Ik weet niet met wat je het het beste kan wassen maar zou hem daarna in de zon laten drogen!
Voor de lange termijn zou ik een stoomreiniger aanraden eigenljjk. Die elektrische Borstels verbruiken zoveel batterijen en werken imo toch niet zo fijnā¦
Voor dat geld kun je ook een normale elektrische tandenborstel kopen en die gebruiken! Ik heb een oude die ik voor de voegen en alle andere randjes in huis gebruik. Makkelijk bij te laden en werkt heul goed
Dit heeft uiteindelijk geholpen
Wat een goeie hack
Weet iemand of ze bij Action (of andere offline winkel) vacuümzakken hebben die je met een stofzuiger vacuüm trekt (dus niet door op te rollen oid)? Ik zie op de site namelijk enkel die oprolbare dingen.
Ja ik heb die daar wel eens gekocht, wel een paar jaar geleden hoor
Ja die hebben ze!
Hema heeft ze ook!
Top thanks allemaal! Dan ga ik daar even naartoe.
Ik heb die twee jaar terug gekocht maar vond de kwaliteit echt ruk.
Die van Action scheuren heel snel.
Ik gebruik er nu 1 van ikea
Ohh mm en die is beter? Ik wil er winterjassen in doen, dus is geen klein pakketje haha
Ik heb die van de Action al een paar jaar voor het afwisselen van zomer- en winterjassen en hier blijven ze gewoon goed.
Same!
Die van Jysk zijn ook prima. Het is vooral belangrijk dat je de juiste maat neemt, liever iets te groot dan de klein zodat we minder spanning op de zak zit.
Heeft iemand de tip voor wegvangen kattenhaar in wasmachine? Ik heb een langharige kat dus het zit altijd overal, inclusief op de was die zogenaamd net fris uit de machine zou komen
Ik gooi er van die wasballen bij in. Voor mijn twee Europese kortharen en kortharige hond van middelgrote is dat genoeg.
Die raken altijd verstopt in mān was, maar ik deed er ook altijd maar 1 tbh⦠Thanks, ga ik proberen!
Hou maken jullie je wcborstel en houder schoon? Of hoevaak moet je die vervangen? Ik heb nu een aardewerken, dus vervangen lijkt mij nu ook wat zonde.
Ik maak de houder elke keer schoon als ik de badkamer grondig schoon maak, dus ik denk 1x per 2 weken.
De wc maak ik altijd schoon met wc reiniger. Daarna doe ik er chloor in en zorg dat de borstel even een paar uur kan weken in het water. Daarna klem ik hem tussen de wc bril en giet ik er kokend water overheen.
De borstel vervang ik ongeveer 1x per 4 maand denk ik.