Die 10 minuten is als je hem volledig vult, dus met minder water is hij ook sneller op temperatuur.
Ik zet m altijd aan en ga dan bv aanrecht leegmaken, kruimels wegvegen etc en daarna is hij vaak wel op temperatuur.
Die 10 minuten is als je hem volledig vult, dus met minder water is hij ook sneller op temperatuur.
Ik zet m altijd aan en ga dan bv aanrecht leegmaken, kruimels wegvegen etc en daarna is hij vaak wel op temperatuur.
Waar bewaren jullie je groente? Ik koop altijd veel te veel voor de koelkast en dan ligt mijn aanrecht weer vol met een zak aardappels/paprika’s/broccoli/wortels/pompoen etc. Iemand een fancy opbergidee? Misschien gewoon een tweede fruitschaal ofzo, maar dat neemt ook al zoveel ruimte in op mijn kleine aanrechtje.
Klapkratjes van de Hema! Niet fancy maar wel goed te stapelen.
Bevalt deze?
Ik heb een trolley met 3 grote “manden” van Ikea, onderin de aardappels, dan de uien en knoflook en bovenin nog kleine dingen zoals walnoten, nootmuskaat, gember enzo in mooiere bakjes.
Ik heb 2 van deze van ikea. Net een mini groentewinkel op je aanrecht, en je kunt het hout ook nog verven als je een andere kleur wilt.
Onze droger is kapot en nu is het wachten op de reparatie, maar man wat hebben we veel was. Vooral met kinderen, al die kleine sokken ophangen is zoveel meer werk dan in de droger gooien.
Ik vind de handdoeken en washandjes ook zo stijf aanvoelen.
Oh wat rot! Gelukkig de komende dagen wel goed weer dus hopelijk helpt dat met drogen. Ik pleur ook alles wat kan in de droger.
Oh pfff, dat valt inderdaad smerig tegen. Ik snap niet hoe mensen dat (vooral in de winter) doen met kleine kinderen, zoveel was ophangen en laten drogen. Afgezien van wol en dingen met felle prints, gaat hier vrijwel alles in de droger.
Hopelijk is hij snel gerepareerd!
Ja dat is waar, ik merk nu al dat het sneller droogt dan voor het weekend! Maar het helpt niet bij die stijfheid.
@Axioma ja echt! Wij doen onze echte kleding (truien en broeken en overhemden en t shirts) niet in de droger maar vooral alles wat klein is, het beddengoed en de handdoeken wel. Ik overweeg serieus om naar de wasserette te gaan puur om beddengoed en handdoeken te drogen.
Hebben jullie een lente schoonmaak lijstje? Iets wat je normaal gesproken niet (vaak) poetst en nu wel enzo.
De ramen ![]()
Wij hadden in het vakantiehuisje afgelopen week een droger maar thuis niet. Ik had steeds het idee dat ondergoed niet schoon was omdat het zo smerig zacht aanvoelt, haha.
Ik heb vorige week alle deuren afgedaan met een natte doek. Vooral de bovenkant was fascinerend, maar in de sierrandjes zat ook veel stof. Had het zeker 2 jaar niet gedaan.
Haha ik snap wel wat je bedoelt, want ik heb het precies andersom. Dat ze zo hard aanvoelen voelt juist vies voor mij.
Wij hadden dit toen we net een droger hadden met de handdoeken, alsof ze al gebruikt waren hahaha.
Heb je eventueel een mobiele airco of ontvochtiger om de tijd te overbruggen?
Ik heb (en wil) geen droger maar met een ontvochtiger of mobiele airco krijg ik ook in de winter de was snel droog.
Bedankt voor de tip. Ik hoop dat het eind deze week of begin volgende week is opgelost, dus ik red het wel zonder hulpmiddelen. Vandaag kan het lekker buiten hangen ![]()
ik heb een niet-fancy keuken met heel veel ruimte aan beide zijden naast het keukenblok, dus ik heb aan beide kanten zo’n trolley van IKEA staan. Naast het fornuis heb ik daar kruiden / pannenlappen etc in, en aan de andere kant liggen groentes en nog wat andere voorraad.
Ja dat is wel een mooie timing gelukkig! ![]()