Huishoudtopic #3

Kan ook spinnenstront zijn. Dat hebben wij op sommige plekken ook veel. Maar spinnen laat ik vaak zitten, omdat ze muggen en vliegjes eten.

4 likes

Jongens hoe ziet vliegen en spinnenstront er überhaupt uit?? Nog nooit gezien volgens mij

4 likes

Spinnenstront zijn stipjes. Ik weet dit alleen omdat het altijd vlakbij/onder een spinnenweb zit bij ons.
Ik heb net dit weekend de vensterbank schoongemaakt, dus kan geen foto laten zien. Vliegenpoep weet ik ook niet.

1 like

@Enthusiasm Vliegenpoep ziet er ongeveer hetzelfde uit. Het zit bij mij wel eens op m’n raam als ik dat lang niet heb gezeemd.

2 likes

Van Samsung vind ik goed. Heb er zelf nu 2 van!

3 likes

Wij gebruiken al bijna 4 jaar een samsung jet en nog altijd tevreden!

2 likes

Is dat ook de Samsung Jet, zoals @harrystyles tipte?

1 like

@Sarie ik heb twee verschillende Samsung Jets (gehad) en vond die echt geen vervanging voor een normale stofzuiger. Zuigkracht echt vele malen minder, zeker als je bijv. huisdieren hebt.

4 likes

Ja ik ben daar ook heel tevreden over. En ja de zuigkracht is wel minder dan een normale stofzuiger maar voor mij goed genoeg om gewoon alles weg te krijgen (geen huisdieren). @Sarie

1 like

Yes! Heel tevreden mee

Ja same. Makkelijk om even snel te pakken maar ik heb nog steeds liever m’n bedrade miele

2 likes

Hmm begin toch te twijfelen haha, want het zou echt onze enige stofzuiger zijn. Wij kijken een abonnement te hebben op het kopen van slechte stofzuigers. Dus, andere vraag; welke bedrade stofzuigers raden jullie aan? Wat wij belangrijk vinden: niet te zwaar en zacht geluid. Die we nu hebben maakt echt een enorm kabaal.

1 like

Philips performer active cat & dog hebben wij al een paar jaar icm 2 katten en dus veel haar en doet het echt nog heel goed.

Ik haaaat, maar echt intens, dweilen. Maar onze vloer is nu echt goor dus kwam er net echt niet meer onderuit, maar ben nu wel van plan om naar iets anders te kijken. Heeft iemand nog een gouden tip?

2 likes

https://www.coolblue.nl/product/947263/eufy-x10-pro-omni.html?cmt=c_a,cid_21140867015,aid_177811768702,tid_aud-2406912847098:kwd-2296065807800,gn_g,d_m&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=search&gad_source=1&gad_campaignid=21140867015&gbraid=0AAAAAD7_VIbVrZGT0NA1rpPmpr1YHkiaE&gclid=CjwKCAjw7vzOBhBxEiwAc7WNr7-gKRevMhpCwijj_nFPxHYWjBbIT3qj4d1ZIJlF0zH8-KuZPv50CRoC-iAQAvD_BwE

Dit. Echt de hemel. En dan eventueel nog zo’n Philips One up voor erbij

Ik heb ook een hekel aan dweilen, ik heb onlangs de Philips One up dweil gekocht, heel blij mee! Ik heb heel snel het huis gedweild en ik merk dat ik hem vaker even pak omdat het toch zo snel gedaan is. Ik las veel reviews over strepen, maar dat heb ik niet.

4 likes

Ja deze wilde ik ook tippen!!! Gewoon iedere avond z’n rondje laten doen en eens per zoveel tijd zelf goed dweilen.

Doe jij er schoonmaakmiddel in trouwens? Ik heb die van Eufy zelf maar weet niet zo goed wat ik daar van vind.

2 likes

Ja het is echt heerlijk. Doe ā€˜m ook vaak aan als ik in de ochtend weg ben en dan kom ik thuis in een schoon huis.

Ik doe er gewoon allesreiniger in en dan goed verdund met water. Tot nu toe geen problemen gehad.

3 likes

Als je een bedrade wil dan zou ik eentje met zak doen, AEG heeft goede met een lang snoer. Ik ben zelf ook op zoek naar een steelstofzuiger met het idee dat ik (alleen) die dan voor de benedenverdieping gebruik. Maar ik dacht zelf aan 100-150 euro en de Samsung jet gaat al richting de 300 zie ik :sob:

1 like

Ik heb een hetty en daar ben ik blij mee, lekker degelijk ding, zuigt goed en hij gaat waarschijnlijk nooit uit de handel dus je kan de onderdelen blijven vervangen indien nodig.

4 likes