Ik kan echt niet zonder. Ik heb zo’n hekel aan handdoeken van schuurpapier.
Geen droger, nooit gehad ook.
Bij zon droog ik buiten. In kou of regen droog ik binnen naast de mobiele airco die ik dan op ontvochtigen zet. De was is dan zo droog.
Ik heb nu geen droger! En ook nooit gehad maar toevallig van de week besloten om er toch eentje te kopen.
Tot voor kort had ik niet het gevoel dat ik er eentje nodig had want ik heb een kamer waar een wasrek niet in de weg staat en in de zomer buiten veel hangruimte. Maar… in de winter ben ik wasjes echt aan het plannen en moet ik obv het weer de was doen en grote dingen als beddengoed in de woonkamer drogen en daar ben ik wel klaar mee. Net zoals mijn Dyson airwrap inzetten om slaapzakken van mn kind te drogen enzo
Als ik dezelfde dingen als jij wel/niet in de droger zou doen zou ik wel kijken hoe het gaat zonder. Je kan altijd een paar maanden proberen toch? Nieuwe droger is zo geleverd als je toch niet zonder kan
Ja top hè!!! ik heb echt 4 jaar tegen een pot met onderin aanslag aangekeken en nu was het binnen 1 nachtje weg. Zoooo chill ik baal bijna als er schuim in mijn toilet staat want ik wil die witte binnenkant nog even extra zien
Ik heb nooit een droger gehad en dat bevalt prima. Ik heb een droogtoren en een normaal wasrek en daarmee voldoende ruimte en een luchtontvochtiger zodat het sneller droog is. Als het buiten droog is, hang ik was op het balkon. Ik heb 1 kind, vind sinds zij er is de was iets meer puzzelen omdat je sneller kan wassen dan kan drogen (en gebruiken wasbare luiers) maar alsnog goed te doen.
Mijn elf wassen en ik doen het nu anderhalf jaar zonder droger en dat gaat best (wel goed plannen) maar als ik een keuze kon maken uit al het aanbod had ik er wel weer eentje gehad moet ik eerlijk bekennen
Ik had altijd een droger (of nou ja die stond gewoon in mijn studentenhuizen) en nu niet meer en ik zeg je eerlijk dat ik het wel best even zoeken vind, maar het lukt wel. Ik heb ook nog eens een klein appartement, dus weinig ruimte om dingen te laten drogen maar het is me met goed plannen nog nooit niet gelukt
Ik heb toevallig vandaag een droger gekocht (voor het eerst in mn leven) en kan echt niet wachten om te gaan genieten van deze, voor mij ongekende, luxe! Dat gezegd hebbende: de afgelopen 15 jaar heb ik ook overleefd, dus je kunt vast zonder. Misschien gewoon eens kijken hoe je het ervaart de komende weken?
Met (meerdere) kinderen vind ik een droger wel essentieel maar ik ben een luxe poes. Zeker als er weer gekotst of geplast wordt in bed.
En beddengoed doe ik eigenlijk ook altijd in de droger. Psychisch denk ik dan ook dat het extra schoon wordt.
Geen droger. Nooit gehad. Nooit gemist. Twee kinderen en wasbare luiers. Scheelt wel dat we regelmatig thuiswerken.
Ligt wat mij betreft ook heel erg aan de ruimte die je hebt om was op te hangen. Ik woon in een appartement met 1 slaapkamer en erger me nu al aan het wasrek dat er drie dagen in de week in de weg staat. Als ik dan ook nog alle handdoeken, poetsdoekjes, ondergoed, sokken, pyjama’s, beddengoed etc. wat ik nu in de droger gooi op het rek zou moeten drogen dan zou dat rek helemaal een vast onderdeel van mn interieur worden. Stel ik had een aparte werkkamer/berging/oid waar zo’n rek uit de weg en niet continue in het zicht staat dan zou ik prima zonder droger kunnen.
Ik heb ook lang geen droger gehad (2 kinderen) en er wel een aangeschaft omdat de was het beste droog werd in onze leefruimte en we dus altijd een rek hadden staan in het zicht.
Ik ben er nu heel blij mee: beddengoed, handdoeken, maar vooral ook die eindeloze voorraad kindersokken en ondergoed!
Als je een fijne, verwarmde ruimte hebt voor je droogrek waar het niet in de weg staat is een droger denk ik wel te missen!
Hahaha die kwam van mij, fijn dat het zo goed werkt bij iedereen!
Ik heb nu bijna 4 jaar geen droger, daarvoor zo’n vier/vijf jaar wel gehad. Gebruikte het alleen voor beddengoed en handdoeken dus mis het niet. Is idd wat plannen maar we hebben een wasrek op zolder staan en daar wordt het redelijk droog.
Oja ik heb 1 kind (tweede op komst, misschien dat ik er dan anders ga over denken )
Sinds kort moet ik weer met de hand afwassen en nou heb ik heel veel natte theedoeken maar ik weet niet goed wat handig is met drogen. In de badkamer heb ik wel zo’n ding aan de muur maar die hangt vol andere spullen en in de woonkamer aan de radiator vind ik lelijk maar in de keuken heb ik geen. Hoe doen jullie dat? Ik zag in onderstaand filmpje wel iets vet handigs maar ja dat kan niet in mijn keuken. Sowieso heeft deze keuken veel handige dingen
kun je ze niet over de handgrepen van je keukenkastjes hangen? of aan de oven (als je die hebt)?
Ik heb thuis deze, maar daar moet je natuurlijk maar net plek voor hebben. Vind het wel prettig dat hij vlak tegen de muur aan zit als ik hem niet gebruik
Na dit vanochtend te lezen ook maar een fles gekocht en inderdaad! Bij eerdere pogingen had ik echt al zitten schrobben met een schuurspons zonder resultaat. Nu moest ik zelfs geen druk zetten op de borstel.
Iemand die dit weet
Ik heb net m’n wasmachine gevuld met wasmiddel, aan gezetmaar had het verkeerde programma, dus direct uitgezet (binnen 10seconde) Het goede programma gekozen en weer aan gezet.
Is m’n wasmiddel dan verloren en moet ik daar nieuwe in doen?
Volgens mij zit het dan in je trommel tussen je kleding of nog in het bakje. Met die paar seconden is er bij mij net een pisstraaltje uitgekomen.