Wij hebben er een van Beko, gebruiken m nu met een baby ook echt veel en ben er heel blij mee!
Ik heb geen droger en ook niet gemist met een kind (inmiddels bijna 3 en tweede onderweg, hoop/verwacht dat we het nog steeds niet gaan missen). Terwijl ik ook wasbare luiers gebruikte dus er hangt altijd wel iets te drogen! Ik heb geinvesteerd in een fijne droogtoren en een groter rek voor in het trapgat Ʃn een luchtontvochtiger. Maar als het even kan hang ik alles buiten. Waarom kan dat zo niet meer met baby?
Ik denk omdat de zomer bijna voorbij is en het dan niet echt meer lekker droogt buiten.
Heb eentje van sharp, kon ik betalen met ecocheques, tevreden over en heeft een modus voor lakens en babykleren. Ook sport en Quick refresh gebruik ik vaak.
Ligt er denk ik ook aan hoeveel ruimte je hebt. Als je wat kleiner woont en dat betekent dat je droogrek altijd in de woonkamer oid staat snap ik dat je daar geen zin in hebt.
Bij mij was mijn kind ook de reden om een droger te kopen! Ik ben voor deze gegaan
Wilde meteen eentje hebben die lang meegaat en die goede reviews had. Ik vind hem wel prettig in gebruik, hij maakt echt goed droog en ik zou nu niet meer zonder willen. Wij hebben ook zonnepanelen dus op zonnige dagen kost het ook niet zoveel stroom. Het was prettig dat ze hem via bol ook op zn plek hebben gezet. Al met al tevreden mee!
Als het weer omslaat droogt het buiten niet meer! Kijk het sowieso nog even aan deze herfst. Wellicht valt het allemaal hartstikke mee.
Wow wat een bedrag! Maar goed als die jaaaaaren mee gaat. En goed te horen dat deze goed bevalt. Wij hebben ook zonnepanelen dus dat is extra fijn.
Ik heb een droger overwogen, maar uiteindelijk niet gedaan.
In de herfst en winter droog ik binnen op een wasrek en gebruik ik een mobiele ontvochtiger. Daarmee krijg ik zeker 2 wassen op een dag droog. Voor mijn gezin van 3 is dat prima te doen.
Ik heb twee kinderen in de wasbare luiers gehad en ik red het nog steeds zonder droger. Maar snap ook heel goed dat mensen er wel een willen, haha. Ik kan hier de was boven op de overloop hangen. Voor een droger heb ik dan weer niet echt ruimte. In mijn ervaring zijn er verassend veel dagen waarop de was buiten kan drogen. Uitzonderingen daar gelaten (looking at you zomer van 2024 ). Thuis kunnen werken helpt wel daarbij.
Huh, voor mijn gevoel heb jij echt een super groot gezin
Nu het toch over wassen gaat, heeft iemand een fijn, groot en stevig wasrek wat in het trapgat kan? We hebben er best wat ruimte! Alles wat ik tot nu toe vind lijkt allemaal zo klein, meer gemaakt voor aan een deur, of aan een caravan.
Verder ben ik heel blij met onze ontvochtiger, waardoor ook in de winter de was snel droogt!
Nee hoor, ik heb maar 1 kind.
Hebben jullie tips voor een ontvochtiger?
@Max ik heb een fijn droogrek maar kan niet terugvinden waar die van is. Ik heb toen ook gekeken naar evt een balkondroogrek omdat we wel de lengte hebben in het trapgat maar niet per see de diepte. Zie op pinterest ook weleens ideeƫn om zelf iets te maken in het trapgat!
Condens of adsorptie? Ik heb adsorptie en had er eerst een van Delonghi, was snel stuk. Nu Qlima DD 208.
Ik weet het niet, ik heb een zolder met vier wasrekken en de tijd dat het allemaal zo lang duurt komt weer en ik lees hier over een ontvochtiger en denk misschien is dat wat
Dankje @Feather ik zal eens kijken
Ik heb 'm ook op zolder staan voor de was. Als het echt koud en nat is buiten zetten we de verwarming er laag bij aan. Ik heb hem nu denk ik ruim 2 jaar en zijn er nog steeds heel tevreden over. Heb me verder ook niet zo verdiept in alle mogelijkheden en verschillen, deze werd getipt op het forum en kreeg goede reviews.
Wat je dan ook kan proberen is of gewoon een ventilator voldoende is. Gaat naar mijn idee net zo snel en kost veel minder stroom. De ventilator hoeft niet direct het wasgoed droog te blazen of zo. Als hij ergens in een hoek van de kamer staat en vagelijk richting het wasgoed blaast en zo luchtstroom creƫert is dat al genoeg.
Wat doet quick refresh als ik vragen mag?