Ja wij hadden dit vroeger in de tuin. Misschien een open deur maar als je ruimte hebt voor zo’n molen is dat handiger want daar kan je helemaal omheen.
Ja hebben we minimaal, zeker het stuk waar de zon staat is wat kleiner en dan zit je met je neus in de was als je buiten wil zitten denk ik. Ben er nog niet helemaal over uit wat handig is.
Dit is echt m’n droom maar we hebben er geen plek voor. Je hebt van die grondmolens die je net als een parasol in en uit een standaard (gat in de grond) kan halen, heel misschien ga ik nog eens daarvoor.
Ik heb er 1 van brabantia, gebruik hem inderdaad ook veel maar enige wens qua aanpassing wat ik zou willen is dat hij kon draaien. Weet niet eens of dat bestaat met die aan de muur dingen maar als ja: dan zou ik die nemen, dat is zo handig met ophangen.
Dat bestaat ( of in ieder geval bestond) ook van brabantia. Hing bij mijn moeder in de tuin.
@Drawster ik las dat je een Olvy tapijtreiniger hebt, ben je nog steeds tevreden daarover? Ik denk erover om die te kopen om mijn tweedehands vloerkleed schoon te maken.
Gebruik dat ding echt voor alles (doorgelekt in matras, hond plast op kleed, kind knoeit op stoel en zo verder), heel blij mee nog steeds. Gebruik dus wel de HG tapijtreiniger erbij. Waterreservoirs zijn niet super groot dus als ik echt los ga moet ik die tussentijds leegmaken en vullen, maar dat is denk ik bij al die kleinere apparaten zo. Met een stem wordt er ook gezegd van doe nu dit, vul nu aan, gebruik nu deze stand etc. Dus werkt echt handig!
Ik heb in de badkamer van mn huurhuis zon gritty vloer, alsof het allemaal zandkorrels zijn die tot een plakkaat zijn gestampt. Maar daar blijft zoveel viezigheid in zitten en het is onmogelijk schoon te maken. Heeft iemand hier een tip voor? Ik zit nu steeds op handen en knieën te schrobben maar tis echt vreselijk.
Is het een tegel? of wat voor materiaal is het?
Misschien kun je geen borstel met lange steel gebruiken? Moet je in elk geval niet op je knieën zitten
Nee het is gewoon gegoten ofzo. Een vlak. Lange borstel alsnog echt heel zwaar helaas.
Stoomreiniger? En daarna nog ket de borstel na?
Oh ja zo’n vloer had een client toen ik huishoudelijk werk deed. Niet te doen!!!