Net zoals de rest heb ik ook een vast tijdslot bij de Jumbo. Ik heb een bezorgeloos abonnement voor 14 euro per maand en kan dan tot 1 maand van te voren bestellingen plaatsen. Ik gooi daar altijd trays bier in tot 50 euro en zodra ik echt ga bestellen dan gooi ik die er uit en mijn echte boodschappen er in. Bij ons is het ook 1 keer in de week pasta, wraps, broodje, aardappels met groente enz. In het weekend gewoon makkelijk. Klinkt saai maar dit werkt voor mij. Als ik elke dag naar de supermarkt ga dan die ik allemaal impuls aankopen, dat doe ik nu niet.
Ik heb wel een keer gehad dat de Jumbo bezorger kwam en alleen 3 trays bier bij had. Ik zeg huh, dat klopt niet. Ik heb mijn bestelling aangepast. Hij zegt het staat hier toch echt. Ik liet mijn mail nog even zien met mijn bestelde producten. Ik zeg ja sorry daar kun jij niks aan doen en zal wel contact met de klantenservice. Hij kon de trays wel weer meenemen dus dat vond ik fijn. Ik keek daarna nog een keer en zag dat ik die voor de week erna had aangepast 
En een keer dat ik dacht succesful adulting te zijn om alvast 3 weken van te voren net een moment voor Kerst vast te leggen, weer met die 3 trays bier. Ik zat nog op mijn werk trots te verkondigen dat ik er aan gedacht had. Alleen dit was op een andere dag dat het normaal bezorgd zou worden dus niet meer aan gedacht. Ik was aan het helpen bij het kerstdiner van mijn dochter en niet beteikbaar. Kwam ik thuis zie ik die 3 trays staan. Mijn vriend had mij nog een aantal keer gebeld maarja, dat hoorde ik niet. Kon ik toch nog in de drukte boodschappen doen⊠Maar iig wel genoeg bier voor de feestdagen hahaha
Als je meerdere momenten let dan goed op, doe voortaan maar de dubbelcheck of zet afwijkende dagen in mijn agenda