gebruik ook door die stang waarbij je dat vegertje kan uitschuiven zegmaar. Bizar goede zuigkracht. Fan!
Geniet ervan!