Heeft iemand de tip voor een goede stofzuiger voor dierenharen op een trap met tapijt?
Vraag me af of een kruimeldief achtig apparaat goed genoeg werkt, maar die is wel licht genoeg.
Geen tip voor een stofzuiger voor huisdieren, hopelijk heeft iemand anders die voor je. Maar haren kun je makkelijk met een wisser (voor raam of douche) gebruiken om ze te verwijderen. Beetje vochtig maken en dan over het tapijt heen
Ola! Iemand een tip voor mooie theedoeken die lang goed blijven? Ik heb nu wat goedkope doeken van de action maar vind het zulke vodjes!
Ik heb ook eens zooets gehad en toen bleek dat het condens bakje aan de achterkant van de koelkast was oogedroogd (was wel jn de zomer), waardoor alles daar mega was gaan schimmelen en rotten en die geur was echt extreem intens. Maar die bak/leiding erheen kan ook verstopt raken met hetzelfde resultaat. Dus wellicht is dat nog de moeite waard om tr checken.
Dille & Kamille! En die van de Hema vind ik ook prima
Ik weet niet wat je lang meegaan vindt, maar ik had theedoeken van Jorzolino en die heb ik vervangen na een jaar of 10. En De Witte Lietaer is ook een goed merk.
Hema ![]()
bunzlau castle
Vroeger Hema, maar bij mijn theedoeken van de laatste jaren raken de naden langs de rand heel snel los en wordt het een rafelig vodje
Nu Walra, blijft hopelijk lang goed.
https://www.coolblue.nl/product/934199/dyson-v15-detect-absolute.html
wel meeeeegaduur voor een stofzuiger, maar nog geen seconde spijt gehad
wij hebben 3 katten dus een goede stofzuiger was noodzaak
Wij hebben een Dyson maar vind het zo zwaar om daarmee de trappen te doen
Ik was laatst ook op zoek naar nieuwe en heb uiteindelijk bij Clarysse besteld. Mijn oude theedoeken, die ooit een supermarkt actie waren, bleken daar vandaan te komen. Zeer tevreden
Ik ben (met spoed) opzoek naar een kleine goedkope strijkijzer.
Er is kaarsvet op kleding gekomen en dat moet eraf.
Ik kan natuurlijk een strijkbout lenen, maar twijfel al tijdje of het niet handig is om er een te hebben dus dit is de juiste dag helaas haha.
Gewoon simpelen van de blokker of hema ofzo, heb je daar nog echt verschillen in of is alles wel prima?
Ps. Is een strijkplank een must? Of kan het gewoon op tafel?
Als je het alleen af en toe voor zoiets gaat gebruiken is de Hema prima denk ik, ik heb er ook heel lang 1 van de Hema gehad. Strijkplank hoeft niet per se, tafel is niet zo slim omdat je dan brandvlekken kunt maken in de lak etc. Ik streek wel eens op mân bed, en later had ik zoân heel klein strijkplankje (officieel een mouwenplankje), die kon je op tafel zetten.
En gewoon even een pannetje met beetje water koken en dat gebruiken?
Misschien kun je het föhnen?
Ik strijk op een dikke handdoek op tafel (tafel is volgens mij niet gelakt, handdoek een paar keer dubbel gevouwen of 2 over elkaar ofzo), dus als je het maar af en toe doet is een strijkplank niet per sé nodig.
2 euro kringloop
Stijltang?
Voor de trap maak ik er altijd een kruimeldief van, dus de voet gelijk op het handvat klikken zeg maar!