Heeft iemand zo’n apparaat van Achate om je bank mee te reinigen of je badkamer te stomen? Is dat wat?
Misschien heb je er inmiddels een, maar ik heb een was-droogcombi waar ik heel blij mee ben! En begin januari zijn er vaak goede kortingen ![]()
Ik heb die vandaag in een opwelling gekocht. Zal je laten weten of de hype terecht is ![]()
Mijn handen jeuken opeens om de keukenkastjes opnieuw in te gaan richten en te gaan schoonmaken!! Hopelijk voel ik mij 2 januari ook nog zo want heb nu geen tijd
Haal alles alvast eruit, dan móét je wel
Heeft iemand een tip voor een goede mobiele radiotor?
Heb ook een keer mn radiotor in de keuken eruit gehaald zodat mn fornuis erin kon en nooit meer teruggezet hahaa maar met deze temperaturen toch best koud. Keuken is denk ik 20m3?
Of zal ik dan gelijk een mobiele airco doen die ook kan verwarmen?
Heb er ff 1 van 17 euro besteld bij kruidvat om te proberen haha
Deze bevalt hier heel goed iig, super snel warm.
Ik wil in 2026 meer handige tools om het huishouden chiller te maken. Ik wil beginnen bij een goede dweil. Ik heb een eikenhoutenvloer dus hij moet daar ook geschikt voor zijn (al weet ik niet of daar verschil in zit lol)
Ik had even gezocht in het topic en vond deze aanraders:
https://www.bol.com/be/nl/p/vileda-turbo-3in1-mop-met-zwenkkop-pedaalemmer/9300000031702171/
En
Welke is fijner? Of misschien nog een andere optie die ik niet ben tegengekomen?
Is zo’n rond ding fijner dan zo’n vierkante dweil? Ik zou (als leek) denken dat dat ronde niet handig is bij plinten/hoeken enzo?
Mochten jullie nog andere lifehacks hebben voor het huishouden (apparaten of spullen) dan let me know!!
Ik ben heel blij met de philips one up, maar weet niet of die geschikt is voor eikenhouten vloer
Nee helaas niet (ben ook research aan het doen naar die dweil. Bevalt ie jou?)
Ik zie allemaal video’s dat een stoomreiniger echt geweldig is voor van alles, was van plan om daarnaar te gaan kijken. Heb wel een stoommop, dat vind ik wel fijn. Maar ik heb geen houten vloer, weet niet of het daarop kan.
Dus nu jij dit toch vraagt, kan ik meteen even vragen of stoomreinigers echt zo geweldig zijn (bijv voor het schoonmaken van de badkamer) en zo ja, welke soort stoomreiniger.
Ik heb die onderste, werkt wel heel fijn. Maar ik denk dat die andere juist handiger is voor de hoeken en zo? En volgens mij (maar dat weet ik niet zeker zijn die dweilen daarvan ook bij de Action te koop?
De Philips one up heb ik ook en die werkt ook fijn, maar met die dweil kun je beter schrobben.
Ah jammer! Ja ik vind hem echt top, vooral zo’n fijn gevoel dat ie het vuile water opzuigt ipv het idee dat je het maar een beetje over de vloer weer verspreid. En niks tussendoor hoeven doen qua nat maken of uitspoelen, wringen weet ik wat vind ik ook fijn. Ik heb wel de duurdere genomen en die 2 standen vind ik ook wel echt een toevoeging
Die onderste is al drie jaar mijn trouwe favoriet ![]()
Heeft iemand een goede tip om een kerstboom op te bergen? Hij gaat niet meer in de doos. Of iemand een manier om hem wel weer in de doos te krijgen?
Ik heb de boom al 3 jaar en we hadden eerst een grote zolder waar ik hem gewoon in de hoek kon zetten in al zn glorie maar we gaan verhuizen en daar is minder opbergruimte op zolder.
Je hebt daar speciale opbergtassen voor met een rits. Misschien is dat wat?
Weet niet hoe groot die is maar die grote tassen van de IKEA zijn hier vaak ook wel ideaal voor
Die bovenste van Vileda heb ik net bij de action gekocht, mooi ding, doet het goed! Die mop van Bol lijkt wel iets anders, maar of dat de 10 euro extra waard is?