Ik heb dit soms met zwarte broeken. Als je die wast in een te volle trommel krijg je ook soms van die witte strepen.
Ja is het geen wasmiddel wat nog op de broek zit? @Monster
Dat niet goed is losgelaten ivm te volle trommel
Nee stof is echt verkleurd
Dus ik vraag ook meer om tips om het te voorkomen
heb je een foto? ben wel benieuwd hoe de vlekken eruit zien.
Oké heb je dan wasmiddel voor witte was gebruikt? Wellicht beetje gebleekt
Dus advies volgende keer geen witte wasmiddel bij gekleurde kleding denk ik dan
Is de broek droog inmiddels? Want als het nog vochtig is kan het ook lijken op rare vlekken die nog weer weggaan
Ik zou de broek die je al een keer hebt gewassen op een kort programma in zijn eentje een keer wassen en kijken hoe dit uit de machine komt
Ik heb mijn stoomoven schoongemaakt door hem op dat schoonmaak stoomprogramma te zetten en daarna af te nemen, maar nu komt er echt een verbrande lucht uit steeds. Iemand een idee?
Heb je iets van schoonmaakmiddel gebruikt?
Nee, maar ik bedenk me nu dat er misschien nog wel iets aan het doekje zat . Zal hem even helemaal afnemen weer
Wat vinden jullie lekker geurend wasmiddel voor gekleurde was? Ik heb deze voor wit en die geur is echt lekker fris en blijft ook goed hangen. Dus ik hoop ook zoiets voor kleur te vinden. Vind dingen als geurparels/wasverzachter etc een beetje onnodig, dus ik ben gewoon op zoek naar wasmiddel met een lekkere geur die goed blijft hangen.
Dit is geen speciaal wasmiddel voor wit toch? Ik zie het althans niet op de verpakking staan. Dan zou je deze voor alle was kunnen gebruiken. Of wordt dat erg prijzig omdat het pods zijn ipv vloeibaar/poeder?
Hahahah jezus, ik heb door de kleur van de verpakking gewoon aangenomen dat dit wit wasmiddel is. Maar ik zie nu ook ââuniverseel wasmiddel staanââ. Nou dan ga ik het ook gewoon lekker voor kleur gebruiken
Mocht iemand nog tips hebben voor lekker ruikend vloeibaar wasmiddel dan houd ik me alsnog aanbevolen! Het wasmiddel wat ik gebruik, lijkt wat veranderd te zijn van geur waardoor ik hem niet meer zo goed ruik/blijf ruiken.
Ik heb een wasmachine met doseersysteem dus zit wel vast aan vloeibaar.
Ik vind de morgenfris van robijn heel lekker!
Ik denk over een waterontharder in ons nieuwe huis, maar er zijn zoveel soorten en merken. De Consumentenbond heeft er geen getest helaas. Met zout, zonder zout. Wie heeft zich al eerder op zoân ding georiĂ«nteerd en heeft tips?
Sowieso met zout, zonder kan eigenlijk niet werken (uitzondering met bizar dure apparaten daargelaten). Ik heb een waterluxe en in mijn nieuwe huis krijg ik dat weer.
Ik heb destijds vooral gekeken naar doorstroomsnelheid (als die lager ligt dan de snelheid waarmee je cv-ketel warm water levert heb je risico op een pisstraaltje uit je douche) en verkrijgbaarheid van het zout (bij 1 type kun je alleen blokken bij de leverancier zelf kopen en dan ben je natuurlijk altijd duurder uit).
Toevallig heb ik vanmiddag wasmiddel bij een vriendin gebruikt, niet eerder gehad. Albert Heijn eigen merk voor kleur en ik vond het echt lekker ruiken dus dat zou mijn tip nu zijn haha