Ik heb de Philips FC9745/09 PowerPro Expert en vind ‘m heel fijn. Heb een kat dus veel haar en kattengrit overal haha. Vrij makkelijk schoon te maken ook, zakloos. Of ie luid is, ja vind stofzuigers altijd wel veel geluid maken
.
Oh ik heb dit ook! Ruik dat schoonmaakmiddel van Eufy helemaal niet, niet zo satisfying.
Ik heb een of andere Bosch pro power van 9 jaar oud, was toen 100-150€ en nog nooit een issue mee gehad en zuigt geweldig. Volgens mij zit je met bedrade stofzuigers al snel goed voor een fractie van de prijs van een steelstofzuiger.
Nee idd terwijl het in de fles wel lekker ruikt maar als er gedweild is ruik ik echt niks.
Ja, ik vind deze ook heel fijn! Met ing rente punten nog iets korting op te krijgen!
Ik heb ook altijd een Hetty van Numatic gehad. De beste stofzuiger met draad ooit! Mijn 1e heb ik 12 of 13 jaar gehad. Ik heb tussendoor een uitstapje gemaakt naar een Miele maar die was al 1 keer in de garantie kapot gegaan en een half jaar na de garantie weer kapot gegaan. In totaal maar 2,5 of 3 jaar gehad. Hij had nog gemaakt kunnen worden maar was er wel klaar mee. Nu weer mijn oude vertrouwde Hetty.
Verder heb ik deze gekocht bij de Action webshop voor 15 euro. Ben heel benieuwd of het iets is, wordt vandaag bezorgd:
Voordelige dweilset met 4 moppen | Action Webshop NL
Iemand tips voor een goede meubelreiniger/vlekkenreiniger? Ik zou er graag 1 willen aanschaffen
Ik ben benieuwd of hier iemand ervaring heeft met een stofzuiger die vacuum zuigt.
Onze Miele C2 is nog geen 2 jaar oud en voordat ik hem naar de winkel terugbreng en weken kwijt ben wil ik eerst proberen zelf op te lossen.
In principe hebben we hem al een keer helemaal uit elkaar gehaald, schoongemaakt, alle filters ed vervangen. Ook de mond goed schoongemaakt van alle haren (rondom de wieltjes etc), lijk even kort te helpen maar daarna toch weet last ervan. Ik vermoed dat het mogelijk te maken heeft met het mechanisme van tapijt/vloer wissel.
Vind het echt bagger dat ik niet eens meer op de stille stand, met luchtklepje helemaal open, normaal kan stofzuigen. Laat staan de maximale stand, die zuigt zich helemaal vast aan de vloer haha. Ohja, is dus alleen op de harde vloer (hardhout en laminaat) niet op tapijt.
Ik had ook ooit een kapotte voet (of hoe heet dat ding, dat wat over de grond gaat) bij mijn Miele. Inderdaad ook het mechanisme van gladde vloer naar tapijt wat kapot was. Miele gemaild, aankoopbon doorgestuurd (was bij Mediamarkt, dus niet eens bij Miele zelf) en toen meteen een nieuwe voet gekregen die ook nog duurder was dan die er oorspronkelijk bij zat.
Miele heeft hele goede service, dus zou zeker contact opnemen.
Gewoon contact opnemen, beter weet je wat er loos is voor je garantie verloopt.
@Huismus ja ik heb het ook via MM gekocht, maar vind hun service niet zo fijn dus vandaar beetje voorzichtig. Ik ga wel even bellen met de klantenservice van Miele.
@Philo klopt helemaal hoor! Maar mocht het iets kleins zijn wat sneller opgelost kan worden dan paar weken mijn stofzuiger kwijt zijn dan is dat de voorkeur natuurlijk.
Waar komen dit soort strepen door?
Deo? Waspoeder? Wasverzachter?
Is 96% katoen en 4% elastaan. M’n favo basic aansluitende longsleeve van Bershka. ![]()
Ik gebruik een roldeo, dus deo lijkt me niet.
Ik heb dit ook als ik mijn oksels niet laat drogen en soms maakt dat niet eens uit, dan ontstaat het alsof ook al laat ik de deo drogen. Ik gebruik alleen roldeo, waarom zou roldeo geen vlekken creëeren?
Manier van aantrekken kan ook helpen, ik probeer het voorzichtig over mijn oksels te “trekken”.
Als er na het goed laten opdrogen en goed aantrekken alsnog vlekken ontstaan, dep ik het een beetje met een vochtig washandje schoon, volgens mij gaat alles dan altijd wel weg.
En anders je soort deo veranderen, naar een no stain variant.
Edit: komt het zo uit de was? Het lijkt me wel echt door deo te komen, door hoe het shirt over je huid is gerold bij uit en aantrekken, maar dan is je deo wel heel heftig anti-transparant als het zelfs na wassen te zien is.
Oh misschien is het dat toch wel hoor dan! Ik dacht eigenlijk dat deo’s die geen wit achterlieten dit niet konden veroorzaken, maar misschien toch wel. Al zie ik het aan de buitenkant en niet aan de binnenkant. ![]()
Dit komt idd zo uit de was, dus krijg het er ook niet meer uit. ![]()
Ik gebruik zo’n Wild deo, dus ook geen spuit maar een stick, en ik krijg precies die vlekken op die plek bij een shirt aantrekken als ik dat meteen doe. Maar het is er vast nog wel uit te krijgen! Alleen voor schoonmaak tips moet je niet bij mij zijn.
Ja bij mij is het ook aan de buitenkant! Maar ik zie het dus direct na het aantrekken en dan dep ik het meteen schoon met water. Tot nu toe nooit vlekken na het wassen gezien.
Ik lees online dat azijn die vlekken misschien kan verwijderen, maar daar heb ik geen ervaring mee
Ja dat zegt ChatGPT ook, nadat die eerst dacht dat ik met een roldeo een wasbol bedoelde en dat volgens Chat zo in de volksmond genoemd wordt. Kneus. ![]()
![]()
deo opdoen nadat je je shirt hebt aangetrokken?
Ja of even badjas aan erna als je bijvoorbeeld je opmaakt of je haar doet of tanden poetst, kan het ergste laagje daarin trekken.
Ik doe mn shirts tegenwoordig weer aan alsof ik 5 jaar ben: eerst hoofd en dan mn armen ![]()