Wat heb je al veel geprobeerd! Ik weet niet of dit nog gaat helpen na al je pogingen, maar ik heb iets soortgelijks gehad in een vorige woning en hier hielp cola ontzettend goed. Geen zero maar gewoon de classic variant. Leegscheppen zodat het zo min mogelijk met water vermengd, cola erin leeggooien en een tijdje laten intrekken. Daarna nog even met de wc-borstel poetsen.
Wij hadden dit ook en ook al veel geprobeerd. Uiteindelijk eraf gegaan met een puimsteen (heel makkelijk ook)
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ga voorzichtig die puimsteen eens proberen in combinatie met leegscheppen
Ja dit is top, nacht laten staan en dan met de wc borstel. Haal je zo alles weg
Wat bedoelen jullie met leegscheppen
Dat klinkt zo goor
alsof je poep gaat scheppen
Al het water uit je wc scheppen met een bekertje oid. En nouja als je daarvoor hebt gepoept en niet doorspoelt dan ga je ook poep scheppen ![]()
Oh Jezus wat dom van mij hahaha
Maar je kunt toch gewoon met je wc borstel je wc leeg krijgen. Gewoon op en neer gaan en dan is ie leeg. Die van ons dacht dat dit met elke wc kan.
Heeft iemand ervaring met deze Lidl Stoomreiniger Ik heb nog nooit een stoomreiniger gehad, maar ik twijfel. Ik heb een vileda dweil, die werkt goed, maar op een of andere manier kan ik gewoon niet dweilen en wordt mijn vloer gewoon niet schoon schoon
Ja, ik vond het snoer te kort en in bewegingen te lomp. Niet geschikt om regelmatig te gebruiken vind ik.
Shit heb m echt net besteld haha
Nja heb een klein huis
Een beetje unsuccessful adulting dit, maar ik kwam erachter dat mijn glazen ovenschaal in de oven lag terwijl ik iets anders aan het opwarmen was. Nu is er olie in gelekt en ik krijg het er niet uit. Ik zie allerlei methodes online om het weer schoon te krijgen, maar misschien heeft iemand hier de gouden tip?
Pinkstuff?
Baking soda of gewone soda en dan met heet water laten weken? Of zelfs even soort doorkoken in de oven
Ik wil fleuril active fresh vloeibaar wasmiddel tippen. Ik gebruik het voor stinkende sportkleding en de laatste tijd ook voor de donkere was. Bleven beiden vies muffig ruiken ook na heet wassen en daarna in de droger maar met dit wasmiddel ruikt het echt fris!
Bedoel je de lichtblauwe(groenige) fles voor alle sport en synthetische was? Onze zwarte was ruikt niet altijd fris dus ik ben geïnteresseerd!
Ovenreiniger van Kruidvat! Oven licht warm maken, inspuiten, vershoudfolie erover en even goed laten intrekken 30-60 min.
Wel heftig spul dat op je adem slaat en mijn action bakschaal de verf eraf heeft gebeten. ![]()
Ja die! En het komt echt door het wasmiddel want ik gebruik geen wasverzachter oid bij die wasjes ![]()
Heeft iemand tips voor het doen van weekboodschapoen? Ik word altijd overweldigd erdoor. Het bedenken van maaltijden en wat nodig is en dat dan vooruit plannen maar dan weet je pas bij het einde wanneer ze kunnen bezorgen en dat is dan volgende week (dus dan moet je precies tot die tijd alsnog naar de winkel)… En als het dan een keer gelukt is moet je weer precies de nieuwe boodschappen plannen voor een nieuw tijdslot.
Ik kan bij Picnic eerst een tijdsslot kiezen en daarna boodschappen aanklikken. Kan vaak nog volgende dag en ik krijg ook regelmatig laat op de dag meldingen dat ze de dag erna in de buurt zijn en je nog kan bestellen.
Ik heb ook veel boodschappen die elke week hetzelfde zijn, die gebruik ik om het tijdsslot vast te zetten. Meestal weet ik de rest ook al en wat er verder nog in me opkomt klik ik er later bij. Kan ook tot best laat op de dag voor bezorging.